Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei toi * symboloi köyttä, noi viivat on vaan pakollisia että muoto säilyy postatessa.
. Köysi nyt vaan on tarkoitettu ainoastaan vetoa varten, joten se sisäinen momenttivarsi on hyödytön köyden tapauksessa (paitsi että vaikuttaahan se köyden poikkipinta-alaan, kun se on kerta säde).
Kauluspaita ja (tummat) siistit farkut on aina turvallinen valinta. Ja Jalaksia ei ehkä kannata laittaa jalkaan ;) Kengätkin vaikuttaa mun mielestä aika paljon. Voihan sitä sitten katsoa mitä muilla, varsinkin samaa hommaa tekevillä, on päällä.

Täällä oli muistaakseni joku pakkislaisten pukeutumiskoodi-threadikin tai vastaava, mutta sopinee tähän ketjuun yhtä hyvin, eli tuossa piakkoin olisi tarkoitus aloittaa duunit eräässä kaikille tutussa suomalaisessa pankki -ja vakuutusalan yrityksessä, enää askarruttaa mieltä vain se että mitenköhän tommoseen duuniin pitää pukeutua?
Siis jos laiva käy Ruotsissa asti niin saa. Miniristeilyt Maarianhaminaan on siis nuuskan puolesta no go.Ei jaksa soittaa Siljalle. Saako 23h risteilyltä nuuskaa? Jos saa niin miltä laivoilta?
Voi lähettää.Voiko paypaliin lähettää nettipankista rahnaa? Jotain sen tyylistä olin lukevinani että paypal ei hyväksy kuin pankista tehtyjä rahasiirtoja.
Miksi maito plussa säilyy pidempään kuin normi maito (parasta ennen päiväys)?
Nyt tulee vähän pönttö/lapsellinen kysymys: Sain tälläsen lapun "Opiskelijaterveydenhuolto sisältää toisen vuoden opiskelijoille lääkärintarkastuksen. Varasin sinulle ajan, by ihana terkkarimme."
Tuota, onko toi jotenkin pakollinen? Tai voinko perua ihan pokkana ajan? Mua ei todellakaan huvittaisi mennä sinne. Oon siis täysikänen ja mulla on voimassa oleva lääkärintodistus.
Tyhmä kysymys:Oon siis täysikänen ja mulla on voimassa oleva lääkärintodistus.
Taisin puhua paskaa? Mulla on nuorison terveystodistus lääkäriltä... Siinä lukee, että se on voimassa viisi vuotta. :jahas:Tyhmä kysymys:
Mikä on lääkärintodistuksen voimassaoloaika?
Menettääkö ajokortin jos jää kiinni ruorijuopumuksesta?
Mä oon siinä luulossa että ei se sairaus paljon kysele että onko sulla lääkärintodisus voimassa vai ei, jos se päättää iskeä.Taisin puhua paskaa? Mulla on nuorison terveystodistus lääkäriltä... Siinä lukee, että se on voimassa viisi vuotta. :jahas: