Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

mikä on n. 180-185cm / 75-85kg mittaisten miesten vyötärön pituus? jos rasvaprosentti kehossa on alhainen (eli läskiä on suht vähän).

Jaa minkä laskurin mukaan?

jonku netistä löytyvän. :david:

Paljonko ihmiset valehtelevat vyötärönsä kokoa kun itse olen 178cm/68kg ja housut ovat W32-34?:(

no mulla menee kans W32 housut jalkaa ja vyötärön ympärysmitta on 92cm, mutta voin sanoa että tota vararengasta on kertyny toho vatsalle ja vyötärölle juhlimisen takia. mutta tarkotus on kummiski saaha sitä rengasta pois ja saaha taas vähä pienemmät farkut istuvannäkösiksi päällä.

kysymys vielä niille, jotka käyttää W31 farkkuja, että mikä on vyötärönmittanne ?

Oisit voinu tarkentaa kysymystäs. Tarkotitko oikeeta väärennystä, vai sellasta millä porukka hakee kaljaa alaikäsenä. Osa käyttää Aku Ankan numeroita ajokortissa, osa photoshoppaa koneel ja tulostaa hyväl tulostimella ja iskee ajokorttitaskuun lompakkoon. Ennen porukka tilas myös Englannista väärennettyjä henkkareita, erinäkösiä opiskelijakortteja. Ne ei oo vaan tainnu toimia enää moneen vuoteen.

Back
Ylös Bottom