Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Missäköhän komediasarjassa oli hahmo nimeltään Mulkvistin Pete? Itellä tuli mieleen Kummeli, mutta en mä varma ole. Ja vielä jos löytyy linkki kyseiseen jaksoon missä tuo henkilö esiintyi, niin olisi mahtavaa!

Minkä takia tv-kanavat näyttää kaiken hyvän niin pirusti myöhässä? Oisko se vaan niin saatanan kallista ostaa ne sarjat tuoreeltaan eikä ootella vuosikausia, että ne siirtyy jonneki alelaariin?

Olkoon vaikka Shield tahi Supernatural tai Wire tai mikä hyvänsä. Ensin näytetään yks kausi, sitten mennään tauolle. Vuoden tauon jälkeen näytetään eka kausi uusintana ja sitten toka kausi. Sitten mennäänkin taas tauolle jne..

Tämä johtaa siihen, että ne jotka todella kiinnostuivat sarjasta, eivät jaksa odottaa vuosia ja warettavat tai tilaileevat DVD-bokseja. Vähemmän innostuneiltakin sarjat unohtuvat pitkien taukojen ansiosta ja sitten niitä onkin kätevä haudata aamuyön ohjelmapaikoille.

Minkä takia tv-kanavat näyttää kaiken hyvän niin pirusti myöhässä? Oisko se vaan niin saatanan kallista ostaa ne sarjat tuoreeltaan eikä ootella vuosikausia, että ne siirtyy jonneki alelaariin?

Olkoon vaikka Shield tahi Supernatural tai Wire tai mikä hyvänsä. Ensin näytetään yks kausi, sitten mennään tauolle. Vuoden tauon jälkeen näytetään eka kausi uusintana ja sitten toka kausi. Sitten mennäänkin taas tauolle jne..

Tämä johtaa siihen, että ne jotka todella kiinnostuivat sarjasta, eivät jaksa odottaa vuosia ja warettavat tai tilaileevat DVD-bokseja. Vähemmän innostuneiltakin sarjat unohtuvat pitkien taukojen ansiosta ja sitten niitä onkin kätevä haudata aamuyön ohjelmapaikoille.

Tähän voisin vielä lisätä kysymyksen, että miksi ne eivät vastaa palautteeseen ja niille esitettyihin kysymyksiin? Ainoa keneltä olen saanut vastauksen oli YLE (kahteen kertaan)

Varmaan se hinta on ihan päällimmäinen syys, voi myös olla, että jotkut yhtiöt eivät heti myisi sarjoja ulkomaille, tästä en ihan varma ole. Näköjään kuitenkin tämä tv-yhtiöiden strategia toimii koska he niin tekevät. Ei kai ne niitä ohjelmia muuten ostaisi jos kaikki todella kiinnostuisivat niistä ja warettaisivat tai tilaisivat dvd-bokseina.

Missäköhän komediasarjassa oli hahmo nimeltään Mulkvistin Pete? Itellä tuli mieleen Kummeli, mutta en mä varma ole. Ja vielä jos löytyy linkki kyseiseen jaksoon missä tuo henkilö esiintyi, niin olisi mahtavaa!

Kummeli Stories ja Munasillaan sketsi. Ihan huippu! :D

Tuo Mulkvisti ei itse asiassa edes esiinny tossa, vaan siinä heitetään vaan se legendaarinen "No en mää itte olis tänne tajunnu lähtee, mutta Mulkvistin Pete meijät naapurista ilmotti".

Kummeli Stories ja Munasillaan sketsi. Ihan huippu! :D

Tuo Mulkvisti ei itse asiassa edes esiinny tossa, vaan siinä heitetään vaan se legendaarinen "No en mää itte olis tänne tajunnu lähtee, mutta Mulkvistin Pete meijät naapurista ilmotti".

Kiitoksia! Ihan hämärän peitossa oli, että missä tuo juttu oli, mutta nyt siihen tuli selvyys ja kohtauskin muistuu elävästi mieleen. :D

Pitkittääkö nenäsumutteen käyttö tukkoisuusongelmaa? Kohta jo viikon saanu suihkutella ja vielä jaksaa limakalvot turvota

Pitkittää. Niitähän yleensä juuri ei saa käyttää sitä viikkoa tai 10 päivää tms. enempää, koska nokka nimenomaan alkaa pelittämään entistä heikommin. Vieroitat vaan pikkuhiljaa itse, kyllä se keulakoriste kohta toimii taas normaalisti.

Tietääkö kukaan mistä löytyisi banderolleja Turusta? Forumissa olevassa musiikkikaupassa ei ainakaan ollut..

Back
Ylös Bottom