Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mita ostaa vastasyntyneelle kummipojalle?

Perusta rahasto/vast. Ei tartte värkätä lahjoja montaa kertaa vuodessa, ku pistää vaan rahat tilille. Homma kannattaa luonnollisesti puhua keppulin ja vanhempien kanssa selväksi etukäteen.

Onhan se tosi tylsä ratkaisu, mutta voi ristus sitte rippijuhlissa, ku lyöt laput kouraan, ni se jätkä kosii sua.

Tuli tossa mieleen, et mitä kaikkea tavaraa ihmiset kantaa mukanaan festareille? Ku siellä aina näkee niit ihmisiä kellä on ihan helvetisti tavaraa mukana.

Itte aattelin ottaa vaan telttakamat, viinat ja tupakit. Oon kyl yleensä ollu niin lähellä festareilla, et sielt on päässy käymään kotona jos tarvis. Ja nyt olis tarkotus lähteä 500 kilometrin päähän provinssiin, et sielt ei välillä käydäkkään kotona.

Eli mitä kaikkee pakkislaiset ottaa festareille mukaan?

Kummityttö toivoo synttärilahjaksi haavia, jolla pyydystetään ötököitä. Mistä löydän sellaisen?

Tuli tossa mieleen, et mitä kaikkea tavaraa ihmiset kantaa mukanaan festareille? Ku siellä aina näkee niit ihmisiä kellä on ihan helvetisti tavaraa mukana.

Itte aattelin ottaa vaan telttakamat, viinat ja tupakit. Oon kyl yleensä ollu niin lähellä festareilla, et sielt on päässy käymään kotona jos tarvis. Ja nyt olis tarkotus lähteä 500 kilometrin päähän provinssiin, et sielt ei välillä käydäkkään kotona.

Eli mitä kaikkee pakkislaiset ottaa festareille mukaan?
Telttakamojen, tupakin, ja viinan lisäksi tietysti sopivasti kuteita. Ilmiselvän lisäksi yleensä ite roudannu grillin, hiilet, ja stereot. Safkaa lähinnä ensimmäiseksi vuorokaudeksi, kun ei ne kylmäkallet oikein pidemmälle vie. Tietenkin jos on joku hieno kaasutoiminen kylmälaukku niin vaikka koko viikonlopuksi.

Eräänä vuonna tosin tarttu mukaan myös täydellinen sohvakalusto (3-hengen sohva + 2 nojatuolia), 2 paviljonkia, puutarhakalusteet (pöytä + 4 tuolia), sekä vielä sellainen jäynä riippumatto jolla on omat jalat.

Tulee kuitenkin yllättävän paljonkin oltua seillä telttaalueella.

Telttakamojen, tupakin, ja viinan lisäksi tietysti sopivasti kuteita. Ilmiselvän lisäksi yleensä ite roudannu grillin, hiilet, ja stereot. Safkaa lähinnä ensimmäiseksi vuorokaudeksi, kun ei ne kylmäkallet oikein pidemmälle vie. Tietenkin jos on joku hieno kaasutoiminen kylmälaukku niin vaikka koko viikonlopuksi.

Eräänä vuonna tosin tarttu mukaan myös täydellinen sohvakalusto (3-hengen sohva + 2 nojatuolia), 2 paviljonkia, puutarhakalusteet (pöytä + 4 tuolia), sekä vielä sellainen jäynä riippumatto jolla on omat jalat.

Näiden lisäksi pakollinen matka-apteekki, joka meikäläisen kohdalla koostuu vähintään särkylääkkeistä, maitohappobakteereista, närästyslääkkeistä, desinfiointiaineesta, laastarista ja sideharsosta.

E: Olen nimittäin vuosien saatossa huomannut, että noille on käyttöä melkeinpä joka festareilla joissa olen itse vieraana ollut.

Näin se ikä tekee tehtävänsä:

21v:
Itte aattelin ottaa vaan telttakamat, viinat ja tupakit.

26v:
Telttakamojen, tupakin, ja viinan lisäksi tietysti sopivasti kuteita. Ilmiselvän lisäksi yleensä ite roudannu grillin, hiilet, ja stereot.

29V:
Näiden lisäksi pakollinen matka-apteekki, joka meikäläisen kohdalla koostuu vähintään särkylääkkeistä, maitohappobakteereista, närästyslääkkeistä, desinfiointiaineesta, laastarista ja sideharsosta.

32v:??

Vähän rajottaa tota kamojen roudaamista se, et meen junalla tonne ja tulee pakostakin käveltyä jonkun verran.

Vaihtovaatteet varmaan olis ihan hyvä ottaa mukaan ja jotain lääkkeitä. Ja saattaa olla, et käyn viel jostain tarjoustalosta nappaamas jonkun retkituolin mukaan

Kummityttö toivoo synttärilahjaksi haavia, jolla pyydystetään ötököitä. Mistä löydän sellaisen?

Itse katsoisin lelukaupat läpi. En tiiä onko niissä nykyään muuta ku leegoja, kun ei ole hetkeen tullut käytyä :D

Voiko Androidin tarjoamaa Flight modea (jossa radiosignaalien käyttö on blokattu) käyttää ilman ongelmia esim. Finnairin koneessa. Eli puuttuvatko siihen, jos räplää kännyä, vaikka tuo mode olisikin päällänsä.

Voiko Androidin tarjoamaa Flight modea (jossa radiosignaalien käyttö on blokattu) käyttää ilman ongelmia esim. Finnairin koneessa. Eli puuttuvatko siihen, jos räplää kännyä, vaikka tuo mode olisikin päällänsä.
Itse aikoinaan pistin vanhan Nokia N95:n flight modeen ja katselin sillä TV sarjoja.

Eipä mitään sanottu, korkeintaan joku muu matkustaja katsoi kauhuissaan hikipisarat otsalla.

Kuinkahan moni esim. PSP:n omistava pitää tietämättää WLAN:ia päällä koneessa, tai läppärillä? Tosin ainahan sitä on puhuttu ettei tuollaiset vaikuta...

Itse aikoinaan pistin vanhan Nokia N95:n flight modeen ja katselin sillä TV sarjoja.

Eipä mitään sanottu, korkeintaan joku muu matkustaja katsoi kauhuissaan hikipisarat otsalla.

Kuinkahan moni esim. PSP:n omistava pitää tietämättää WLAN:ia päällä koneessa, tai läppärillä? Tosin ainahan sitä on puhuttu ettei tuollaiset vaikuta...

Totta turiset.

Osta syöttötuoli, ei ny ihan heti sitä tarvi, mutta sit ku tarvii ni menee pitkään ja hölvetin hyödyllinen. Stokken Tripp-Trapp on laadukas ja säädettävä koon mukaan. tuoli

e. ja löytyy lähes kaikkialta ei vain vepsäläisestä

[
Me ostettiin meidän kummipojalle Fatboy Junior. Lahja on selkeesti meitä ja on kohdistettu kummilapselle, eikä hänen vanhemmillensa. Idea tästä lähti, kun himassa ollaan kateltu, kun tuttavaperheen mukulat käyttää omia Fatboyta milloin veneenä, milloin vuorena, milloin nukkuu siellä =)

Kiitos vinkeista! Taytyy kysya onko heilla jo syottotuolia. Se tulisi ainakin tarpeeseen.
Junnu-fatboyt nayttivat kivalta, ehka ensi vuonna kun vauva on vahan isompi ja osaa liikkuakin :)

Perusta rahasto/vast. Ei tartte värkätä lahjoja montaa kertaa vuodessa, ku pistää vaan rahat tilille. Homma kannattaa luonnollisesti puhua keppulin ja vanhempien kanssa selväksi etukäteen.

Onhan se tosi tylsä ratkaisu, mutta voi ristus sitte rippijuhlissa, ku lyöt laput kouraan, ni se jätkä kosii sua.

Tata mietin itsekin, mutta mulla ei ole varaa laittaa edes 20e/kk rahaa sinne :( Toteutan homman mieluummin ~5v paasta kun olen toissa ja voin oikeasti kasvattaakin sita rahastoa. Maksan tietysti myos pojan ajokortin/koulun sit aikanaan.

Tallaisen ostin puoliksi herateostoksena koska se oli niin sopo:

ralph-lauren_l50-kacgi-c3066_ss11_4_kk.jpg

this is the updated starter that Mazda now replaces, it was originally installed on the 2009-10 rx8's. And this same starter was approved for all models 2004-10 <- voisko joku suomentaa tän mulle?

"Tämä on uudistettu starttimoottori, jonka Mazda nyt korvaa. Se (starttimoottori) asennettiin alunperin 2009-10 rx8:aan. Ja tämä samaa käynnistysmoottoria käytettiin kaikissa 2004-10 malleissa."

Back
Ylös Bottom