Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksei Suomessa ole kansanäänestyksiä? Miksei kansaa haluta kuulla?

Kansanäänestykset on pahinta populismia ja pelleilyä.Ensin sä äänestät eduskuntaa parhaaksi katsomas ihmisen ,ja sit tä pelle ei uskalla tai osaa päättää yhtään mitään vaan haluaa kysellä sulta kokoajan mitä tehdä.

Miten Imdb:stä saa tuo helvetin kieli"helpotuksen" pois? Eihän tuolta löydä mitään, kun kaikki leffojen nimet on suomenkielisiä SAATANA.

Miten Imdb:stä saa tuo helvetin kieli"helpotuksen" pois? Eihän tuolta löydä mitään, kun kaikki leffojen nimet on suomenkielisiä SAATANA.
Se on perseestä, ja näyttäisi vielä olevan niin että pitää rekisteröityä ja sitten kirjautua.

Sen jälkeen löytää asetukset täältä: https://secure.imdb.com/register-imdb/siteprefs

Se on perseestä, ja näyttäisi vielä olevan niin että pitää rekisteröityä ja sitten kirjautua.

Sen jälkeen löytää asetukset täältä: https://secure.imdb.com/register-imdb/siteprefs

Kiitos! Arvelinkin, että jotain tällaista metkua on kyseessä. En voi käsittää millä tavalla tuo on parannus. Viimeisimmän uudistuksen jälkeen on koko näkymä kyllä muutenkin aivan perseestä.

Vai pompautatko painot maasta seuraavissa nostoissa?

Ennen ensimmäistä toistoa et laskeudu painojen kanssa alas, joten et saa otettua oikeanlaisia paineita ja/tai asentoa nostoa varten.

Kaveri nakkas mulle lahjakortin sporttiliikkeeseen. Nyt huomasin, että lahjakortissa on hänen nimensä. Kai mä nyt silti voin ite sen käyttää, ei kai ne mitää henkkareita kato jos lahjakorttia menee lunastaan?

Olin kerran parin kuukauden työharjottelussa urheiluliikkeessä ja ei sielä kyllä mitään henkkareita katteltu. Sanot vaan et kaveri anto jos ne kysyy.

Mulla on kananmunia jotka ovat olleet jääkaapissa koko ajan. Niiden viimeinen käyttöpäivä meni noin 2 viikkoa sitten. Voiko niitä vielä syödä? Muistan kuulleeni jostain testistä (muna vesilasiin?) jolla saisi varmistettua onko munat pilaantuneet vai ei, onko tällaista testiä olemassa?

Mulla on kananmunia jotka ovat olleet jääkaapissa koko ajan. Niiden viimeinen käyttöpäivä meni noin 2 viikkoa sitten. Voiko niitä vielä syödä? Muistan kuulleeni jostain testistä (muna vesilasiin?) jolla saisi varmistettua onko munat pilaantuneet vai ei, onko tällaista testiä olemassa?
1. Put your egg(s) in a bowl with average temperature water. Fill bowl with enough water to cover the egg(s) being tested.

2. If the egg(s) sinks and rests horizontally, it is very fresh. If the larger end of the egg(s) starts to rise, your egg is about one to two weeks old.

3. If your egg floats, then it has gone bad.

Kyllä, mutta ajattelin lähinnä siltä kannalta asiaa, että tarviiko mun nyt ostaa kaupasta lisää munia vai kelpaako nuo kaapissa olevat kun illalla laitan ruokaa.

No sitte. Kannattaa kuitenkin rikkoa ensin yksitellen munat kulhoon ruokaa tehdessä, jos ois sattunutkin mätä muna joukkoon.

niin ja kun kokeilet molempia päitä kananmunasta huulille niin se isompi pää on lämpimämpi ja kananmuna silloin tuore. ;)
E: (jääkaappi kylmistä kananmunista)

en kyllä hirveesti käyttäis tota huulitrikkiä, kun kuorissahan on suurin riski salmonellan tarttumiseen muistaakseni. ei sillä että salmonella nyt suomessa hirveän yleinen olisi, mutta...

en kyllä hirveesti käyttäis tota huulitrikkiä, kun kuorissahan on suurin riski salmonellan tarttumiseen muistaakseni. ei sillä että salmonella nyt suomessa hirveän yleinen olisi, mutta...

no kokeele vaikka poskeen jos pelottaa, mutta tärkeintä on että tuntee pienet lämpöerot hyvin ja muilla ruumiinosilla se on vaikeaa.

Back
Ylös Bottom