Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistähän löytäisin tämän: http://www.turnin-point.com/ puljun puhelinnumeron?? Numeropalvelusta ei ollut apua ja googlettamalla löysin 2 numeroa mistä kummastakaan ei vastata. Ja nimenomaan Helsigin kaupan numero.

Keltaiset sivut tietää:

Turnin´ Point
* Puh. 09 - 67 57 59
Kaivokatu 6
00100 HELSINKI

Kuinka paljon suurinpiirtein maksaa tulostuttaa juliste jossa on omavalintainen kuva? Tai kalliimpana, mutta hienompana vaihtoehtona saada kankaalle sama kuvio, eli vähän niinkuin lipuksi. Tarkoitus olisi ripustaa seinälle.

Kuinka paljon suurinpiirtein maksaa tulostuttaa juliste jossa on omavalintainen kuva? Tai kalliimpana, mutta hienompana vaihtoehtona saada kankaalle sama kuvio, eli vähän niinkuin lipuksi. Tarkoitus olisi ripustaa seinälle.

kannattaisko kokeilla vaikka googlea ja hakusanaa julistetulostus

Tuossa jouluna tilasin extrafilmist 50x70 julisteen omasta kuvasta, hyvää jälkeä tuli ja hinta 12e mukaan lukien postistuskulut.

Sellenen tuli viime yönä mieleen että jos miehet pystyis muuttumaan naiseksi vaikkapa jonku pillerin nappaamalla niin varmaan 99 % olisi heti lesboilemassa naisten kanssa. Mutta jos naiset vois ottaa samanlaisen pillerin ja muuttua mieheksi niin oisko valtaosa naisista heti homoilemassa ?

Sellenen tuli viime yönä mieleen että jos miehet pystyis muuttumaan naiseksi vaikkapa jonku pillerin nappaamalla niin varmaan 99 % olisi heti lesboilemassa naisten kanssa. Mutta jos naiset vois ottaa samanlaisen pillerin ja muuttua mieheksi niin oisko valtaosa naisista heti homoilemassa ?

Olisko se muutos pysyvä vai vaikka vaan yhdeksi päiväksi? En mä ainakaan haluaisi pysyvästi muuttua naiseksi. Penkkituloskin putoaisi jo nyt surkealta tasolta entisestään. :( Mut päivän tai viikon vois ehkä kokeilla.

Itse kysymykseen en osaa vastata, mutta mun kokemuksen mukaan naisista läheskään yhtä moni ei pidä miesten homostelua hottina, kuin vastaavasti miehistä melkein kaikki pitää naisten välistä sutinaa hottina. Veikkaisin että reilusti alle puolet naisista kiihottuu miesten homostelusta.

Sulla on kyllä tossa ajatusmallissa, perustavaa laatua oleva vika...:D..Kyllähän kaikki heteromiehet tietää millaista on naisen kanssa. Ongelmana on, että eivät tiedä miltä" se pamputtaminen" naisesta tuntuu..Ja sama toisin päin.
JOTEN HETEROLINJALLA MENTÄISIIN. Vaihdon jälkeen...:arvi:

Olisko se muutos pysyvä vai vaikka vaan yhdeksi päiväksi? En mä ainakaan haluaisi pysyvästi muuttua naiseksi. Penkkituloskin putoaisi jo nyt surkealta tasolta entisestään. :( Mut päivän tai viikon vois ehkä kokeilla.

Itse kysymykseen en osaa vastata, mutta mun kokemuksen mukaan naisista läheskään yhtä moni ei pidä miesten homostelua hottina, kuin vastaavasti miehistä melkein kaikki pitää naisten välistä sutinaa hottina. Veikkaisin että reilusti alle puolet naisista kiihottuu miesten homostelusta.

No päiväksi tietysti... En kai mä nyt mikään pervo ole. Ei KUKAAN halua naiseksi muuttua pysyvästi mutta tollee kokeilumielessä olis kiva.

Nii ja mun penkkitulos tuskin edes tippuis ainakin jos muuttuisin pakkiksen joistakin vahvoista tytöistä :D

Sulla on kyllä tossa ajatusmallissa, perustavaa laatua oleva vika...:D..Kyllähän kaiikki heteromiehet tietää millaista on naisen kanssa. Ongelmana on, että eivät tiedä miltä" se pamputtaminen" naisesta tuntuu..Ja sama toisin päin.
JOTEN HETEROLINJALLA MENTÄISIIN. Vaihdon jälkeen...:arvi:

Tossa on kyllä pointinsa.

Voinko ymmärtää että sun kantas on että naisetkin jatkais hetero meinigillä napin nappaamisen jälkeen. Paitsi feministit jotka pääsis nyt sitten alistamaan miestä peniksellä :D

Tossa on kyllä pointinsa.

Voinko ymmärtää että sun kantas on että naisetkin jatkais hetero meinigillä napin nappaamisen jälkeen. Paitsi feministit jotka pääsis nyt sitten alistamaan miestä peniksellä :D

Jep,
Siis naiset haluais tietää pillerin ottamisen jälkeen, miltä tuntuu " pamputtaa"..:D

edit : Ja usko tai älä, tästä on tehty joku tutkimuskin. En vaan millään saa mieleen, että: Missä ja milloin?

Jep,
edit : Ja usko tai älä, tästä on tehty joku tutkimuskin. En vaan millään saa mieleen missä ja milloin?
Pukeuduit mekkoon ja lähdit DTM:ään??

Miksi viskistä tulee nopeammin känniin kun kirkkaasta? Tämä siis vaikka litkuissa olisi saman verran potkua ja juomatahti yhtä nopea.

Ja miksi pajareissa tekee aina mieli syödä ihan mitä vaan ihan järkyttäviä määriä ja kaikki maistuu niin mielettömän paljon paremmalta?

Vesikiertoinen patterimme "napsuttaa" ärsyttävästi, olipa päällä tai ei. Patterissa ei ollut ilmaa, joten osaako joku arvailla, mikä siinä olisi vikana? Vain yksi patteri tekee tuota, muut ovat hiljaa. Napsutus on epäsäännöllistä, sama ääni kuin jos patteria vasten löisi "luunapin".

Back
Ylös Bottom