Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tyhmä kysymys tyhmien kysymysten ketjuun.
elikkä jos on lähettänyt x määrän viestejä tänne, etkä ole vip jäsen niin sen jälkeen kun olet ostanut vip jäsenyyden ja lisännyt profiiliisi esim. jonkin kuvan niin kopioituuko tuo kuva kaikkiin niihin aikasempiin viesteihin mitä olet tänne lähetänyt vai näkyykö kuva vain tästä jäsenajasta eteenpäin lähetetyissä viesteissä?
entäs sit kun jäsenyys loppuu, katoaako profiilikuva?
Miksi Selänne on mukana kisoissa?
Jos tarkoitat avatar-kuvaa niin kyllä se kopiutuu kaikkiin viesteihin ja samoin katoaa kaikista, jos jäsenyys loppuu.
Nyt kun tässä olen kovasti kesätöitä hakemassa niin tui sellanen juttu mieleen, että jos allekirjoitan työsopimuksen johonkin paikkaan ja löydänkin sitten paremman, niin voinko vaan sanoa sinne ekaan että sori, emmä tuukaan?
Nyt kun tässä olen kovasti kesätöitä hakemassa niin tui sellanen juttu mieleen, että jos allekirjoitan työsopimuksen johonkin paikkaan ja löydänkin sitten paremman, niin voinko vaan sanoa sinne ekaan että sori, emmä tuukaan?
Valmistusvuosi 1978http://fi.wikipedia.org/wiki/Susanna_Tervaniemi << mitä tarkoittaa "Susanna Tervaniemi (s. 1978/9)"
käyttöönotettu v 1979 
Voinko katsoa netistä meneillään olevaa mäkihypyn joukkuemäkeä suorana?
En pääse telkkaariin käsiksi:
Lahjaverohan tulee jostain 4000e. Jos pistän esim. pyyhekumin huuto.nettiin myyntiin ja kaveri ostaa sen 100 000e. Onko laillista? Kovat perustelut, koska itse en näe tuossa mitään väärää.