Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
millasta ilmettä tän hymiön pitäis kuvata? :>
mun tietääkseni sellasta "pikkuhymyä" eli vähä niinkuin =) mutta ei ihan niin paljon hymyä :DD
Miten kauppojen kassoilla olevat varashälyttimet toimivat? Mistä ne saavat ärsykkeensä aloittaa ulisemisensa?
Mitenkäs tuo muutoshakemus laitetaan, kun sieltä palvelusta, johon verkkopankkitunnuksilla pääsee, ei voi jättää muutosta ennen kuin vanha on käsitelty? Voinko siis tehdä vain uuden opintotukihakemuksen? Poistaako se uusi hakemus sen vanhan käsittelemättömän? Vanhaa ei siis voi muuttaa mitenkään.
Mitenkäs tuo muutoshakemus laitetaan, kun sieltä palvelusta, johon verkkopankkitunnuksilla pääsee, ei voi jättää muutosta ennen kuin vanha on käsitelty? Voinko siis tehdä vain uuden opintotukihakemuksen? Poistaako se uusi hakemus sen vanhan käsittelemättömän? Vanhaa ei siis voi muuttaa mitenkään.
Vielä kaipaisin vastausta siihen, tuleeko TTY:llä uusilla opiskelijoilla tuki elo- vai syyskuulta alkaen, kun koulu alkaa 23.8..
Miten kauppojen kassoilla olevat varashälyttimet toimivat? Mistä ne saavat ärsykkeensä aloittaa ulisemisensa?
Itselläkin alkaa koulu (amk) maanantaina 23. päivä, ja paperit pystyn heittämään kelaan todennäköisesti vasta tiistaina 24pvä. Sitten ku hakemus on käsitelty, niin maksetaanko opintotukea 1.9 vai jo 23. lähtien?
Jos tulis uusi jääkausi niin oisko ihmisillä mahdollisuuksia selvitä siitä hengissä nykyteknologian avulla?
Tavallinen, tulostettu viivakoodi ei liity millään tavalla varkaudenestoon. Se sisältää luettavaa dataa (nimike, hinta tms)Jos menen esineen kanssa portista läpi, jossa on pelkkä viivakoodi, niin eikai se nyt sitä ota?.
Kutsuntoja varten piti tehdä valinta mihin joukko-osastoon haluan. Tyypillisesti tein hätäisen ratkaisun ja muutin jo mieltäni, enkä ole tyytyväinen valintaani. Olen varma, että haluan ennemmin sissi- kuin perus jalkaväkikoulutukseen. Joten, pystyykö kutsunnoissa vielä vaikuttamaan siihen minne haluaa armeijaan, vai oliko siihen paperiin tehty valinta jo kiveen kirjoitettu?
tyttöystävä harrastaa ratsastusta ja ite oon jonkun verran allerginen hevosille. tallille en ite viitti mennä kattomaan, tulee kumminki sen verran inhottava olo. mitä siitä voi seurata jos olen päivittäin tyttöystävän seurassa ja altistun allergeenille(vaatteista tms)? jos en ole hevosten lähelläkään eli vaikka vaan kotosalla tyttöystävän kanssa, ei tule oikeestaan minkäänlaisia oireita muuutakun vähän nenä vuotaa jne. tiedän että allergia voi pahentua astmaksikin mutta kannattaako tällä vaivata päätänsä liikaa kun oireet ei ainakaan vielä vaikuta mitenkään..kiitoksia vastauksesta!
Sellainenkin mahdollisuus on olemassa, että allergia poistuu tai ainakin lievenee reilusti.
Toimivatko ne hälyttimet myös ilman sitä vaatteissa olevaa muovinpalaakin? Jos menen esineen kanssa portista läpi, jossa on pelkkä viivakoodi, niin eikai se nyt sitä ota?
Tavallinen, tulostettu viivakoodi ei liity millään tavalla varkaudenestoon. Se sisältää luettavaa dataa (nimike, hinta tms)