Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ens vkl pitäis ajaa 900km lappii. Lähtö suunniteltiin siihen 00:30 tienoille, että ajasi "valosan" aikaan lapissa porojen takia. Miten vitussa mä valvon ton ajan? Ryypätessä menee helposti lähemmäs 40h samoilla silmillä huonoilla unilla, mutta ei vissiin oo oikeen suositeltavaa kun autolla ajelee.. Energiajuomia varmaan kannattais litkiä, mutta saattaa tulla turhia kusitaukoja liikaa. Onko siitä uudesta energiapurkasta mihinkään, mitä saa apteekista ja sisältää kofeiinia? Joku wiggun tms. Untahan en saa ennen tota lähtöä, joten nukkuminen ennen starttia ei taida onnistua. Kahvi laittaa ainakin meikän kusettamaan, mutta energiajuomista en tiiä kun en juo niitä. Jos joku pakkislainen rekkamies antais vähän protippejä![]()
Kausityöläisiksi ollaan kaverin kanssa menossa, että mitään ns,"mökin varaus kiirettä" meillä ei oo. Eli 2 kaverusta ja jotain 2-3h vuoroja ajateltiin. Joku termari ja pieniä kupposia silloin tällöin vois olla aika jees. Onko energiajuomilla mitään tehoeroja? :D
Pete Parkkonen?
Nuorehko miesartisti. Kikkarapäinen. Laulaa englanniksi ja soittaa kitaraa. Muistaakseni on myös näytellyt vähän. Ehkä lievästi tummahipiäinen. Kuka?
Huomenna poistetaan kainalosta luomi, kotidiagnosoinnin perusteella ulkoneva polyyppi, ja mietin, että kauankohan tuon jälkeen pitää pitää taukoa reenaamisesta? En tiedä vielä edes keinoa, mutta jos jollain on kokemusta asiasta, niin valaiskoon.
Frendillä ollut rakastajatar kesästä lähtien. Nyt se on ryssinyt hommat avokin kanssa kunnolla, siis todella huolella ja tän toisen kanssa myös, ei niistä mokailuista tässä sen enempää kun ei vaan frendillä pysynyt langat käsissä. Nyt nää kumpikin mimmi olisi lähdössä mun kelkkaan, elän mielenkiintoisia aikoja. Pitäiskö tehdä sama:D
Ei, en leiki ihmisten tunteilla.
edit. Mutta vois sitä tyypätä kummatkin ja valita paremman:D Vaikka tuskin se pano muuttaa sitä kumpi mun mielestä on parempi, ellei se nyt ihan lahna ole mitä syvästi epäilen.