Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kyllä ja kyllä.

Muotoillaan asia vielä näin, että oletko itse yrittänyt vastaavaa nimenomaan ässässä? Koska paperilla sekä huhujen mukaan tuo ilmeisesti onnistuisi, mutta en viitsisi tilata niitä kymmentä lippua (minimitilaus) ja ottaa selvää kantapäänkautta etteivät kelpaakaan aiottuun tarkoitukseen. Kassakin oli kysyttäessä "emmätiiäpitäskattoo".

Kuten myös. Teoriani on, että pyykinpesujauhetta on päässyt sinne, ja se on tukkinut jonkun poistoletkun muuttumalla töhnämäiseksi.

Tästäki löytyy jo varmaan 100 treadia mutten osaa ettiä..Elikkäs, ripulitaudin kourissa pyöriskelen ja pohdin olisko esim pakollisen kauppareissun ajaksi hyvä heittää anaalitappi takalistoon..Pitääkö tavarat reissun ajan sisällä? Otanko käyttöön tuumaa isomman tapin vai pidättäydynkä nykyisessä? EDIT: Onko kokemusta pidemmistä reissuista, pysyy hyvin? Olisi vähemmän noloa jos kaupan kassajonossa lahkeesta valahtas tappi ulos..

Laatikkoon pitäisi väsätä sisälle pehmuste/sisäpinta. Mitä materiaalia ja mistä voisi ostaa sitä?

Tästäki löytyy jo varmaan 100 treadia mutten osaa ettiä..Elikkäs, ripulitaudin kourissa pyöriskelen ja pohdin olisko esim pakollisen kauppareissun ajaksi hyvä heittää anaalitappi takalistoon..Pitääkö tavarat reissun ajan sisällä? Otanko käyttöön tuumaa isomman tapin vai pidättäydynkä nykyisessä? EDIT: Onko kokemusta pidemmistä reissuista, pysyy hyvin? Olisi vähemmän noloa jos kaupan kassajonossa lahkeesta valahtas tappi ulos..
Imodium® on ehkä parempi ratkaisu

Kiitos, otan kokeiluun! Silti tappi lähtee messiin apteekkiin :)

Heh vähän naureskelin tässä ajatukselle, vaan eipä ollut mukavaa töissä kun piti hieman päästää ilmaa niin yllättäen tuli ihan kunnolla vetelät housuun. Siitä sitten äkkiä kohti sosiaalitiloja vaan kuinkas ollakkaan kun pomo sattuu vastaan ja pysäyttää juttelemaan niitä näitä. Aika ihka tunne jutella ihan pokkana samalla kun tavara valuu reittä pitkin. Aika kiireellä tuli jatkettua matkaa.

Jos vaihtaa youtubessa 360p:stä 720HD:seen, niin parantuuko ääni?Itse ainakin olen niin ymmärtänyt, että parantuu, kun taas kaveri sanoi, että vain videon kuvalaatu paranee?(Jos vaikka vaihtaa 8-bit musiikista 360p:stä 240:een, niin ääni on ihan eri)

Kyllä joissain pätkissä aivan selkeästi kuulee, että äänenlaatu paranee. Oon tuon huomannut kun joitain biisejä youtubesta kuunnellut. Veikkaan kuitenkin, että näin ei kaikissa videoissa ole vaan riippuu siitä minkä laatuinen ääni alkuperäisessä videossa on.

Eräs asia on askarruttanut mua jo pitkään. Miksi mun entisessä kämpässäni hehkulamput poksahtelivat jatkuvasti? Normaalistihan yksi lamppu saattaa palaa tyyliin vuoden, mutta meidän kämpässä vastavaihdetut lamput kestivät mitä tahansa väliltä kolme viikkoa-kolme kuukautta. Tämä koski ainoastaan kattolamppuja ja liesituulettimen lamppuja, ei pistorasioissa kiinni olevia valaisimia.

Itse kyllä suosittelen lämpimästi tuota anaalitappia perseeseen jos kauppareissulle pitää ripulissa lähteä. Tai kauppareissulle yleensäkin vaikkei ripulia olisikaan.

Miten silmänpohjan paineet tutkitaan sairaalassa? Itellä on tiistaiks varattu aika kyseiseen toimenpiteeseen ja haluaisin saada vähän ennakkotietoa ku en tajunnu sillo puhelimessa kysyä asiasta.

Jos käy yksityisellä lääkäriasemalla, pysyvätkö tiedot ainostaan heidän omassa tietokannassaan vai voiko kolmas osapuoli päästä niihin käsiksi? Eli näkyykö ne jossai yleisessä ''terveysrekisterissä''?

Back
Ylös Bottom