Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

ymmärsin et tänään ois "NYT" just kisat menoillaan.. tietty voi olla et oon saanu väärää tietoo.. pitänee yrittää jatkaa googlettelua.

facebookista...

Miksi facebookissa näkyvät "kaverit" palstalla palstan yläosassa aina tietyt henkilöt. Yleensä aina samat naamat vaikka en olisi edes jutellut heille vuoteen. Tarkotan tällä yläosalla kaveripalkkia, jonka alapuolella on sitten kohta "lisää kavereita". Seuraavatko nämä henkilöt profiiliasi vai mistä tämmöinen johtuu? En usko, että arvallakaan heittää sillä aika huono todennäköisyys, että jostain 500 kaverista aina osuu mm. eräs tyttö siihen palkkiin, jolle en ole sanonut mitään ainakaan puoleen vuoteen.

Mulla ne on ainakin aakkosjärjestyksessä, mut sitten kun piilottaa sen sivupalkin ja kaverit tulee sinne vasemmalle missä ne ennenkin oli, niin siellä ne on aika randomissa järjestyksessä.

Mitä numeroita mun pitää näppäillä Lontooseen soitettaessa?

Englannin suuntanumero on +44 ja kyseinen numero johon mun pitäisi soittaa on 150(palvelunumero), mutta en yrityksistäni huolimatta onnistu soittamaan.

Tuleeko mukaan jotain muitakin numeroita vai miten onnistun soittamaan ks.numeroon?

Mikä siinä on että ihan poikkeuksetta kun jos polkee aamulla duuniin/kouluun tulee ihan helvetinmoinen hiki ja kuuma, vaikka pakkassäällä polkisi takki auki? Matkalla ei ole ylämäkiä, pyöräilykuntoni nyt tuskin ihan huono on kun on spinningtuntejakin tullut ohjattua, enkä myöskään lähde viimetingassa >> pitäisi polkea kovaa, päinvastoin matelen ihan etanavauhtia kun ei vaan millään jaksa mennä kovempaa. Ja aina on naama ihan hiessä kun perille pääsee. Kun taas kotiintullessa ei koskaan tule oikein kuuma, ellei nyt oikein kunnolla kiritä vauhtia.

Back
Ylös Bottom