Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuinka nopeesti m.a.s.s..fi verkkokauppa täydentää varastoaan, ku pitäs tilata recoa ja hyvänmakuinen loppu? Olen yrittänyt niiltä tiedustella mutta eivät osaa vastata, onko jollain ollut samanlainen ongelma? Eli puhutaanko 2 päivästä vai viikosta?

Kuinka tarkalleen noi kanasuikaleiden viimeiset käyttöpäivät on merkitty? Eli voiko muutaman päivän vanhoja vielä paistaa ihan hyvällä omallatunnolla vai saanko jonkun HCruokamyrkytyksen ja kuolen? :D

Kuinka tarkalleen noi kanasuikaleiden viimeiset käyttöpäivät on merkitty? Eli voiko muutaman päivän vanhoja vielä paistaa ihan hyvällä omallatunnolla vai saanko jonkun HCruokamyrkytyksen ja kuolen? :D

Oon kyllä ymmärtäny, että noiden suojakaasuun pakattujen elintarvikkeiden käyttöpäivämääriä olis syytä noudattaa aika tarkasti. Tietysti, jos riskin haluaa ottaa, niin kannattaa kypsentää ainakin pirun hyvin.

Kuinka nopeesti m.a.s.s..fi verkkokauppa täydentää varastoaan, ku pitäs tilata recoa ja hyvänmakuinen loppu? Olen yrittänyt niiltä tiedustella mutta eivät osaa vastata, onko jollain ollut samanlainen ongelma? Eli puhutaanko 2 päivästä vai viikosta?

Kerran odottelin, että sais tuotetta no lac pro whey (joku tollanen) kun oli kokonaan loppu ja jouduin tilaamaan isowheytä kun ei 2 viikkoon kuulunut.

Pari päivää vanhaa kanaa uskaltaa kyllä syödä. Useasti niin tehnyt ja vielä hengitän. Enkä mitään vatsakipujakaan ole saanut. Maustaa vaan niin perkeleesti ettei vahingossakaan maistu umpeutunut päiväys.

Jees. Äskön vetelin jo kanat huiviin.. Eilen oli vasta päiväys mennyt. Mutta huomenna ajattelin vielä syödä loput.

Jos mutteri on 14mm niin mikä on sen sisäkierteen halkaisija? Näin normikokoisissa. Eli minkäkokoiseen ruuviin/kierretankoon se menee?

Oletan että tarkoitat kysymykselläsi että mutteriin passaa 14mm avain, eli avainväli on 14mm, jolloin mutteri olisi todennäköisesti m8 joka taas kertoisi että se passaa 8mm kierretankoon...

Soitat vuokranantajalle näin alkuun, sitten irtisanomisajan jälkeen kirjoitatte irtisanomispaperit?

Eiköhän se dokumenttien laatiminen ole tässä vuokralaisen etu, ja tehtävä irtisanottaessa jotta siitä olisi mitään hyötyä. Ja sen jälkeen alkaa irtisanomisaika juosta, milläs muuten mitään irtisanomista edes todistat olleen..

Siis nyt olen ymmällä.Äsken tuli sähköposti jossa sellanen henkilö vahvisti mut facebuukissa kaverikseen jolle en tietääkseni ole lähettänyt kaveripyyntöä.
Onko mahdollista vai oonko jotenkin kämminyt kaveripyynnön menemään?

Meneekö nämä termosmukit jotka on muotoiltu alaspäin kapenevaksi, niin normaaliin mukitelineeseen autossa? kuten VAG konsernin keskikonsolissa oleviin?

Mistä johtuu, että blogiin (blogger) laitettu kävijälaskuri häviää yhtäkkiä näkyvistä ja mistä se johtuu? Entä mistä sen saisi laitettua takaisin niin, että laskurissa näkyisi kaikki kävijät alusta saakka eikä niin, että se alkaa laskemaan kävijöitä uudestaan alusta? Mä en edes enää muista, mitä kautta mä löysin sen laskurin.

Ja kuten huomatte, en ymmärrä näistä jutuista mitään.

Onko ketään kunnon kehonrakentajaa (joku oman maan mestari) joka ei ole tehnyt maastavetoa?

Siis nyt olen ymmällä.Äsken tuli sähköposti jossa sellanen henkilö vahvisti mut facebuukissa kaverikseen jolle en tietääkseni ole lähettänyt kaveripyyntöä.
Onko mahdollista vai oonko jotenkin kämminyt kaveripyynnön menemään?

Itselleni on samanlainen juttu tapahtunu. Joku oli suositellu mua kaveriksi toiselle henkilölle ja hän on sit vahvistanu pyynnön ja näin suoraan tullu kaveriksi.

Jos tilaa saksasta 10kpl takkeja(samanmallisia, eri kokoja) niin millaisia kustannuksia joutuu maksamaan tuotteiden hinnan ja postikulujen lisäksi?

Back
Ylös Bottom