Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan näy mulla tota boksia. Perkele hermot menee
Se laatikko itseasiassa katoilee tässä vähän väliä johtuen foorumisoftan päivittämisestä, mutta eiköhän Mike sen vielä korjaa.
No mitä luulet.Mä ostin huuto.netistä yhden tuotteen ja myyjä lupasi laittaa tuotteen heti postiin, kun maksu näkyy hänen tilillään. Myyjä ilmoitti tilinumeronsa viime viikon sunnuntaina ja mä laitoin puolestani maksun hänen tililleen vieläpä samana päivänä! Laitoin myyjälle viestin, että rahat ovat hänen tilillään - hän ei vastannut. Laitoin vieläpä toisen viestin ja kysyin onko hän toimittanut kyseistä tuotetta, mutta siihenkään en saanut vastausta.
Nyt on kulunut kohta melkein kaksi viikkoa ja tuotetta ei näy ja myyjästä ei kuulu mitään. Pitäisköhän ottaa jo puhelimitse yhteyttä siihen myyjään vai odottelenko vielä muutaman päivän jos siitä nyt sattuisi kuulemaan jotain? Tai mitä ylipäätänsä tälläsis tapauksis tehdään, jos myyjästä ei kuulu yhtikäs mitään?
Tää tuote maksoi lähemmäs 40e ja mulle se on iso raha: \
No mitä luulet.
Jos myyjä on pantannut tuotetta kaksi viikkoa ilman, että vastailee kysymyksiin niin luultavasti sua on kusetettu. Pelkäät sä niin paljon puhelimella soittamista, että pitää täällä erikseen kysyä, että uskaltaisko soittaa. Soitat nyt sille ja sen jälkeen menet ja teet petoksesta rikosilmoituksen. Rahoja tuskin tulet koskaan takaisin saamaan.
Nohuhhuh mitä menentät soittamalla?
Mikä on se biisi, jossa joku valkonen räppäri lauleskeli vuoron perään tiukan ruskeetukkasen mimmin kanssa? Emäntä laulo my boyfriend jotain jotain... ja se jäbä my girlfriend jotain jotain...jne. Vasta äsken soi aika tiuhaan radiossa. Musiikkivideossa niitten takana oli jotain isoja värikkäitä tekstejä.
En mitään. Soitin jo...
Mitä sanoit ja mitä myyjä sanoi?
Onko (Joensuun) poliisilaitos (lupa-asiat) normaalisti auki huomenna? klo 9-16.15?
Onko tässä uudessa pakkiksen foorumissa semmosta mahdollisuutta, että pysyisi koko ajan sisäänkirjautuneena. Nyt jos ei varttiin käytä tätä niin loggaa automaattisesti ulos.
Tuohan muistaa vain usernamen ja passwordin textboxeissa. Jos yhteys clientin ja servun välillä on inaktiivinen ajan x, käyttäjä loggautuu ulos automaattisesti.Kun kirjaudut sisään, siinä sun nimes ja salasanan alla pitäs olla ruutu "remember me" tjsp..
Onks se rakettien ampumis ajankohta muuttunu 6-6 => 6-2?