Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tulosta nettipankista todisteet tuosta katevarauksesta ja mene kysymään liikkeestä, että miksi kyseisenä päivänä sinua näin on laskutettu vaikket ole saanut ostettua mitään.

Ja tämä tapahtunut siis ulkomailla.

Ei hirveesti tota ylimäärästä rahaa ole, niin kiva tälläset:-/

Mikäköhän juttu toi on, kun mulla on mennyt erääseen kauppaan kaksi kertaa katevaraus -30euroa?

Toi juttuhan meni silleen, että laitoin mun tilille rahaa +100 euroa, jonka jälkeen kortti toimi ensimmäisessä kaupassa hyvin(ostokset jotain 40euroa), sen jälkeen toisessa kaupassa tämä korttini ei toiminut, vaikka rahaa piti olla. Näpyttelin pin-koodini useaan otteeseen korttilaitteeseen, mutta tapahtuma tuli hylätyksi koko aika, myyjä näytti vielä kuititkin, että tapahtuma hylätty. Mulla oli kuitenkin rahaa kortilla, jonka olin juuri varta vasten sinne siirtänyt. Nyt tiliotteessa lukee vain kyseisen kaupan kohdalla -30 euroa katevarauksessa, en ymmärrä, koska en saanut ostetuksi mitään? Mulla on Visa Electron ja kaikki ostokset menee ensin katevarauksen kautta(silloin kun saan tavarat ostettua), mutta meniköhän toi summa nyt oikeasti mun tililtä?

Laita pankille viestiä, että poistavat aiheettoman katevarauksen. Poistuvat kyllä automaattisestikin, mutta vasta noin kolmen viikon kuluttua.

Ja tämä tapahtunut siis ulkomailla.

Ei hirveesti tota ylimäärästä rahaa ole, niin kiva tälläset:-/
Noi katevaraukset saattaa näkyä vaikka olisi vääriä, parissa pankkipäivässä pitäisi korjaantua.
lurifax oli laittanut että menisi useampi viikko mutta itsellä meni 3päivää kun korjaantui.

Noi katevaraukset saattaa näkyä vaikka olisi vääriä, parissa pankkipäivässä pitäisi korjaantua.
lurifax oli laittanut että menisi useampi viikko mutta itsellä meni 3päivää kun korjaantui.

OP:lla 20 päivää automaattiseen poistoon tai ainakin silloin kun olin siellä duunissa. Varmaan aika tapaus- ja pankkikohtaisia juttuja.

Millainen tes videovuokraamoissa on? Pitäisi jotain opiskelujen oheen ottaa, mutta muistanko väärin, että noissa on ihan kusiset, kuin puolalaisen raksamiehen palkat?

Nyt vittu. Kummalla puolella maksa on? Siis kropassa.

Edestäpäin vasemmalla.
Edit: hmm...? :D

Edestäpäin vasemmalla.
Edit: hmm...? :D

Miten mä arvasinkin et joku vielä alkaa vääntää tästä "kenestä katsoen" -juttua.. :D
Kumpi on sun oikea kätesi? Jos joku katsoo sua edestä, se on hänestä katsoen vasemmalla, mutta eiköhän se silti ole sun oikea käsi, eikä vasen? Mun kehossa kaikki mikä on mun oikeanpuoleisen käden puolella, on mun mielestä oikealla puolella, eikä vasemmalla.

Miten mä arvasinkin et joku vielä alkaa vääntää tästä "kenestä katsoen" -juttua.. :D
Kumpi on sun oikea kätesi? Jos joku katsoo sua edestä, se on hänestä katsoen vasemmalla, mutta eiköhän se silti ole sun oikea käsi, eikä vasen? Mun kehossa kaikki mikä on mun oikeanpuoleisen käden puolella, on mun mielestä oikealla puolella, eikä vasemmalla.
Kun aloin kirjottamaan viestiä, en nähnyt sun viestiä joten luulin olevani ensimmäinen joka vastaa, niin eiköhän jokainen sen verran tajua että osaa kääntää sen omalle oikeallepuolelle? :)

Seleevä. Lopettaaa juomingit, sinne meinaa pistää :D

Viikonloppuna mätettii kebua oikeen urakalla ja pullon kyljessä luki vaa kebab kastike.

Kielen alla ihmeellisiä näppylöitä.. ei erittäin kipeitä, mutta ärsyttävän tuntusia. Ne tuli tuossa eilen.

Muuten iha normaali olo, lukuunottamatta pientä krapulaa.

Osaako joku valottaa vähä mitä nää on?

Mikä on kastikkeen nimi, jota laitetaan kebabiin?Ihan vaan kebabkastike vai onko sillä joku erikoinenkin nimi?

Kebabkastikettahan se, mutta kaupasta ostettuna ainakin Korv Göranin puteli sisältää vähän erilaista tavaraa kuin kebabravintoloiden annokset. Mikäli kotona ajattelit kebabia väsätä, niin paseerattu tomaatti on hyvä kebabkastike. Sen voi maustaa just oman mielen mukaan ja vahvistaa tomaatin makua pyreellä

Back
Ylös Bottom