Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥
Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.
Miksi haluaisit ärsyttää kansaa? Ja eikö ne oo tosta 80-lätkän palauttamisestaki puhunu. Väittäisin myös että ylitehokas pyörä on vaarallisempi kuin ylitehokas auto, koska kaasun liian innokas vääntäminen pyöräyttää koko mopon ympäri.
Spotifyssa on sellanen mainos mikä tulee aika usein ja siinä on sellanen biisi mikä menee jotenkin tyyliin "pappadadiduu" tms. :D Mikä biisi se on? Soi mun päässä mut en tiedä siitä muuta kun ton ärsyttävän melodian!
Spotifyssa on sellanen mainos mikä tulee aika usein ja siinä on sellanen biisi mikä menee jotenkin tyyliin "pappadadiduu" tms. :D Mikä biisi se on? Soi mun päässä mut en tiedä siitä muuta kun ton ärsyttävän melodian!
Joo! :D Thanks.
Sain itseasiassa just joku sekunti sitten ton selville mun kaveriltakin. Se ei edes käytä spotifyta, joten tunnisti biisin vaan mun hienosta kuvauksesta :D
Onhan RCA:t kiinni OUTPUT-liitännässä? Olen nähnyt inputtiin kytketyn radiokuulokkeen telakan ja omistaja oli lievästi sanottuna pettynyt kun kuulokkeet ei toimineet :D
Tätä tuntuu useampi seuraavan nii heitetään tänneki:
Eli oon kaverin kanssa kämppäilly vuokra-asunnossa kohta puol vuotta ja nyt haluaisin muuttaa. Tarkotus etsiä uus vuokra-asunto ja inttiin pitäs tammikuussa lähtee. Maksaako kela vuokran vaikka ei periaatteessa tule tuota vaadittavaa 3 kuukautta täyteen ennen inttiin lähtöä?
Tätä tuntuu useampi seuraavan nii heitetään tänneki:
Eli oon kaverin kanssa kämppäilly vuokra-asunnossa kohta puol vuotta ja nyt haluaisin muuttaa. Tarkotus etsiä uus vuokra-asunto ja inttiin pitäs tammikuussa lähtee. Maksaako kela vuokran vaikka ei periaatteessa tule tuota vaadittavaa 3 kuukautta täyteen ennen inttiin lähtöä?
Luultavasti edellisen sopimuksesi määräaikaisuus vaikutti asiaan koska minusta kela ei maksa vuokraa ellei kyseisessä asunossa oli asuttu jo sitä 3 kuukautta minimissään.
Suomen tullissa ei ongelmaa, mutta venäjän tullissa kun näkevät valkoista jauhetta tai pillereitä = ampuvat polveen ja kysyvät vasta sitten mitä ne sisältävät.
Miten saan nyt siirrettyä tonne paypal tilille rahaa visa electronilla kun se on varmistettu? eihän siäl oo mitää "lisää rahaa" painiketta, löydän vaa sen tilisiirtosysteemin..
Miten saan nyt siirrettyä tonne paypal tilille rahaa visa electronilla kun se on varmistettu? eihän siäl oo mitää "lisää rahaa" painiketta, löydän vaa sen tilisiirtosysteemin..
Tartteeko sinne mitenkään "siirtää" rahaa? Jos esim. kauppa haluaa maksun paypal:n kautta, niin joko klikkaa kaupan sivuilla olevaa paypal-linkkiä. Silloin pitäis aueta paypal:n sivu ja kirjautumalla sisään voi maksaa ostoksen. Jos ei oo linkkiä, niin sitten vaan kirjautuu itse ja lähettää oikean summan kaupan tunnukselle (=sähköpostiosoitteelle). Molemmissa tapauksissa paypal sitten veloittaa summan kortilta.
No siis jos haluaisin että tuolla paypal tilillä olisi esim. 100€ ja ostokset maksaa vaikka 40€ niin se maksu lähtisi tuolta paypal tililtä ja sinne jäisi vielä se 60€. Ja nämä rahat ei olisi siis missään liitoksissa siihen mitä mulla nyt sattuu olemaan pankkitilillä(eli siis tässä tapauksessa electronilla).
Miten saan tallennettua topfieldin digiboxilla kuvaa ulkoisesta lähteestä? Tarkemmin sanottuna liitin soneran kotitv boxin tuohon scartilla. Jostain pitäisi varmaan valita tulosignaali mutta mistä?
No siis jos haluaisin että tuolla paypal tilillä olisi esim. 100€ ja ostokset maksaa vaikka 40€ niin se maksu lähtisi tuolta paypal tililtä ja sinne jäisi vielä se 60€. Ja nämä rahat ei olisi siis missään liitoksissa siihen mitä mulla nyt sattuu olemaan pankkitilillä(eli siis tässä tapauksessa electronilla).