Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Sellanen hauiksen ympärille tuleva neopreeninen kotelo on ihan näppärä, kunhan soitin ei ole walkmanin kokoinen.

Mistä näitä koteloita saa muille ku ipodeille? Oon koittanu metsästää joskus viime kesänä aika monestaki paikkaa, mut ei löytyny ja luovutin. Ihan normaaleissa mitoissa on käsi(40cm ympärys) ja varmasti menis nää hipsterkootkin miulle. Samsung Galaxy Mini pitäs mahtua.

Mistä näitä koteloita saa muille ku ipodeille? Oon koittanu metsästää joskus viime kesänä aika monestaki paikkaa, mut ei löytyny ja luovutin. Ihan normaaleissa mitoissa on käsi(40cm ympärys) ja varmasti menis nää hipsterkootkin miulle. Samsung Galaxy Mini pitäs mahtua.
Ebaysta voisin melkeen satavarmasti veikata löytyvän ihan mallikohtaisiakin...

MyTrendyPhonesta löysin omalle puhelimelle tuollaisen kotelon ja näkyy olevan hyvä valikoima muillekin malleille. http://www.mytrendyphone.fi/shop/samsung-galaxy-mini-59826p.html

Kuulin joskus et kreatiini imeytyis elimistöön paremmin ku sen antaa ensin liueta kokonaan lämpimään veteen. Onko sillä mitään väliä miten sen ottaa?

Kuulin joskus et kreatiini imeytyis elimistöön paremmin ku sen antaa ensin liueta kokonaan lämpimään veteen. Onko sillä mitään väliä miten sen ottaa?

Suositeltavin tapa on suun kautta nauttiminen riittävän nesteen kera. Olen kuullut myös ulkoisesta käytöstä ilman mainittavaa vaikutusta, no mitä nyt iho ruvennut punoittamaan (;

istun tossa pöntöllä nii tulin miettineeks semmosta että miten ihmiset osas määrittää eri maanosat kartalle sillon ku niitä määritettii, ku ei ollu vie mtn avaruushärpäkkeitä

Joo no, ite ostin juuri salille tuon, eli Shuffle on kyseessä. Ja ei itellä ainakaa oo nappikuulokkeet edessä salilla, kun paidan alle tunkee johdot.
Niin arvelinkin. Mulla tulee salilla välillä musa iphonesta, sitä ei oikein saa paidan helmaan vaikka on ipod touchin kanssa samankokoinen :)

Korvanapit ei ole koskaan tiellä. Eikä johdot koska ne saa paidan alle. Muistaa vaan vetää tarpeeksi pituutta.

istun tossa pöntöllä nii tulin miettineeks semmosta että miten ihmiset osas määrittää eri maanosat kartalle sillon ku niitä määritettii, ku ei ollu vie mtn avaruushärpäkkeitä

Tämän mahdollisti ihmisen kyky liikkua maan pinnalla, paitsi liikuttamalla omaa kehoaan lihasvoimalla myös käyttämällä erilaisia tähän nimenomaiseen tarkoitukseen suunniteltuja välineitä, kuten laivoja, mutta myös toisia eliöitä, kuten hevosia. Lisäksi ihmisellä piti olla kyky tehdä muistiin, sisäiseen (aivot) ja ulkoiseen (kirjallinen), tallentuneita/talletettuja havaintoja eri sijainneistaan eri aikoina. Kyky arvioida ja mitata etäisyyksiä ja suuntia ei ole riippuvainen avaruusperspektiivistä, mutta maanosien sijoittaminen komiulotteiselle kappaleelle toki edellytti kykyä hahmottaa maapallo kolmiulotteisena. Ensimmäiset kartat eivät tietenkään olleet metrintarkkoja, mutta eipä ollut tarvettakaan noina aikoina. Toivottavasti näinkin lyhyt katsaus asiaan on tarpeeksi valaiseva.

Miten voin saada tietää X tuotteen transrasvamäärän?Pakkauksessa on mainittu esim. 10g rasvaa, josta 0,5g tyydyttynyttä.Tarkoittaako tämä, että ei ole transrasvoja mukana, vai eikö sitä ole vain kerrottu?

Back
Ylös Bottom