Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En mä varsinaisesti kuvia käsittele, mutta ainaha se plussaa on jos räpsityt kuvat olisi mahdollisimman jatkokäsittelykelpoisia.
Mites muuten tuo optinen ja digitaalinen zoomi eroaa toisistaan, kumpi on parempi?

No optinen zoomaa sen kuvan lähelle optisesti, kuten kiikareissa yms. Kun taas digitaalinen vain suurentaa sitä kuvaa. Voit kokeilla tuota digitaalista zoomia millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla ja millä tahansa vaikka netistä löytyvällä kuvalla. Avaat sen kuvan siihen ohjelmaan ja painat "zoom" nappia ja huomaat kuinka kuva vain suurenee. Jos kuva ei ole tarpeeksi tarkka se menee samalla myös epäselväksi. Tuolla digitaalisella zoomilla ei toisin sanoen tee mitään. Sillä tulee huonolaatuisia kuvia ja saman asian voit joka tapauksessa hoitaa kuvankäsittelyohjelmassa jälkikäteen tuossa juuri kirjoittamillani ohjeilla.

En mä varsinaisesti kuvia käsittele, mutta ainaha se plussaa on jos räpsityt kuvat olisi mahdollisimman jatkokäsittelykelpoisia.
Mites muuten tuo optinen ja digitaalinen zoomi eroaa toisistaan, kumpi on parempi?
Digitaalinen zoomaus on melkein sama asia ku käsittelet kuvia ja suurennat sitä kuvaa. Eli se ei tarkenna vaan suurentaa.. Sillä digitaalisella zoomilla nyt ei ole mitään merkitystä, se on vaan vähä niinku kuvan rajausta. Mieluummin kymmenkertainen optinen zoom ja kaksikertainen digitaalinen zoom ku toisinpäin.

E: wnha oli nopeampi :)

Onko mitään taistelulajia missä ei olla mies miestä vastaan vaan esimerkiksi 3 miestä kaikki vastaan kaikki tai 2-2 . Nakkijono ei kelpaa vastaukseksi vaan laji jossa on virallisia kilpailuja.

mikä tätä pakkista nyt vaivaa ku tää ei muistaa enää mun salasanaa ja käyttäjätunnusta? vaikka laittaa rastin siihen tallenna kohtaan

mikä tätä pakkista nyt vaivaa ku tää ei muistaa enää mun salasanaa ja käyttäjätunnusta? vaikka laittaa rastin siihen tallenna kohtaan

Johtusko sun selaimesta? Kyllä mulla ainakin hyvin toimii.

Onko 150e sisältäen postituskulut paha hinta xbox360 60gt kovolla + 2 ohjaimesta + kitarasta + mikistä + 11 pelistä? tuossa boxissa ei ole hdmi -lähtöä.

Antakaa nyt kunnon ohjeit miten lopettaa mässyjen syönti.. tai jäätelön ja sipsien ja suklaan ja keksien. Oon kuullu ku tekee mieli makeeta nii syö hedelmä... Sellasii mikä auttaa.
Ajattelin jos söisin 0-2 kertaa ens kesää mennes vaa mäshhyyy..

Onko 150e sisältäen postituskulut paha hinta xbox360 60gt kovolla + 2 ohjaimesta + kitarasta + mikistä + 11 pelistä? tuossa boxissa ei ole hdmi -lähtöä.

Aivan törkeän suuri hinta, ei kannata ostaa.
kuka tuollasta myy? meen ja os.. haukun sen tollasesta kiskonnasta. :whip: :D

E:
eli helvetin halpahan tuo on, varsinkin jos pelit on vielä mieleisiä

Antakaa nyt kunnon ohjeit miten lopettaa mässyjen syönti.. tai jäätelön ja sipsien ja suklaan ja keksien. Oon kuullu ku tekee mieli makeeta nii syö hedelmä... Sellasii mikä auttaa.

Beef jerky, light mehutiivisteet, vihannekset, ei kai nuo hedelmätkään pahasta ole verrattuna teollisiin sokerituotteisiin. Älä osta kaupasta, niin ei tule syötyä. Itsekuria tuo vaatii, mutta ei voi verrata kuitenkaan tupakanhimoon. Ei mitenkään. Eli helppo homma.

Mulla loppu ku seinään ku rupesin kunnon bulkille. Söin siis niin paljon että ei yksinkertaisesti tehny mieli mitään mässyä enää siihen lisäksi. Päästä se kaikki loppupeleissä on kiinni, kyllä sen mässäilyn pystyy helposti lopettamaan.

Itsekuria tuo vaatii, mutta ei voi verrata kuitenkaan tupakanhimoon. Ei mitenkään. Eli helppo homma.
Mä voisin verrata. Ja on pahempaakin. Olen polttanut ja vetänyt mässyä. Mässyistä on helvetin paljon vaikeampi päästä eroon. Siinä en ole onnistunut kuin hetkeksi aina välillä.

Jep, näin itsekin vähän ajattelin. Mitenhän xbox skaalaa kuvan, venyttääkö vai jättääkö ylä- ja alareunaan mustat palkit kun tässä näytössä natiiviresot 1440x900 eli 16:10 ?

Asetuksista pystyy valitsemaan kumman tahansa tavan. Itse pelailin jonkun aikaa 22" tietokonenäytöllä palkkien kera.

No jos oot tosiaan kirjottanu useemman ku noi kolme niin ei auta muu kuin kysyä joltain moderaattorilta tai mikeltä minkä vuoksi poistettu.

Back
Ylös Bottom