Tarviiko haulikkolupaa hakiessa mitään erityistä syytä, miksi haluaa haulikon? Metsästämään en ole alkamassa, mutta kiekkoja olisi mukava joskus haulikolla ampua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarviiko haulikkolupaa hakiessa mitään erityistä syytä, miksi haluaa haulikon? Metsästämään en ole alkamassa, mutta kiekkoja olisi mukava joskus haulikolla ampua.
Kysyt sä tosissas?! :D
No kokeillaanpa vielä kerran, ilman huumoria :DKato kaksi humoristia on päässyt asialle...
mutta itse esitin tyhmän kysymyksen mutta vastaajatkaan eivät olleet sen viisaampia. Ja kumpikaan ei juuri vastannut itse kysymykseen.
Joten pitäiskö viellä erikseen perustaa tyhmien vastausten threadi?
Mutta pistetään nyt ihan vaan varmuuden vuoksi että ei jää epäselväksi että tuolla työmaalla on raksamiehet pistäneet kolme tenniskenttää+futis kentän noin 100m päästä itse raksasta omaksi parkkialueeksi ja aidanneet sen. Sillä alueella ei tule olemaan mitään merkitystä kuin että kaikki raksamiehet saa ne transporterinsa sekä transitit parkkeerattua niille kentille. Siis ei yhtään mitään merkitystä viikonloppuina tai iltaisin rakennuksille tai remonteille tai edes turvallisuudelle. Ja esim alueen tulevan talven luistelu sekä kaukalo alueet on nyt valjastettua parkkipaikoiksi joten noita ei voi edes liikunta paikoiksi luokitella nykyään.
No niin, nyt ne alueet on jo siirtyneet sata metriä sivuun alkuperäisestä postista. Tuskin ketään kiinnostaa jos koiriesi kanssa työmaa-alueesta selkeästi erillisellä parkkiksella käyt juoksentelemassa, vaikkakin se kiellettyä on. Ei kannata kauheasti sitten vinkua jos koira astuu johonkin ruuviin tai taskusta pudonneeseen moraan, työmaiden parkkiksilta kun kaikenlaista löytyy.Kato kaksi humoristia on päässyt asialle...
mutta itse esitin tyhmän kysymyksen mutta vastaajatkaan eivät olleet sen viisaampia. Ja kumpikaan ei juuri vastannut itse kysymykseen.
Joten pitäiskö viellä erikseen perustaa tyhmien vastausten threadi?
Mutta pistetään nyt ihan vaan varmuuden vuoksi että ei jää epäselväksi että tuolla työmaalla on raksamiehet pistäneet kolme tenniskenttää+futis kentän noin 100m päästä itse raksasta omaksi parkkialueeksi ja aidanneet sen. Sillä alueella ei tule olemaan mitään merkitystä kuin että kaikki raksamiehet saa ne transporterinsa sekä transitit parkkeerattua niille kentille. Siis ei yhtään mitään merkitystä viikonloppuina tai iltaisin rakennuksille tai remonteille tai edes turvallisuudelle. Ja esim alueen tulevan talven luistelu sekä kaukalo alueet on nyt valjastettua parkkipaikoiksi joten noita ei voi edes liikunta paikoiksi luokitella nykyään.
Fjellun g-1000-housuja mulla on parikin kappaletta, ne on kyllä hyviä, mutta ainakaan housut ei hylji vettä 15 min kauempaa (toisaalta ei sitä vedenpitoa tässä nyt haettukkaan). oon vähän katellut noitakin, ei oo vaan sellasta sopivan mallista sattunu silmään (osa liian pitkiä maiharimallisia ja osa taas perus katutakin näköisiä.) Sarek-takkia kyllä vilkaisin ja vaikutti hyvältä, mutta niin hintakin, 250e...Fjällrävenin G-1000 -kankaasta tehdyt takit. Ei ole kalvoa mutta tiivistä kangasta joka on käsitelty vettähylkiväksi. Olisko ehkä n. 150 euroa, riippuen mallista. Jos maastokuvio ei haittaa niin halvempi vaihtoehto on Varustelekasta brittiläinen Windproof Smock. Käyttämättömät takit 49 euroa, käytetyt 39 euroa.
Vettä kumpikaan ei tietysti pidä 100 % mutta normaalissa sateessa pärjää 1-2 tuntia, ja vettähylkivyyttä voi erilaisilla aineilla parannellakin (esim. Fjällrävenillä oma Greenland wax).
Jep se on tuota mannerlaattojen siirtymistä tai toisaalta voi olla minun huonoa kirjallista ulosantia mutta olipa kummin hyvänsä niin siihen on hyvä tarttua... Mutta muuten ihan asialliset vastaukset. Mutta tänään oli joku porukka vetäneet tenniskentälle jo verkot takaisin paikalleen ja olivat pelaamas kun kuljin lenkillä ohi.No niin, nyt ne alueet on jo siirtyneet sata metriä sivuun alkuperäisestä postista. .
Onko painonnostossa kyykyn syvyydellä mitään väliä? Eli siis tempauksessa ja työnnössä kummassakin käydään kyykyssä, mutta haetaanko pohjasta vain erinäisten kudosten elastisuudesta aiheutuvaa hyötyä vai onko siinä joku syvyys, missä on käytävä?
tilaamalla ulkomailta, kuten nierlestäMistäköhän mahtaisi saada halvalla cd-rw levyjä? Joku 50-100kpl mieluiten.