Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä oon minäki kummastellu. Ensinnäkään monesti haku ei löydä omia postauksia jos hakee tredin sisältä ja sitten jos löytää, niin ei perhana pääsee suoraan lukemaan linkistä.Miks ku tuolla menee omasta profiileista painaa "etsi kaikki postit" tai vastaavaa ja näkee siis omat postaukset, niin vain osassa on linkki siihen itse postaukseen? Ennen oli vissiin jokasessa?
joku tietty laittanu jonku kameran sen silmään ja mun suihkuvideot on juutuubissa.Ite aloin epäilemään omalla salilla parin tangon 20kg painoa, kun on sellasia jöötejä että oksat pois :D
Verrattuna muihin varmasti 20kg tankoihin siis.
Ammattilaisten kyykkytanko painaa 25kg ja sen huomaa selvästi, että on pidempi kuin normi Leoko.
Vastaavasti naisten painonnostotanko on 15kg ja eron huomaa tangon paksuudessa ja myös, että lyhyempi kuin normi Leoko.
Missä vaiheessa kannattaa mennä lääkäriin kun raju yskä ei millään tahdo hellittää? Yskiminen on kohta jatkunut viikon, enkä saa ollenkaan unta sen takia.

Mistä löytyy isotkädet.com? :curs::curs: Kun kaikki leween seljän sallasuuret ja takareiten taikateNput löyrän kyllä, mut en olleskaan Isojen Käsien Salaisuutta :curs: Ja mie en tuu toimeen tuan söötsin kans :curs:
Lastinen Kiittää, Kuittaa ja Kumartaa wastauksista![]()
Meni valkoselle kauluspaidalle kebabbi kastikkeet. Millä saisi puhdistettua parhaiten, kun ei taida ihan normaalissa pesussa lähteä?

miksi kissa menee suihkuun pällistelemään / makoilee lattialle / tuijottaan viemäriä sen jälkeen, kun tulen suihkusta ? välillä jopa suihkun aikana tulee suihkuverhon viereen tuijottaa ja odottaa omaa vuoroajoku tietty laittanu jonku kameran sen silmään ja mun suihkuvideot on juutuubissa.
Tahranpoistaja ja normipesu(paian max pesu on 30 C) ei aivan kokonaan poistanut tahraa. Mitä vielä? auttakee![]()