Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Luulen, että se 5lbs taitaa tulla tangon painosta jota on siis vain yksi kappale, toisin kuin levypainoja.

Voisitko Vstaote[150kg] kertoa miten +160kg pystyy olemaan n. 2 kilon painoisessa tangossa?

Ps. mites se sun IFBB pro kortti edistyy? Joko on tullu soittoo noin lahjakkeelle ja omistautuvalle naturaalille kuin sinä?

Mikä ötökkä tämä on? Tämmöinen kulki eilen mun kädessä ja tänään löytyi jo toinen. YÖÖÖÖK!

Kokoa kyseisellä öllimöllillä on noin 1cm.

Minusta tuo näyttää ennemminkin joltain kärsäkkäältä, joita niitäkin on vaikka kuinka monta lajia. Ei ollenkaan yök, varsinkaan jos vertaa johonkin syöpäläiseen, ihan normikoppis!

Mikä vittu tota mun Itunesia vaivaa ? Ei pysty lisään uusia albumeita podiin, tulee vaan koko ajan synkronointi valmis.

405lbs on 183,7kg, ei 162kg...

Voisitko Kalabob kertoa et mihin tämä taas oikein liittyi?

Tiedän, siksi siinä oli + merkki. Katoin aikasemmat postis, jossa väität hankkivasi IFBB pro kortin naturaalina. Aika harva pystyy tohon, joten siksi erittäin suurella mielenkiinnolla kysyin. Joten miten on asian laita?

Lasagnen juustokastikkeeseen menee yleensä joku litra mölöä. Eli vastaus on lasagne.

Tai makaronilaatikko tai muu ruoka mihin tulee munamaitoa. Tai lettuja tai pannaria, niihin voi laittaa myös rahkaa niin tulee vähän enempi prodea. Marjapirtelö on kanssa hyvä, jos löytyy blenderi.

Tiedän, siksi siinä oli + merkki. Katoin aikasemmat postis, jossa väität hankkivasi IFBB pro kortin naturaalina. Aika harva pystyy tohon, joten siksi erittäin suurella mielenkiinnolla kysyin. Joten miten on asian laita?
Eiköhän tohon vielä muutaman vuoden saa pumppailla. ;)

Mikä ötökkä tämä on? Tämmöinen kulki eilen mun kädessä ja tänään löytyi jo toinen. YÖÖÖÖK!

Kokoa kyseisellä öllimöllillä on noin 1cm.
Siipensä pudottanut hirvikärpänen? Sentti kuulostaa kyllä isolta. Oletko liikkunut metsässä?

Mikä on nimeltään se vanha (ehkä jostain 90-luvun alkupuolelta) seikkailupeli, jossa liikuttiin pyramidin sisällä jollain reppuselkäsellä kaverilla, joka pysty ampumaan kypärästään valonsäteitä? Isossa osassa oli kulmikkaat kristallit joita piti käännellä ja sitten ampua valonsäteellä, joka kimpoili kristallista toiseen. Oli myös liukuhihnoja, katosta roikkuvia hämähäkkejä, jotain muita öttiäisiä ja jotain symboleja, joista ehkä muodostui koodeja tms.

Kuvauksesta tulee mieleen ensimmäisenä H.E.R.O., jota kyllä pelattiin jo kuusnelosella joskus kasarilla. Wiki kertoo lisää: http://en.wikipedia.org/wiki/H.E.R.O.

Mikä olis joku hyvä ja helppo kastike ranskalaisten kanssa? Jos joku tietäisi jonkun valmissoosin tai hyvän reseptin niin olisin erittäin iloinen.

Mikä olis joku hyvä ja helppo kastike ranskalaisten kanssa? Jos joku tietäisi jonkun valmissoosin tai hyvän reseptin niin olisin erittäin iloinen.
Ketsuppi toimii aina. :david:

Miten liittää kuva keskusteluun/pitääkö olla vippi?
Eikös kuka vaan saa
tägien sisään. Kuva voit laittaa itse esim. osoitteessa aijaa.com

Liittäminen on VIP-only (?), eli koneelta suoraan palstan palvelimelle.

Siipensä pudottanut hirvikärpänen? Sentti kuulostaa kyllä isolta. Oletko liikkunut metsässä?

Johammää sanoin että se on kärsäkäs. Kun nyt jäi vaivaamaan, niin tarkemmin sanottuna lienee Hypera zoilus
:
ERQH4R0HERKH6R0H0Z0HGRCL0ZKH2RFZSRCZGRBLXZBLERTLQZTL7ZBL3LNL3L3Z7R0HERCLRZWLZZ.jpg

Back
Ylös Bottom