Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Sain tuossa lappua labra-ajasta huomiselle. Nyt kun tarkemmin katsoin tuota lappua, niin labra on 8-12 välisenä aikana. Tarkoittaako tuo nyt sitä, että labra alkaa tasan klo 8 ja loppuu oletetusti klo 12? Tähän aikaan ei soittaminen enää taida olla paras vaihtoehto ja mielellään en joko myöhästyisi tai jäisi odottamaan 12:30 suoritettavia toimenpiteitä tuntikaupalla.

Sain tuossa lappua labra-ajasta huomiselle. Nyt kun tarkemmin katsoin tuota lappua, niin labra on 8-12 välisenä aikana. Tarkoittaako tuo nyt sitä, että labra alkaa tasan klo 8 ja loppuu oletetusti klo 12? Tähän aikaan ei soittaminen enää taida olla paras vaihtoehto ja mielellään en joko myöhästyisi tai jäisi odottamaan 12:30 suoritettavia toimenpiteitä tuntikaupalla.

Jos kyseessä on ihan normaalit, yksinkertaiset peruskokeet niin tuo tarkoittaa, että mainitun aikavälin puitteissa hinaudut jossakin sopivassa välissä paikalle, venaat ehkä hetken jos sua ennen on porukkaa jonossa, sitten sulta napataan vähän verta talteen ja homma on siinä. Tuloksia tulee perässä sitten joskus kun tulee.

Jos kyseessä on ihan normaalit, yksinkertaiset peruskokeet niin tuo tarkoittaa, että mainitun aikavälin puitteissa hinaudut jossakin sopivassa välissä paikalle, venaat ehkä hetken jos sua ennen on porukkaa jonossa, sitten sulta napataan vähän verta talteen ja homma on siinä. Tuloksia tulee perässä sitten joskus kun tulee.

Näin arvelinkin luettuani tuon tarkemmin. Piti varmistaa ettei tule ikäviä yllätyksiä. Kiitoksia, tähän mestaan pystyi luottamaan :)

Stoccalla, cittareissa jne jne.. riippuen tietysti vähän valikoimista. Sokokselta, haloselta saattaa myös löytyä. Ja ihan miesten/naisten osastoiltakin, ei vaan lasten.

Kävin noissa paikoissa eikä löytyny mistään. Tosin stoccalla en oo vielä käyny, mut suurel todennäkösyydel sielläkää ei oo. Onko noiden valmistaminen lopetettu?

Kehittyykö nykyiset apinalajit koko ajan eteenpäin? Eli tuleeko joskus taas uusi alkuihmistä muistuttava laji???

PS. Aamulla tuli dokumentti paviaaneista, siitä tämä kymysys

Jos polttaa kerrostaloasunnon vessassa niin voiko se haju levitä muihin asuntoihin? Tota pohdittiin tänään. Mietin että jos tupakanhaju menisi muihin kämppiin niin eikö silloin esim krapulassa ohi pöntöstä työnnetty laattakin haisisi muissa asunnoissa?

Ei voi, jos ilmanvaihto toimii oikein. Vessoista poistettava ilma luokitellaan likaiseksi ilmaksi ja sillä on ihan oma huipparinsa (vrt. tavallisesta huoneesta poistettava ilma). Yhden huipparin takana on tietysti kerrostaloissa muitakin vessoja ja niillä on yhteiset kanavat, mutta jos se toimii, niin silloin tuota mahdollisuutta ei pitäisi olla.

edit. Rakennuksen iällä on tietty merkitystä tässä asiassa.

Kehittyykö nykyiset apinalajit koko ajan eteenpäin? Eli tuleeko joskus taas uusi alkuihmistä muistuttava laji???
Kaikki elolliset kehittyvät. Jotkut parempaan ja jotkut paskempaan suuntaan. Tohon toiseen kysymykseen nyt ei kukaan voi vastata :)

Mulla on heraproteiinia, semmosta suklaanmakusta, se on muuten iha hyvää. Ainii, täälläkö piti jotai kysyäkki, no nii, mitä mää laittaisin siihe nii että siitä tulis palkkari? Mulla ei hirveesti mitään ihmeellisiä jauhoja kaapista löydy, ainoostaan maltoo ja kreatiinia. Nii ja venhäjauhoja. Ja kaakaota mutta sehä on jo suklaan makusta.

Vai kannattaisko vaa ostaa palkkari eriksee?

Mulla on heraproteiinia, semmosta suklaanmakusta, se on muuten iha hyvää. Ainii, täälläkö piti jotai kysyäkki, no nii, mitä mää laittaisin siihe nii että siitä tulis palkkari? Mulla ei hirveesti mitään ihmeellisiä jauhoja kaapista löydy, ainoostaan maltoo ja kreatiinia. Nii ja venhäjauhoja. Ja kaakaota mutta sehä on jo suklaan makusta.

Vai kannattaisko vaa ostaa palkkari eriksee?

Hera+malto on hyvä palautusjuoma. Vaikkapa suhteella 1:1 :) Kreatiiniakin voit sinne sekaan heittää sen teelusikallisen jos tuntuu siltä

1:1 suhde, eli 25 g maltoakin vaiko semmonen mitallinen? Jotenkin tuntuu paljolta se määrä, mutta enpä minä vielä näistä tiedäkkään.

KELAn tuista

Olen nyt käynyt viikolla koulutuksessa ja vkloppuisin töissä (4h/pvä), mutta täyttänyt siihen KELAn lappuseen viikolle koulutuksessa mutta viikonloput olen jättänyt tyhjäksi, koska olen käsittänyt että tukia pienennetään työtoiminnan takia, vaikka se tukikaan ei ole kun about 20e/pvä koulutuksessa. Onko todennäköistä että jään tästä pikku vilpistä kiinni ja jos jää niin mitkä on seuraamukset? Olen miettinyt että heittäydyn vaan ihan tyhmäksi jos sieltä jotain soittoa tulee... :D

Onko jotain pesula tms. liikettä, jossa tehtäisiin kivipesuja tai muita vastaavia toimenpiteitä, millä saadaan vaikkapa takki kivipestyn näköiseksi? :david:

Tulipas sekavaa..

Olen nyt käynyt viikolla koulutuksessa ja vkloppuisin töissä (4h/pvä), mutta täyttänyt siihen KELAn lappuseen viikolle koulutuksessa mutta viikonloput olen jättänyt tyhjäksi, koska olen käsittänyt että tukia pienennetään työtoiminnan takia, vaikka se tukikaan ei ole kun about 20e/pvä koulutuksessa. Onko todennäköistä että jään tästä pikku vilpistä kiinni ja jos jää niin mitkä on seuraamukset? Olen miettinyt että heittäydyn vaan ihan tyhmäksi jos sieltä jotain soittoa tulee... :D

Sä joudut vaan maksaa takaisin rahaa, jos jäät kiinni. Ei vakavempaa.

Leffassa The Dark Knight (siis viimesin Batman) noin kahen tunnin kohalla, siinä kohtauksessa missä ne tarkka-ampujat meinaa ampua ne pelleiks puetut panttivangit, onks yks niistä tarkka-ampujista jonkun muunkin mielestä Jason Statham? Näyttää ainakin ihan TÄYSIN siltä, mutta missään crediteissä tms. ei oo mainintaa. Crediteissä on vaan yks sniper mainittu eikä se ole se kyseinen Statham look-a-like mun mielestä. Googlettamalla ei löytyny sen kummemmin tietoa, joku toinenkin oli vaan jossain mietiskelly samaa asiaa.

Kävin noissa paikoissa eikä löytyny mistään. Tosin stoccalla en oo vielä käyny, mut suurel todennäkösyydel sielläkää ei oo. Onko noiden valmistaminen lopetettu?

Siis et löytänyt NORSUA vai et ollenkaan, mitään figuuria?
En ole itse asiassa tänä jouluna niitä metsästänyt, mutta ainakin viime vuonna niitä vielä myytiin pilvin pimein juurikin noissa mestoissa. Kysy myyjiltä, ne yleensä tietää.

Edit: Hassua, googlekaan ei löytänyt kuin "kynsitossut" europehousen sivuilta. Onkohan ne tosiaan poissa muodista? Meiltä löytyy sekä lammas- että koiratossut. ;)

Back
Ylös Bottom