Et sitten googletella hirveesti jaksanut? Mun mielestä tässä vastataan noihin kysymyksiin ihan hyvin. Toinen tulos hakusanalla vicodin ja aikaa meni kolme sekuntia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et sitten googletella hirveesti jaksanut? Mun mielestä tässä vastataan noihin kysymyksiin ihan hyvin. Toinen tulos hakusanalla vicodin ja aikaa meni kolme sekuntia.
Et sitten googletella hirveesti jaksanut?
Mitä voi tehdä mikäli vuokranantaja ei suostu ilman syytä maksamaan takuuvuokraa takaisin?
Vuokralainen saa vakuuden takaisin vuokrasuhteen päätyttyä, jos vuokrat on maksettu ajallaan eikä asunto ole vahingoittunut.
Takuuvuokrahan maksetaan takaisin nimenomaan, mikäli erityistä syytä ei ole pidättää sitä.
Kuluttajavirasto/kuluttaja-asiamies vois tietää:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/asuminen/vuokraaminen/vakuus/
Joo tiiän et PITÄS maksaa.. Vuokrasopimuksen päättymisesta on yli kuukausi ja lupasi soitella ajat sitten. Nyt sitten ei oo pariin viikkoon vastannut puheluihin.
Edit. Ei siis oo mitään syytä olla maksamatta sitä takaisin, mutta nyt vähän haiskahtaa, että välttelee minua ja maksamista.
Joo tiiän et PITÄS maksaa.. Vuokrasopimuksen päättymisesta on yli kuukausi ja lupasi soitella ajat sitten. Nyt sitten ei oo pariin viikkoon vastannut puheluihin.
Edit. Ei siis oo mitään syytä olla maksamatta sitä takaisin, mutta nyt vähän haiskahtaa, että välttelee minua ja maksamista.
Joo pitää soitella mikäli ei nyt pariin viikkoon vastaa toi nilkki.Otapa yhteyttä tuonne kuluttajavirastoon. Jos ei kuulu heille niin linkin perusteella vois olettaa, että osaavat ainakin neuvoa oikean osoitteen, joka näitä juttuja hoitaa.
Oisin jo kävässy sielä mikäli ei ois välimatkaa 300km.Soittamaan ovikelloa jos mahdollista, jos ei niin poliisille asiaa.
Yleensä noihin mulkkuihin toimii ihan jo se, että asian vie virallista reittiä eteenpäin. Se viranomaisen yhteydenotto kummasti opettaa kulakkia ajattelemaan uudella tavalla.Joo pitää soitella mikäli ei nyt pariin viikkoon vastaa toi nilkki.
Jos firman työterveystarkastukseen kuuluu optikon näöntarkastus ja jos siinä todetaan, että lasit olis paikallaan, niin kustantaako työnantaja silloin tavallisesti ne lasit? Luultavasti ei, mutta jotenkin herättelin vähän tällaista toivoa, kun intissä homma meni niin.
EDIT: Ilmeisesti ainoastaan silloin, kun lasit ovat vain työkäyttöön, esim. näyttöpäätelasit.
Olen ilmoittautunut kahteen syksyn yo kokeeseen jo sillä lapulla missä on allekirjotus sun muut. Voinko vielä vaihtaa niin että kirjottaisinkin vain yhden?