Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Pakkiksella sellasta threadia, jossa puhutaan näistä nettihuijareista? Itse juuri kusetan jotain dorkaa, niin voisi laittaa aina välillä sinne tilannepäivityksiä :D. Vai pitäisiköhän muodostaa uusi ketju...Hmm.
Edit. Siis vielä tarkennuksena, että huijaan sitä huijaria, enkä siis itse ole se pahis-huijari.
Piti juuri tulla kysymään samaa. Vihjeitä peliin nyt.En tajua päivän Fingerporia?
Menet sen kaverin profiiliin, siis klikkaamalla sen nimeä. Sitten siellä seinän ylälaidassa lukee "News feed" ja sen alla "share:" siitä voit valkata toiminnon, eli synttärionnittelujen tapauksessa "post". Sitten vain kirjotat onnittelut. Jos sulla on suomi kielenä niin sanat tietty on erit, mutta löydät varmaan silti tarkoittamani.Nyt tulee TYHMÄ kysymys. Eli liityin tänään vasta Facebookkiin, niin miten kirjoitan ystäväni seinälle, jolla on synttärit? Klikkaanko muiden onnittelijoiden "kommentoi"-kohtaa vai mistäse tapahtuu?
Chevillä ajelen. Koitin googletella, mutta tuloksetta.
En tajua päivän Fingerporia?
![]()
Auton vuosimalli ja mistä sä olet tuon est:n keksiny? Lukeeko se jossain siinä kärryssä vai ohjekirjasta vai mistä?
Asetukset --> Yleiset --> Verkko --> katsot, että kohdat "Ota käyttöön 3G" ja "Matkapuhelindata" ovat pois päältä. Mielestäni pitäisi noilla hoitua, korjatkoon joku jos aihetta on.miten voin laittaa liittymästä/puhelimesta jonkunnäkösen eston, ettei tule kauheata laskua vahingossakaan internetin takia, kun lähden huomenna ulkomaille? puhelimena iphone4 ja telefinland.
02. Est-nappula on siinä keskellä etupenkkien välissä, vaihdekepin juuressa. Kojetauluun syttyy valo Trac off, kun painaa nappia.
miten voin laittaa liittymästä/puhelimesta jonkunnäkösen eston, ettei tule kauheata laskua vahingossakaan internetin takia, kun lähden huomenna ulkomaille? puhelimena iphone4 ja telefinland.
Näkeekö täältä jostain milloin on itteä lainattu? Esim. joku kohta lainaa tätä mun tekstiä kun tulee vastaus, niin näänkö sen ilmoituksena tjs jostain? :D vai mistä porukka aina tietää että niille on jotain vastattu.