Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No ehkä olen sitten etuoikeutettu nauttimaan kylmästä kaljasta reissun päällä, mutta kertaakaan en ole pakkaseen räjähtänyttä kaljaTÖLKKIÄ nähnyt. On kuitenkin jo useampi pakastin sekä ihana Suomen talvikin koeponnistettua. Osa kaljoista on laitettu jääkaapista ja osa lämpiminä sinne pakkaseen.

Uskon sua, jos niin sanot.

Mutta itsellä on aina (muutaman kerran, enää en laita pakkaseen) räjähtänyt tölkit pakkaseen. On räjähtänyt myös tänäkin talvena sixpack autoon.

mikä mun firefoxissa mättää, kun yritän tallentaa kuvaa koneelle, niin tää paska tallentaa sen kuvan url.html muodossa?

Kun tallennan kuvaa koneelle, on mahdollisuus säätää tallennusmuotoa, mutta vaihtoehtona on vaan "firefox document"....

Onko olemassa sellaista sivua, jolta näkisi, kuinka painavaa peräkärryä tietyllä autolla saa vetää?

Ennen kuin joku vastaa, että katso rekisteriotteesta, niin selvennän, että uutta vetoautoa oon ostamassa ja olisi mukava vertailla eri vaihtoehtoja.

Miksi mulla ei oo toiminu 2 viikkoon pakkiksen etusivu? Selaimena siis Google Chrome.

Olet varmaan päivittäny Chromen? Ehkä sivuhistoriassa on jotain shittii... Itellä toimii ihan hyvin GC:llä.

Onko olemassa sellaista sivua, jolta näkisi, kuinka painavaa peräkärryä tietyllä autolla saa vetää?

Ennen kuin joku vastaa, että katso rekisteriotteesta, niin selvennän, että uutta vetoautoa oon ostamassa ja olisi mukava vertailla eri vaihtoehtoja.

Ei noita taida olla mihinkään koottu. Tai ainakaan pikasesti ei mistään löydy. Mutta kun googlettaa haluamansa automallin niin sillä tavalla varmaan tonkin tiedon löytää. Ainakin osasta.

No varmaan jos koko elämäs niin teet niin jotain vaikutusta voi olla muttei varmaan mitään huomattavaa ku kuitenki vanhetes meet vähä sekasin.. ei se varmaa muuta ku ehkä jotain keskittymiskykyä haittaa.. :D eikä ehkä edes sitä :evil:

No en kyllä itse toimi niin. Tuli vaan mieleen yhdestä elokuvasta.

Uskon sua, jos niin sanot.

Mutta itsellä on aina (muutaman kerran, enää en laita pakkaseen) räjähtänyt tölkit pakkaseen. On räjähtänyt myös tänäkin talvena sixpack autoon.

Kumma kyllä en ole myöskään koskaan saanut tölkkiä räjähtämään. Eipä kyllä ole muutamaa kertaa tullut jäädytettyä. Nekin kerrat aina vahingossa unohtunut pakkaseen.

mikä mun firefoxissa mättää, kun yritän tallentaa kuvaa koneelle, niin tää paska tallentaa sen kuvan url.html muodossa?

Kun tallennan kuvaa koneelle, on mahdollisuus säätää tallennusmuotoa, mutta vaihtoehtona on vaan "firefox document"....

se kuva ei ole siinä sivussa kuva vaan sivustoon upotettu linkki. Firefoxissa kannatta mennä kohtaan Työkalut->Tietoja sivusta->Media. Sieltä löytyy jokainen kuva jonka pystyy tallentamaan.

Saako ravintolan terasseilla nykyään polttaa?

Saa. Ja jatko kysymys aiheesta sivuten, kuinka nopeasti kananmunat menevät pilalle. Huomasin vasta että mulla on jääkaapissa 20 munaa joissa päiväis 19.4.

Saa. Ja jatko kysymys aiheesta sivuten, kuinka nopeasti kananmunat menevät pilalle. Huomasin vasta että mulla on jääkaapissa 20 munaa joissa päiväis 19.4.

Saattavat kestää jonkun aikaa ton päiväyksen yli ihan näppärästi, jos niitä haluaa käyttää ni riko yks kerrallaan lasiin, ja haista aina sitä munaa, näin ollen ei mee koko kakku pilalle, tai mitä teetkään jos siellä pilaantunut on, ja ei tarvitse kysyä mille haisee, tiedostat varmasti jos kananmuna on pilalla.

Saattavat kestää jonkun aikaa ton päiväyksen yli ihan näppärästi, jos niitä haluaa käyttää ni riko yks kerrallaan lasiin, ja haista aina sitä munaa, näin ollen ei mee koko kakku pilalle, tai mitä teetkään jos siellä pilaantunut on, ja ei tarvitse kysyä mille haisee, tiedostat varmasti jos kananmuna on pilalla.

Jou, kiitos.

Toinen hyvä testi kanikselle on se, että laittaa sen veteen. Tuore muna ei ui, eli jos nousee pintaa niin työnnät roskiin.. Muut vaan matkalle kohti mahaa.

mikä mun koneessa/mediasoittimissa kusee, kun katson videoita niin äänet laahaa perässä?

helvetin ärsyttävää...

EDIT: käytän vlc:tä ja kmplayer:ia.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom