Tietääkö joku firmoja joka painattaa julisteita kuvalla jonka saa itse päättää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö joku firmoja joka painattaa julisteita kuvalla jonka saa itse päättää?
Oma kyssärini:
Mikäli kävisi niin, ettei firmalla ole varaa maksaa palkkaa sovittuna palkkapäivänä, kuinka pitäisi toimia? Ts. mistä rahat vuokranmaksuun?
Eikös tuo karhu vöyhötys ole mennyt överiksi?
Eilenkin tuli joka telkkari kanavalta oikein piipitysten kera että karhut liikkuu jollakin alueella. En siis mitenkään vähättele karhun vaarallisuutta mutta hieman naurettavalta tuntuu että oikein telkkarissa tiedotetaan ja radiossa annetaan erikoisuutislähetyksiä. Ottaen huomioon montako ihmistä kuolee vuosittain karhun raatelemana...
Paljonko maksaa testoarvojen mittaus lääkärissä?

Ihan samaa mietin eilen. Viimeisten sadan vuoden aikana karhu on tappanut Suomessa yhden ihmisen http://www.helsinki.fi/yliopistolehti/2007/02/artikkeli.htm. Toihan ole vuonna 1998 kun lenkkeilijä joutui emon ja poikasen väliin.
Nyt on viime aikoina esim. liikennekuolemia ollut todella paljon. Pitäiskö liikenteestä varoittaa myös telkkarissa jatkuvasti. "Autoja liikenteessä, ihmisiä kehoitetaan pysymään sisällä".
Siis hölmöin hommahan noissa tv:n varoituksissa on se, että niitä ei pystytä näyttämään alueellisesti, vaan koko maa sitten kuuntelee piipitystä.
Voi sitä keskustelun määrää, kun tuollainen karhu nyt sitten sattuisi jonkun syöpäsemään, koska niistä ei välitetty.

Edelleenkin viimeisen sadan vuoden aikana on yksi (1) ihminen joutunut karhun nirhaisemaksi, joten tässä maailmassa on aika paljon vaarallisempiakin asioita.
Tilasin erään yrityksen verkkokaupasta postiennakolla...
...![]()
Onkos noista lipputankojen pituuksista mitään virallista säädöstä olemassa?Taloyhtiössä(kerrostalo),joka verrattain uusi vähäsen erimielisyyttä tangon pituudesta.
. Nyt en kuulemma kuulu enaa Suomen sosiaaliturvan piiriin, mika on hiukan perseesta, koska olen mielestani silti suomalainen... Kysymys kuuluukin, etta mita mun pitaa tehda ja mika kaavake tayttaa, jotta saisin tuon oikeuden takaisin? Olen muuttamassa Suomeen pariksi viikoksi ennen kuin muutan taas opiskelujen takia toiseen maahan, joten riittaako muuttoilmoitus suomalaiseen osoitteeseen (porukoiden osoite)? Ja onko mitaan keinoa tehda koko homma netissa taalta Hollannista kasin?"Lipputangon pituuden määrää pystytyspaikka ja ympäristö. Nyrkkisääntönä on, että pituus on 1,5 x talonharjan korkeus. Lipun tulee näkyä tyynellä säällä rakennuksen yli. Kerrostalossa lipun tulee yltää kolmannen kerroksen korkeudelle."Link
Tuollaisen pätkän löysin, tietääkseni ei ole olemassa mitään laissa säädettyä pituutta.
.Kuinka suuri ero on kloridilla ja kloorilla? On tullut käytettyä kloridia vessan puhdistukseen ja tuli mieleen että käykö huonosti jos pönttöön tulee kustua kun kloridia on laittanut? käyttäytyykö kloridi urean kanssa samalla tavalla kun kloori?