Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten hitossa nokian C1 puhelimessa saa kellon sinne yläreunaan järkevälle paikalle. Siellä missä se oli jo 10 vuotta sitten. Se on joko taustakuvan päällä tai sit niin että se "painaa avaa ja..." viesti peittää sen. Ei voi olla näin vaikeaa.

Miten hitossa nokian C1 puhelimessa saa kellon sinne yläreunaan järkevälle paikalle. Siellä missä se oli jo 10 vuotta sitten. Se on joko taustakuvan päällä tai sit niin että se "painaa avaa ja..." viesti peittää sen. Ei voi olla näin vaikeaa.

Painat sitä vähän aikaa ja kun se "irtoaa" niin raahaat haluamallesi paikalle. Voi tosin vaatia Annan että toimii noin. Kyllä sitä aloitusnäyttöä "Valinnat"-menunkin kautta pitäisi päästä järjestelemään.

Milloin tulee seuraava DEXTER kirja suomeksi?

Eikö niitä ole tällä hetkellä vain kolme (ainakin itte oon löytänyt vain kolme kirjaa suomennettuna) suomeksi?

Mitä varastointialan yrityksiä, Esim Kesko ja Inex, löytyy Oulun seudulta? Joista mahdollisesti vois saada töitä ilman alan koulutusta. Keskolta ei löytyny ja inexiltä odotetaan vastausta, mutta ei kehtais yhden kortin varaan jättää.

Meikälle tarjottiin joulun ajaksi sijaisuutta, ja kun ilmoittelin milloin voisin olla töissä niin vastaukseksi tuli: "... kyllähän sillekin ajalle varmaan tarvitaan sijaisia, mutta sopimuksen kestoksi pitäisi saada vähintään 13 päivää". Jäi mietityttämään, että miksi juurikin 13 päivää?

Mulla on Nokia C3 -matkapuhelin. Jostain syystä olen onnistunut saamaan siihen näyttöön jonkinlaiset pikakuvakkeet, joita painamalla pystyn soittamaan ko. henkilöille nopeammin ilman osoitekirjan pläräämistä. Kuinka saan nuo kuvakkeet pois näytöstä?

Mulla on Nokia C3 -matkapuhelin. Jostain syystä olen onnistunut saamaan siihen näyttöön jonkinlaiset pikakuvakkeet, joita painamalla pystyn soittamaan ko. henkilöille nopeammin ilman osoitekirjan pläräämistä. Kuinka saan nuo kuvakkeet pois näytöstä?

Taas ois ollu ennemminkin kännykkätyhmäkysymys, mutta menköön.

Painat vähän aikaa, siihen tulee kulmaan poistorasti. Tai jos on vanhempi softaversio, valitse "valinnat -> järjestele" jolloin tovin kuvakkeen / widgetin painalluksella pitäisi esiin tulla valikko jossa "poista", jossei siinä silloinkaan ole jo suoraan kulmassa rastia.

Osaisko joku suositella jotain urheiluun ja ravitsemukseen liittyvää kirjaa, joka käsittelisi ravintoasioita hieman tarkemmin mutta maalaisjärjellä ymmärrettävästi. Mitä kehossa tapahtuu kun syödään eri ravintoaineita, miten niitä käytetään urheilusuorituksen aikana ym.. Jonkun verran voisi olla asiaa myös eri lisäravinteista.

Mistäköhän helvetistä on kyse kun tuonne suun sisälle huuleen on tullut nopeasti tuollainen melko musta ja iso kohta? :D Aamulla kun pesin hampaita niin ei vielä moista ollut. Tupakkaa ja nuuskaa en käytä, ientulehdusta voi olla mutta eikö sen pitäisi näkyä ikenissä.. Olin tänään aamulla hakemassa influenssa rokotteen, mutta ei sillä taas pitäisi olla mitään merkitystä tämän kanssa.

Tossa ei hiilaritietoudesta näyttäny olevan hirveesti, ainakaan esittelyssä?

Back
Ylös Bottom