Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Helppokäyttöisyys, hinta (kaiketi), ei tarvitse heittää ruokaa pois. Vois vaan kaataa jostain ponikästä niin paljon ku haluaa ilman puljailua

Tai sitten vois vaan syoda ne pienet keltuaisetkin. On joidenkin elama sitten hankalaa :)

Pitäiskö laitta tyhmien vastaustenkin ketju pystyyn ;)?

No ei vaan, saahan sitä kommentoida mitä huvittaa :). Onhan tästä ennenkin ollu puhetta ja kiinnostaisi tietää, onko edes olemassa potentiaalisia valmistajia kyseiselle tuotteelle. Eikä se kyllä ihan muutaman asiakaskyselyn pohjalta lähde kehittymään, vaan pitäisi olla varmasti aika laaja kysyntä...

Mie muuten näin tosiaan jossain tommosta valmista valkuaislitkua. Joku leffa tais olla. Oishan semmonen kätevä.

Helppokäyttöisyys, hinta (kaiketi), ei tarvitse heittää ruokaa pois. Vois vaan kaataa jostain ponikästä niin paljon ku haluaa ilman puljailua

Helppokäyttöisyys joo, hinta 99% todennäköisyydellä ei sillä planeetallakaan, ja joo, ei tarvi heittää ruokaa pois.

Jenkeissähän tuo on suosittua, ja oon itekin miettiny että ois jees jos ois suomalialassakin. Pakkaseen mahtuu vain niin paljon luomukeltuaisia, ja koiranpaskakeltuaiset lentää kaaressa roskiin kalaöljyn tieltä.

Minkälaisia tossuja jengi käyttää esim. Kickboxing reeneissä? Tulee säärisuojien alle, tossun pohja on karkea(ei ole jarrusukat)..
Olisko Feelmax -tossut? Pohja kevlaria: www.feelmax.com
KB:ssa itse ollut tähän asti vain avojaloin koutsin neuvosta, mutta noita olen käyttänyt mm. nyrkkeillessä ja salitreeneissä.

Ajokortti meni hukkaan tässä viikonloppuna ja nyt pitäisi hommata siis uusi ja kysymys kuuluu että voiko tuon tehdä missä tahansa poliisiasemalla vai täytyykö hakea omalta asemalta?

Olen suorittanut JV-koulutuksen hyväksytysti reilu vuosi sitten. Korttia en ole saanut aikaiseksi haettua. Vieläkö sen voi anoa ja hakea normaalisti vai onko tässä joku käytäntö?

Just oikee paikka tälläsellä kysymyksellä, mitä maksaa kolmen metrin pituinen 2x6 lauta? Ei varmaan joka paikassa sama hinta mutta about,suurinpiirtein riittää.

Kolmen metrin pituinen 2x6 lauta? Ja tähän jatkokysymyksenä: Mitä vittua?
Siis että onko toi sun 2x6 niinku tuumia vai mitä? Sit se on jo lankku...

Just oikee paikka tälläsellä kysymyksellä, mitä maksaa kolmen metrin pituinen 2x6 lauta? Ei varmaan joka paikassa sama hinta mutta about,suurinpiirtein riittää.

Oliskohan se arviolta jonkun 5-7 euroa. Voin kattoa huomenna töissä tarkemmin, mutta tosiaan jos et tuon enempää tarvi niin et montaa euroa köyhdy.

Tai sitten vois vaan syoda ne pienet keltuaisetkin. On joidenkin elama sitten hankalaa :)
Tässä ei puhuta nyt mistään kananmunien normaalikäytöstä, vaan joillakin niitä voi mennä päivittäin esim. 30-50, joten varmaan tajuat ettei niitä kaikkia keltuaisia ehkä kannata syödä.

Jenkeissä tuota muuten myydään todella halvalla.

Minkä takia uimahallit pitää sulkea kesällä? Eikö se muka ole enää kannattavaa kesällä? Kyllä omien havaintojen mukaan ihan loppuun asti riitti väkeä.

Mihin kullankaivajat vievät sen kultansa, että saavat siitä rahaa? :D.

Mitä kaikkea tarvitaan ku otan kaverilta tikit pois polvesta? Tässä mitään sairaanhoitajia tarvita :D Tai jos Oulu-Kempele-akselilta löytyy joku halukas poistamaan polvesta muutama tikki kakkupalkalla niin nickin alle viestiä vaa..

Pistät vähän rasvaa siihen, katkaset solmun jollain kynsisäksilla ja vaikka pinseteillä vedät pois. Ite poistin päästäni pari tikkiä ainakin noin. Rasva vaan luiston takia, ettei tunnu niin vittumaiselta.

Pinseteillä otat solmusta kiinni ja kynsisaksella näppäset toiselta puolelta solmua langan poikki ja vedät tikin pois. Elä vahingossa kuitenkaan näppäse lankaa molemmin puolin poikki. Noin se oikeaoppisesti menee :)

Pistät vähän rasvaa siihen, katkaset solmun jollain kynsisäksilla ja vaikka pinseteillä vedät pois. Ite poistin päästäni pari tikkiä ainakin noin. Rasva vaan luiston takia, ettei tunnu niin vittumaiselta.

Ihan normi rasva riittää? Sitten se menee jännäksi kun sieltä alkaa jtn visvoja työntään pihalle :D "Noh, katsotaan" - sanoi lääkäri..

Mä oon ottanu ihan perus kynsileikkureilla. Solmun vierestä poikki ja sitten solmusta sormilla kiinni ja vetää pois. Jos ei sormilla saa otetta niin niillä kynsileikkureilla voi vetääkin, kunhan pitää varovasti (ettei katkaise uudestaan, on kuulemma vittumaista jos jättää pätkän lankaa ihon sisään). Pinseteillä varmaan tosiaan helpompi. Toi rasvakin ois ollu varmaan hyvä idea, ei vaan oo ikinä tullut mieleen. Oon useempia kymmeniä tikkejä itestäni poistellut vuosien saatossa, kavereista en koskaan. Joskus on joku ollut sen verta tiukassa ettei oo meinannut saada leikattua ilman että osuu ihoon. Sillon oon tunkenu jonkun neulan tms. sinne tikin alle että on saanut sitä sen verran ylös että saa poikki sen.

Edit: Oon joskus ottanut ilman työkalujakin tikkejä pois, mutta sitä en kyllä uskalla suositella kenellekään.

Edit2: Virallisen totuuden mukaan ne kuuluu poistaa terveyskeskuksessa, joten älkää tulko tänne valittaan jos menee vituiksi :D

Back
Ylös Bottom