Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tää onkin muuten hyvä kysymys! Mulla menee usein yks tai muutama varvasta tunnottomaks ja valkoseks.
Se on valkosormisuutta. Itsellä myös joskus samaa vaivaa. Pyörittelemällä käsiä saan itse veren kiertään uudelleen kunnolla sormissa.

Edit: Olikin jo vastattu.

- - - Updated - - -

mulla on alaselkä kipeä kun on jossain tietyssä asennossa nii oikealta ihan vähän pakaran yläpuolelta tuntuu sellanen viiltävä kipu. miten voisi hoitaa onko se jtn epätasapainoa vai mitä???
Ollut itellä joskus samaa. Homma meni ohi vaihtamalla 199 e sängystä noin 2000 e sänkyyn. Saatoipa olla vaikutusta myös hieronnalla ja venyttelyllä, mutta ei oo enään vaivannut sängyn vaihdon jälkeen. Lämmittelen myös alaselän aina kyykky / mave päivinä kunnolla.

Se on valkosormisuutta. Itsellä myös joskus samaa vaivaa. Pyörittelemällä käsiä saan itse veren kiertään uudelleen kunnolla sormissa.

Edit: Olikin jo vastattu.

- - - Updated - - -

Ollut itellä joskus samaa. Homma meni ohi vaihtamalla 199 e sängystä noin 2000 e sänkyyn. Saatoipa olla vaikutusta myös hieronnalla ja venyttelyllä, mutta ei oo enään vaivannut sängyn vaihdon jälkeen. Lämmittelen myös alaselän aina kyykky / mave päivinä kunnolla.
millä lämmittelet alaselkää??

Millä perusteella pähkinöiden syöminen ehkäisee ryppyjä ? Mihin tämä perustuu, ja onko tällä edes perää ?

Millä perusteella pähkinöiden syöminen ehkäisee ryppyjä ? Mihin tämä perustuu, ja onko tällä edes perää ?

Pikaisella googlettelulla ainakin E-vitamiinien pitäisi ehkäistä ihon vanhenemista. Ja toinen, tärkeämpi asia: miksi ihmeessä mä tutustun pähkinöiden ryppyjenestokykyyn kun pitäisi olla jo nukkumassa :D

Pikaisella googlettelulla ainakin E-vitamiinien pitäisi ehkäistä ihon vanhenemista. Ja toinen, tärkeämpi asia: miksi ihmeessä mä tutustun pähkinöiden ryppyjenestokykyyn kun pitäisi olla jo nukkumassa :D

Ai se on sitten se, eli ei muuta kun pähkinöitä naamariin ! Kysymykseesi tuskin on järkevää vastausta, mutta olen kiitollinen että vaivauduit :D

Uusin BODY. Sivu 56.

Katsokaa olkapäätä. Onko arpeutunut/jäänyt jälkiä injektioista (selkeä kohta, jossa monta pistettä)? Jos kyllä, niin tämä todistaa sen mistä osa puhuukin: osa CBB-kilpailijoista aloittaa nuorena ja tulee "natuna" CBB:hen.

Viimeksi muokattu:
facebookista...

Miksi facebookissa näkyvät "kaverit" palstalla palstan yläosassa aina tietyt henkilöt. Yleensä aina samat naamat vaikka en olisi edes jutellut heille vuoteen. Tarkotan tällä yläosalla kaveripalkkia, jonka alapuolella on sitten kohta "lisää kavereita". Seuraavatko nämä henkilöt profiiliasi vai mistä tämmöinen johtuu? En usko, että arvallakaan heittää sillä aika huono todennäköisyys, että jostain 500 kaverista aina osuu mm. eräs tyttö siihen palkkiin, jolle en ole sanonut mitään ainakaan puoleen vuoteen.

Kuka toi hyvännäkönen ämmä on tossa vanukasmainoksessa

Siinä on neljä blondia.. Eveliina Tistelgren, Minna Pajulahti, Suvi Iso-Kuusela ja Maikku Hiljanen.. :D

- - - Updated - - -

Uusin BODY. Sivu 56.

Katsokaa olkapäätä. Onko arpeutunut/jäänyt jälkiä injektioista (selkeä kohta, jossa monta pistettä)? Jos kyllä, niin tämä todistaa sen mistä osa puhuukin: osa CBB-kilpailijoista aloittaa nuorena ja tulee "natuna" CBB:hen.

Paha sanoa, kun ilmestyy vasta torstaina.. :D Saako tilaajta noin paljon aikaisemmin?

millä liikkeellä sais tota ojentajan ulkopuolta treenattua?

Mikähän on ulkopuoli? Katso gymlogit ojentajista niissä ohjeistetaan kikkailuun eripäiden kanssa..

Back
Ylös Bottom