Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reseptilääkeillä pitää olla aina resepti mukana. Eli burana ei tarvitse mitään, mutta e-pillerit tarvitsee periaatteessa reseptin. Ei tarvitse pakata nesteiden kanssa kun eivät kerran nesteitä ole![]()
Mistä korkeimman oikeuden lyhenteen (KKO) kirjaimet tulee? Eihän se nyt voi olla KorKein Oikeus? Eihän?
No mut mitenkäs se sitten toimii konetta vaihtaessa, eikai suomen reseptilappuset mitää yleismaailmallisia ole?
"Lyhenne KKO tulee sanoista Kuninkaan korkein oikeus, jonka Ruotsin kuningas Gustav perusti 1789. Kuten kaikki tietävät, suomalainen oikeusjärjestelmä on perusteiltaan ruotsalainen ja oleelliset osat järjestelmästä ovat säilyneet nykyaikaan saakka ja tämän mukana myös oikeusistuimet ja tuomarijärjestelmä." (lähde: suomi24:D)
Ja sehän ei voisikaan olla KO, koska se on jo varattu käräjäoikeudelle?
Onko kukaan pyytänyt hyvitystä laajakaistaoperaattoriltaan, jos/kun nettiyhteys on ollut pidempään poikki? Kauanko pitäisi olla poikki, jotta hyvitystä kannattaa pyytää? 24h?48h? Jossain viestintäviraston sivulla puhuttiin 48 tunnista, mutta sen olisi pitänyt liittyä operaattorin ennalta ilmoittamiin huoltotöihin, ei ennalta-arvaamattomiin pitkiin yhtämittaisiin katkoksiin. Näissä jälkimmäisissä voisi siis ehkä olla lyhyemmästä katkoksesta kyse?

Muutan Helsinkiin syksyllä täältä pohjoisesta.
Aikomuksena opiskella aikuilukiossa. Mikä on halvin keino matkustaa Helsingissä?
Koululle, kaupungille, Aikas moneen eripaikkaan pitäisi päästä.
Kuulin jostain kausilipuista ,joilla saisi matkustaa niin paljonkuin haluaa helsingin sisällä, onko sellaisia?
Paljonko maksavat? Miten toimii? Pääseekö jokapaikkaan?
Kertokeee.![]()
Jos tilaan toisen matkapuhelinoperaattorin liittymän ja pyydän siirtämään numeron vanhalta uudelle, niin irtisanoutuuko mun vanha matkapuhelinliittymä itsestään (ts. uuden operaattorin pyynnöstä) vai pitääkö mun erikseen ilmottaa vanhalle operaattorille irtisanomisesta?
Muistaakseni joskus monta vuotta sitten piti allekirjoittaa myymälässä valtakirja vastaavanlaisessa tilanteessa, mutta nyt koko rojekti hoituu netissä, joten kuis on?
Aina kannattaa valittaa ja säveltää jotain kuinka suunnatonta haittaa katkoksesta aiheutui. En muista kauanko mulla oli kerran netti poikki, taisi olla vuorokauden, ja pistin sitten runtua sähköpostilla. En kyl uskonut että mitään hyötyä olisi, mutta ne antoivat ilmaiseksi yhden kuukauden.
Menee uuden operaattorin toimesta kyseinen operaatio, ei tarvitse itse tehdä mitään.
Miksi mun kämpän ulko-oven takalukko toimii vaan talvisin?![]()
Miksi mun kämpän ulko-oven takalukko toimii vaan talvisin?![]()
Missä on kankkulan kaivo?
Mitkä on Vicodinin vaikuttavat ainesosat ja mikä on vastaava lääke Suomessa.