Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Yksinkertainen ratkasu olisi pistää semmonen metallinen liuska joka tulee luukun päältä ja taittuu alapäin, siitä saisi postit tulemaan, mutta voi olla aika karun näkönen. :D

Tarvitsisin edullisen (ei tarvii todellakaan olla mikään hifistely) mp3-soittimen lenkkeilyyn, puntille ja auton soittimen usb:hen liitettäväksi. Mitä suosittelisitte?

Tarvitsisin edullisen (ei tarvii todellakaan olla mikään hifistely) mp3-soittimen lenkkeilyyn, puntille ja auton soittimen usb:hen liitettäväksi. Mitä suosittelisitte?
Suosittelisin tuohon käyttöön Sonyn walkmanin perusmallia http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...alkman-NWZ-B162FP-2-GB-MP3-soitin-FM-radiolla

Syy: akunkesto moniin saman hintaluokan kilpailijoihin verrattuna. Kestää jotain 2 viikkoa yhdellä latauksella jos päivittäin kuuntelee reilun tunnin salilla. Myös tuo pikalataus on todella kätevä ominaisuus mikäli joskus se akku pääsee loppumaan ja pitäisi salille lähteä.

Myös ipod shuffle on hyvä salille ja lenkille pienen kokonsa vuoksi. Akku ei minun kokemusten mukaan kestä läheskään yhtä hyvin, vaikka luvataankin 15tuntia soittoaikaa.

Olin eilen reipas ja tein pitkät reilu puolentunnin venyttelyt ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen. Tänään herätessä olo oli kropassa kutakuinkin mahtava. Voiko se oikeasti johtua tosta venyttelystä vai saiko sitä vaan kerrankin hyvät unet alle?

Onko mitään hyvää tahranpoistokikkaa olemassa? Kaadoin tollasille vaaleansinisille farkuille tilkan teryakikastiketta, ja pesu ei ainakaan sitä näytä kiinostavan yhtään. Samanlainen ruskea paskaläikkä haaroissa.

Yksinkertainen ratkasu olisi pistää semmonen metallinen liuska joka tulee luukun päältä ja taittuu alapäin, siitä saisi postit tulemaan, mutta voi olla aika karun näkönen. :D

Ajattelin samaa eikä se mikään karu oo jos sen käy teettämässä peltisepänliikkeessä, ja tokko paljon maksaakaan kun pellistä aina hukkapaloja jää.

Suosittelisin tuohon käyttöön Sonyn walkmanin perusmallia http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...alkman-NWZ-B162FP-2-GB-MP3-soitin-FM-radiolla

Syy: akunkesto moniin saman hintaluokan kilpailijoihin verrattuna. Kestää jotain 2 viikkoa yhdellä latauksella jos päivittäin kuuntelee reilun tunnin salilla. Myös tuo pikalataus on todella kätevä ominaisuus mikäli joskus se akku pääsee loppumaan ja pitäisi salille lähteä.

Myös ipod shuffle on hyvä salille ja lenkille pienen kokonsa vuoksi. Akku ei minun kokemusten mukaan kestä läheskään yhtä hyvin, vaikka luvataankin 15tuntia soittoaikaa.

Mulla on juurikin tuo iPod shuffle, se on musta hyvä, koska on todella pieni ja siinä on klipsi, millä sen saa kiinni ohuisiinkin vaatteisiin esim juostessa kesällä. Tilasin Amazonilta 25€:lla. (oli second hand, mutta mistään ei huomaa että olisi joku sitä kokeillut). Ei sitä ihan hirveän usein ole tarvinnut ladata, vaikka on joka päivä käytössä yleensä.

Nyt on jo niin tyhmä kysymys, että oikein hävettää. Mutta, jos Antilla vaikka loppuu kännykästään prepaid, niin voiko hän silti vastata puhelimeensa? Tai meneekö minun lähettämät viestit hänelle perille?

Onko olemassa piuhaa tai liitintä, jolla saisi auton stereoihin USB-tikun kiinni AUX-reiän kautta? Tai toimisiko edes tuollainen viritelmä?

Eniten häiritsee se, että siitä näkee suoraan kämppään. Ei niinkään ne äänet.

Toi stoppari taas voisi saada aikaan sen, että posteja olisi hankalaa työntää sisään ja ne voisivat mennä ruttuun.

Mä olen aina luullu että suomalaissa kodeissa on tuplaovet.No jos ei ole ni pistä siihen semmonen ääntäeristävä verho väliin.

Onko olemassa piuhaa tai liitintä, jolla saisi auton stereoihin USB-tikun kiinni AUX-reiän kautta? Tai toimisiko edes tuollainen viritelmä?

Ei varmaan, mutta iha mp3 soittimen tietty kyllä saa.. Mikäli sulla oli tarkotus kuunnella musaa siltä tikulta.

No ihan näin veikkauspohjalta voisin kuvitella että ei ole.. mutta se olla vain veikkaus. Melko hiljaiselta tuo putiikki näyttää muutenkin.

No ihan näin veikkauspohjalta voisin kuvitella että ei ole.. mutta se olla vain veikkaus. Melko hiljaiselta tuo putiikki näyttää muutenkin.

Totta turiset. Kerran käyny ja ihmettelin miksi ne näkee ees vaivaa pitää tollasta liikettä. Ois kuitenkin tarkotus ostaa pitkästä aikaa jotain treeniboosteria esim Jackediä ja kun noi proteiini varastot on täynnä niin ei viitti netistä pelkkää sitä tilata. Tulee turhaan postimaksut päälle.

Back
Ylös Bottom