Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyykö visa electronin jotenkin un-kuolettamaan?
Ite kävin muutama kk sit kuolettamassa visan pankissa ni sanovat et viikko aikaa tulla ottamaa kuoletus pois jos kortti löytyy. Eli varmaa kannattaa mennä omaa pankkii kyselee.
Mistä johtuu että aina kun tulen suihkusta niin selkää ja hartioita alkaa kutittamaan ihan saatanasti? Olen yrittänyt vaihdella pyyhkeitä paksusta ja laadukkaasta froteepyyhkeestä aina sellaiseen tallinnasta ostettuun ohueen paskaan mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen vaihdellut myös suihkusaippuoita ja shampoita mutta sama tulos. Voisiko se että peseydyn aina todella kuumalla vedellä aiheuttaa moisen reaktion ihossa? Vituttaa kun nukkumaan mennessä ekat puol tuntii menee siihe pyörimiseen ja ittensä raapimiseen
Mistä johtuu että aina kun tulen suihkusta niin selkää ja hartioita alkaa kutittamaan ihan saatanasti? Olen yrittänyt vaihdella pyyhkeitä paksusta ja laadukkaasta froteepyyhkeestä aina sellaiseen tallinnasta ostettuun ohueen paskaan mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen vaihdellut myös suihkusaippuoita ja shampoita mutta sama tulos. Voisiko se että peseydyn aina todella kuumalla vedellä aiheuttaa moisen reaktion ihossa? Vituttaa kun nukkumaan mennessä ekat puol tuntii menee siihe pyörimiseen ja ittensä raapimiseen

Kysyn jos täällä olis jotain asiasta tietäviä,
http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=12653&compartmentId=23704&categoryId=23727 onko tuo riistohinta tuon paksuisesta ketjusta?
Leimat nyt ensinnä 585 (14k) ja 750 (18k) ovat yleisimmät seokset ja aivan varmasti materiaalista ainakin leimat koruista löytyvät. 14k hinnalle uutena about ~30-35e/1g (koruissa), 18k hieman enemmän, kultasepiltä ostettaessa saa yleensä halvemmallakin tinkimällä vaikka viitehinnat ovatkin suht korkeita.
Yleensä ilmoitetaan onko koru ontto vai umpinainen, että ei siinä pitäis ongelmia tulla. Hinta ja paino sen kertoo, 20cm & 7mm leveyksiselle ranneketjulle paksuudesta riippuen 20-30g, onttona kaikkea väliltä 5-15g.

Onko hylättyihin rakennuksiin meneminen laitonta, jos ei murtaudu sisään, ei riko mitään ja jättää jälkeensä pahimmassakin tapauksessa vaan jalanjälkiä? Jos on laitonta, niin voiko siitä tulla käytännössä yhtään mitään seuraamuksia?