Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin netin kautta liput huomiseen Avatariin Finnkinossa ja tulostin liput itse (Olen siis jo maksanut ne). Joudunko silti mennä jonottamaan paikan päälle jotta saisin vaihdettua tulostamani lipun semmoseen "oikeeseen" leffalippuun?
Tuskinpa siinä alkoholiprosentissa mitään eroja on. Samassa siksarissa olevat pullot on varmaan samasta erästä, eli ei kai niiden sisältämässä aineessa mitään eroja voi olla.Unohdin neljä III bisseä autoon noin 3h kun ulkona on -22, kaikki kiinni samassa sixpäkissä. Nyt kun hain ne, niin kaks oli aivan umpijäässä ja kaks vielä juoksevassa muodossa. Miten voi olla mahdollista, onko alkoholiprosentissa tosiaankin noin isoja eroja??
Tää asia on vaivannut mua koko päivän, eikä Äitikään tiennyt vastausta :wtf:
Eli miten luomet syntyvät, ja mistä johtuu että toisilla ihmisillä on paljon luomia ja toisilla ei melkein yhtäkään?
:D
Unohdin neljä III bisseä autoon noin 3h kun ulkona on -22, kaikki kiinni samassa sixpäkissä. Nyt kun hain ne, niin kaks oli aivan umpijäässä ja kaks vielä juoksevassa muodossa. Miten voi olla mahdollista, onko alkoholiprosentissa tosiaankin noin isoja eroja??
Ainakin säästöpossuja oli esillä Nordeassa kun viime viikolla kävin. Tosin Nordealla on noita nalleja, joiden selästä tungetaan massit sisään.Saako pankeista vielä säästöpossuja? Muistaakseni kun olin pieni niin ainakin sai, mutta mites on nykyään?
Mikä on se pianopimputus biisi siinä FastForwardin trailerissa?
Mikä on se pianopimputus biisi siinä FastForwardin trailerissa?