Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kyllä, se on Dave. Hän on maailmankuulu :D

labels=1.jpg
labels=1.jpg

Mitä nuo ihmeen liput on, joita sulla on joka postauksen lopussa?

Miksi mun Facebook näyttää ihan vitun typerästi kuvat, kun katsoo niitä? Aukaisee "uuteen ikkunaan". Vähän niinkuin pop-up -ikkuna.

Miksi mun Facebook näyttää ihan vitun typerästi kuvat, kun katsoo niitä? Aukaisee "uuteen ikkunaan". Vähän niinkuin pop-up -ikkuna.
Se on tuloillaan kaikille. Uusi systeemi.

Jos meinaat tätä: http://www.huffingtonpost.com/2010/10/01/facebook-updates-photos_n_746718.html

Mulla sitä ei ole vielä tullut.

Miten ihmeessä word 2010:een saa tavutuksen käyttöön leipätekstiin? Ohjeista olen enemmän kuin kiitollinen.
Näkyykö sivun asettelu välilehden seassa nappi "tavutus" tai "hyphenation" jos englanniksi:

tavutus.jpg

Täysin idioottimainen päivitys. Onneksi sen saa kierrettyä sillä tavalla, että painaa hiiren rullasta uuteen välilehteen sen kuvan. Näin ainakin Firefoxissa.

mimmonen mp3 soitin kannattais hommata? Pitäisi töihin joku soitin ostaa. vaatimuksena olis, että siinä on ladattava akku, ei olis kaikkien kauheen kallis, että siihen saisi siirrettyä musiikkia samaan tapaan kuin usb muistitikulle ja että se ei olis mitään ihan paskinta laatua. Onko tämä ihan mahdoton yhtälö?

mimmonen mp3 soitin kannattais hommata? Pitäisi töihin joku soitin ostaa. vaatimuksena olis, että siinä on ladattava akku, ei olis kaikkien kauheen kallis, että siihen saisi siirrettyä musiikkia samaan tapaan kuin usb muistitikulle ja että se ei olis mitään ihan paskinta laatua. Onko tämä ihan mahdoton yhtälö?

Sen sulle sanon, että elä nyt missään nimessä osta Applen tuotteita. Nämä paskat on semmoisia vekottimia ettei mitään järkeä. Et pysty siirtää musiikkia miltään koneelta soittimella, jos ei löydy iTunesia. Samaten biisien lisäys ei onnistu, ellet uusi koko kirjastoa, koska aiemmat biisit on laitettu eri koneessa.

Voin myydä sulle halvalla 8gb creativen mediasoittimen. Toistaa myös videoita jne. Näytön koko about 1.5tuumaa..

Minkä takia toi on saanu 125 miljoonaa katselijaa? Video ittessäänhän on aivan paska, katoin väkisin tasan puolet ihan vaan sen takia, että katselukertoja oli niin vitusti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom