Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mullakin on hieno kysymys, nimittäin miks aamulla huulet on turvonnu sellasiks kuumiks bloukkahuuliks mut sit päivällä ja illalla nää on taas ihan tylsät?
Jaa-a, josko se olisi siitä, että näet yöllä kiihkeitä märkiä unia ja sillä seurauksella imutat patterin termostaattia?

Luultavasti ne sun huulet on illalla paremman näköiset. Oikeesti sellaset "kuumat bloukkahuulet" näyttää aika dursolta. Jos siis näyttää suunnilleen siltä kun ois just turpaansa saanu.

Jaa-a, josko se olisi siitä, että näet yöllä kiihkeitä märkiä unia ja sillä seurauksella imutat patterin termostaattia?

Tää nyt oli huonoon kysymykseen erittäin surkea vastaus. Mut siis oon vaan miettinyt, et miks huulet on aina tosi turvonneet aamusin. Ehkä nukun jotenkin levottomasti ja toi tapahtuu vaan mulla, voihan se olla niinkin :) Patterin termostaatin imuttelun varmaan tuntis viel herättyään vai mitä veikkaat

Voisko olla että nuoleskelet huulias unissas? Mä kuulema joskus nuolin huuliani unissani. Ehkä näin unta miten paistan mimmin vartaassa parhaiten. Sillon mulla oli joskus huulet hellänä, en muista oliko kovin bloukkavalmiita.

mistä juontaa vanha sanonta: "Mennä kuin kankkulan kaivoon"?

Pitkä vastaus Wikipediasta:

Kankkulan kaivolla -ohjelma kertoo Kankkula-nimisestä hämäläisestä maalaispaikkakunnasta, jonka keskuksena on kuuluisa Kankkulan kaivo. Perimätietona kerrotaan, että ainakin osalle sarjan hahmoista löytyisivät esikuvat Iitin Vuolenkosken kylästä, jonka asukkaat sarjan toinen kirjoittaja Aune Ala-Tuuhonen paikkakuntalaisena hyvin tunsi. Sarjan jaksot ovat rakenteeltaan parodioita suorista radiolähetyksistä: ohjelman juontajana toimii Speakeriksi kutsuttu radiotoimittaja (Hannes Häyrinen), joka puhuu suoraan yleisölle ja kiertää haastattelemassa Kankkulan asukkaita. Tyypillisessä jaksossa Kankkulassa vietetään jotakin juhlaa, kuten juhannusta, elonkorjuuta tai vaikkapa maatalousnäyttelyä, ja Kankkulan asukkaat ovat kokoontuneet kaivolle juhlimaan. Ohjelman sketsit on puettu haastattelujen muotoon, joissa mikrofonin ääressä ovat tavallisesti Speaker ja joku kankkulalainen.

Kankkulan kaivolla -jakso koostui Speakerin alku- ja loppujuonnoista sekä 6-10 sketsistä, joiden välit täytettiin musiikilla. Vaikka jaksoissa oli yleensä jokin teema, niissä ei ollut varsinaista juonta, vaan kaikki sketsit olivat itsenäisiä. Ohjelmaa lähetettiin kesäisin 3-5 jakson verran; lisäksi talvella saattoi tulla erikoisjaksoja, joissa juhlittiin esimerkiksi joulua tai jäidenlähtöä. Antero Alpola piti hidasta tuotantotahtia tärkeänä tekijänä Kankkulan suosiossa ja pitkäikäisyydessä: kuuntelijat eivät kyllästyneet ohjelmaan, ja tekijöillä oli aikaa hioa ja kehitellä sketsejä.

Tukossa on ainakin täällä. No toivottavasti on huono peli, jos ei kohta pelitä tuo sivusto. Hyvä jenkit, ainakin maaleja tulee. GO GO GO!

Miksi mulla ei näy tänne linkatut youtube-videot? Tuubin kautta niitä pystyy katsomaan ihan normaalisti, mutta jos ne on "upotettu" tänne pakkikseen niin ne näkyy vaan tyhjänä laatikkona ruudulla.

mikä biisi tuol vancouveris (lätkä) soi kun joku joukkue tekee maalin.? Sama jos joku tunnistaa jäähy biisin, niin mikäs se on?
Mut toi maali piisi soi päässä, mikä se o?

Kerrostaloasunto, mutta itse teetän.

Kannattaa Aslak tsekkaa isännöitsijältä, mitä taloyhtiö maksaa tollasesta rempasta. Yhtiöllä kun usein on vaatimuksia esim. vedeneristeiden ja putkihommien suhteen, niin se vääjäämättä tarkoittaa myös sitä, että yhtiö osallistuu niiden osalta kustannuksiin.

mikä biisi tuol vancouveris (lätkä) soi kun joku joukkue tekee maalin.? Sama jos joku tunnistaa jäähy biisin, niin mikäs se on?
Mut toi maali piisi soi päässä, mikä se o?

Jäähykappale:

Workaholic - 2 Unlimited (ensimmäiset sekunnit)

Maalikappaleet:

Ole Ole Chant - Bouncing Souls
Crowd Chant - Joe Satriani
Elevation - U2
Song 2 - Blur
(mahdollisia muita: Kernkraft 400 - Zombie Nation[football remix aka Zombie Nation], Rock And Roll Part II - Gary Glitter)

Mikä vittu siinä on että ihmisillä kestää vastata tekstareihin NIIN VITUN KAUAN?!

Back
Ylös Bottom