Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Täysi veikkaus, mutta prosessori tekee todennäköisesti silloin täysillä töitä eli tuuletin pyörii myös täysillä ehkäistäkseen lämmönnousua.
No se pyörii heti alusta viisi sekuntia kovaa ja sitten hiljenee. Ei se ehdi lämmetä tossa ajassa vaikkei olisi tuuletinta ollenkaan.

Haluan tietää miksi läppärin tuuletin alkaa huutaa heti täysillä, kun koneen laittaa päälle? Todella tyhmä kysymys, eikä tällä ole edes mitään väliä, mutta kuulostaa jotenkin nurinkuriselta. Ja hiljeneehän se muutaman sekunnin kuluttua.

Täysillä kierroksilla varmistetaan että tuulettimet lähtevät varmasti pyörimään, kaikki tuulettimet kun ei starttaa luotettavasti pienellä virralla.

Vaikuttaako lapsuuden testo-arvot munan kokoon?
Olet 10v ja ajattelit että vielä kerkiää tilanteen korjata? :D

j/k - jaa-a... itse veikkaan että ei. 100% mutua.

sattuko vahinko? :D

joooh... oikean käden keskisormen rystynen on turvonnut puolikkaan golfpallon kokoiseksi (tosin nyt turvotus on laskenut vähäsen), eikä ole mitään hajua mitä tapahtui :D

Eilis iltaisista "treeneistä" ei ole mitään muistikuvaa :jahas: :david:

Jääkaappi on tyhjentynyt yön aikana aika kiitettävästi FFFFUUUUUUuuuu

ei enää ikinä viinaa...

Joo,laitoin novedexii tulemaan,oli tarjouksessa :rock:

No askarrutti vaan toi kysymys,niin piti laittaa tänne. :D

Mun käsityksen mukaan siinä lukee ettei alle 21 -vuotiaille vai sekotankohan johonkin toiseen. Ainahan näitä varotuksia on, ei niistä kannata monestikaan välittää.

^^ Rautakaupasta saa kettinkiä.

Mistä saisi raskasnaruisen hyppynarun?

Rauta- tai kalastustarvikekaupasta, nimikkeellä Verkon ala-aino. Lyijytäytteistä narua, melko raskasta ja silti ihan narumaista (ei siis mitää yksiosaista lankaa siellä sisällä). Paksuuksissa löytyy

Voiko pesukoneessa valkaista lakanoita?

Siis jos laitan klorittia ja pyykinpesuainetta, niin tuleeko pyykistä taas kirkkaan valkeita?

Ja jos voi, niin pitääkö/kannattaako kone "pestä" sen jälkeen kerran tyhjänä?

Mites kun mun tietokonetuoli on paskana ja ostin tän alle vuosi sitten Sotkasta? Ei oo erikseen mitään takuuta mainittu, niin onko tää nyt sitten vaan voi voi ja lämmin leipä vai onko tässä jotain tehtävissä? Kyllä mun mielestä 160e tuolin pitäis kestää hieman pitempään normaalissa käytössä. Ajattelin soittaa Sotkaan, mutta kunhan nyt kyselen etukäteen onko mitään toivoa odotettavissa...

Back
Ylös Bottom