Noniin, vihdoin löytyi noille ostaja, joka saa kaikki paukutettua menemään ennen parasta ennen -päivämäärää.:thumbs:
Hahahahaha. No en kyllä sen takia ettinyt tuota trediä:D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, vihdoin löytyi noille ostaja, joka saa kaikki paukutettua menemään ennen parasta ennen -päivämäärää.:thumbs:
Onko henki saanu jostain Salkkareitten Cindyn puhelinnumeron, vai mistä äkillinen kumien tarve? :D
Paljonko UK koko 10 on senteissä ?
Mistä löytyisi joku laskuri/konvertteri jolla noita voisi tutkia?
Suomenkielisiä tarkoitat? Eipä niitä ole enempää tehty. Ei muutaku enkkusubit käyttöön hop hop.Miksi en löydä mistään subeja sarjan How I Met Your Mother seasoneihin 3-5? Yhtäkkii tyssänny s03e01.
Google löysi, kun muistin threadin nimen sanasta sanaan. http://www.pakkotoisto.com/showthread.php?58062
Pakkiksen oma haku taas ei ole pitkään aikaan löytänyt yhtään mitään.
Kertokaas tyhmälle mitä se eri "kielillä ajattelu" on? Nykyään taitaa olla muotia "ajatella englanniksi". Ihmettelen vaan kun tästä usein puhutaan ja omasta mielestä kaikki nimet ovat vain käsitteitä jo tunnetuille asioille eikä niiden käytön miettimiseen kieltä tarvita.
Taidan olla vaan liian ingenjöör. :lol2:
Kertokaas tyhmälle mitä se eri "kielillä ajattelu" on? Nykyään taitaa olla muotia "ajatella englanniksi". Ihmettelen vaan kun tästä usein puhutaan ja omasta mielestä kaikki nimet ovat vain käsitteitä jo tunnetuille asioille eikä niiden käytön miettimiseen kieltä tarvita.
Taidan olla vaan liian ingenjöör. :lol2:
...Kuitenkin siihen että heräät aamulla ja ajattelet heti englanniksi vaatii jo useamman vuoden ulkomailla asumisen siten ettei käytä suomea kuin satunnaisesti. Näin olen jostain lukenut...
edit: tosin minäkin vaan ingenjöör
Omalta kohdaltani voin todeta että jo 4 päivää riitti tuohon. Tuli kylläkin puhuttua paljon sinä aikana, normituristi jollain lomareissulla ei välttämättä puhu vierasta kieltä kuin asioidessaan kaupassa jne. Kotiin palattua oli vielä lentokentällä "englanti päällä" ja kioskin kassalla asioidessa piti väkisin vääntää suomeksi, oli hieman outo olo.:D Ja en siis ole ikinä asunut ulkomailla, reissailtua tulee vaan paljon, ja chatti-kielenä englanti lähes joka päivä.
Voiko silmä huurtua? Mie olen 100% varma että minun silmä huurtu tänään saunassa.
Onkos arvon pakkislaisilla suositella hintalaatusuhteeltaan hyviä radiokuulosuojaimia? MP3-soittimen liitäntä ois plussaa. Googlella löytyi lähinnä Peltoreita, jotka ois kyllä laadukkaita, mutta se näkyy myös hinnassa.
Oikeastihhan muovin kuuluisi olla ennen tuota 50mm mineraalivillaa, mutta koska se on mutkikkaampaa on jokaisella työmaalla missä olen ollu(3:lla) laitettu se just tuohon väliinRakennusinsinööreille ja muille viisaammille:
Harkitsen talon ostoa. Talon yläkertaan on 90-luvulla tehty asuinhuoneita. Tutkin piirustuksia ja katon rakenne on sisältä-ulos seuraavassa järjestyksessä:
-Kipsilevy
-50mm mineraalivilla
-Muovikalvo, saumat teipattuna
-100mm mineraalivilla
-ruoteet
-vanha pärekatto
-ruoteet
-tiilikatto
Minun mielestä tuo muovikalvo on väärässä paikassa. Mitä sanoo viisaammat ihmiset?