Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka paljon painaa desilitra neljän viljan hiutaleita grammoissa? Noin suurinpiirtein. Joku keittiövaa'an omaava puuroihminen voisi kertoa, jos muistista löytyy.
Termosmuki, pitääkö se juoman myös kylmänä?
Nyt ne kyssärit, onko tuo muki nimeltää termosmuki vai onko sille joki muu nimi? Ja mistä saa suomessa?
Kohteesta toki saa mutta jos löytäis oman näkösen etukäteen niin kaikki on plussaa.
EDIT: ja ajattelen toki myös ympäristöä.
Termosmuki, pitääkö se juoman myös kylmänä? Olen menossa all inclusive mestaan ja jengi täyttelee usein noissa juomia omiin mukeihinsa jotka pitää juomat kylminä ja vetoisuus on enemmän kuin 0,2dl tai 0,333 mukissa jossa juoma lämpenee niin pirun äkkiä kuuman auringon alla plus saa varoa ettei läiky yli tai tilaamassa koko ajan.
Nyt ne kyssärit, onko tuo muki nimeltää termosmuki vai onko sille joki muu nimi? Ja mistä saa suomessa?
Kohteesta toki saa mutta jos löytäis oman näkösen etukäteen niin kaikki on plussaa.
EDIT: ja ajattelen toki myös ympäristöä.
Tarvit ehdottomasti ton mukin -> http://samfishing.fi/kauppa/product...d=578&osCsid=aa5bfea65917bf1d2aeddd71598fffde Vetoisuus taitaa olla lähempänä litraa tai hiukan ylikin, ihan tarkkaan en muista :D Noita saa ainakin Hong Kongistakin :D

Mitä kaikkea työhakemuksessa kuuluu mainita? Selllaista olen väsäämässä mutta tuntuu ettei siitä tule yhtään mitään.. Oma nimi, osoite ym. tiedot, miksi olen kiinnostunut kyseisestä työstä, aiempi työkokemus, vähän tietoa itsestäni (harrastukset, koulutus, ikä, en tupakoi jne), mitä muuta? Entä jotain tulevaisuuden suunnilelmia, olen siis nyt lukiossa ja jos kerron että lukion jälkeen aion pyrkiä poliisikouluun, kannattaakohan tuollaista mainita?
Entä kuuluuko siinä teititellä, tietylle yksittäiselle ihmiselle siis osoitan tuon hakemuksen? Mites kouluarvosanat, pitäisköhän laittaa liitteenä esim. jaksoraportti jossa siis näkyy kaikkien käymieni lukion kurssien arvosanat, vai riittääköhän että mainitsen lopussa että jaksotodistus ja työtodistuksia löytyy ja että voin tarvittaessa käydä näyttämässä niitä?
Soitin sinne ja käskivät laittaa sähköpostilla hakemuksen. Katsoin netistä malleja mutta rupes vituttamaan nii tein sitten vähän omanlaisen hakemuksen, otin kuitenkin vähän vinkkejä joistakin valmiista pohjista. Työtodistuksia ja koulutodistusta en laittanut mukaan, mutta kerroin aikaisemmasta työkokemuksestani ja sanoin, että voin tarvittaessa lähettää/tulla vaikka paikanpäälle näyttämään niitä..
Jos kuvat tallentuvat muistikortille, niin 100% varmasti kuvat näkyvät. Mun mielestä viestit ja kuvat näkyvät kyllä, vaikka SIM-kortin vaihtaisikin. Näin ainakin Nokian puhelimilla.
Sehän riippuu taas puhelimesta. Ainakin S60-sarjan puhelimissa on asetus "SIM change security" tai "Lock if SIM card changed" tai jotain muuta tältä kuulostavaa. Se kysyy käynnistettäessä turvakoodin mikäli SIMmi on vaihdettu. Jos taas autolock on päällä, puhelin kysyy joka tapauksessa käynnistettäessä turvakoodin (ja lukitsee muutenkin itsensä kun on idlattu määritellyn ajan).
Muistikortillekin voi asettaa salasanan, mutta en tiedä yhtään, kuinka vahva suojaus se on, eli aukeaako nopeastikin kortinlukijan kanssa.
Äidinkielen opettajan mukaan se on kannanottovirhe, eli esim. sinä väittelet minua vastaan ja sanot, että joku tiettyyn väestöryhmään kuuluva ihminen on ruma. Minä sitten vääntelen sitä väitettäsi niin, että pystyn väittämään, että sinä leimasit kaikki kyseiseen väestöryhmään kuuluvat ihmiset rumiksi ja saatan sinut noin huonompaan valoon väittelyn kannalta. Tuo ei ole siis sallittua/hyväksyttyä. Ainakin jotenkin noin muistelen :DMitä tarkoittaa olkinukke?
Mitä tarkoittaa olkinukke?