Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kannattaa myös muistaa yksi tärkeimmistä asioista, eli katsekontakti.
Siinä pätee varmaan myös ihan normaalit työhaastattelun vinkin. Kannattaa muistaa myös kehonkieli. Istuminen kädet tiukasti ristissä rinnalla (+selkeässä takanojassa istuminen) tai vaikka jatkuva hermostunut heiluminen ei kyllä tee vaikutusta.

Mitä tarkottaa tsättäilyn yms. kommailun ja feispuukkailun yhteydessä käytetty kkk- akronyymi. En oo varma onko k-kirjainten määrä vakio, mutta Klu Klux Klanin suljin jo ite pois..

kk ainakin meinaa ok:ta, ja jotku käyttää yhtä tai kolmea k:ta. Alunperin se on käsittääkseni pelkkä k mutta aikojen saatossa muuttunu :D

Onko totta että yksityisten välisessä kaupankäynnissä ei minun tarvitse antaa mitään takuuta laitteelle? Siis en tietenkään tahallani mitään paskaa ole myymässä, mutta vaikka mopedi leikkaisi kiinni heti ensimmäisellä lenkillä uudella omistajalla, niin minun ei tarvitse korvata mitään?

Kiitokset! Oletan, että olet itse opettajankoulutuksen käynyt, niin saiko siinä (nopeasti) hyvän kuvan opettajantyöstä? Mietin, että kun en ole varma, mitä haluan tehdä työkseni, niin olisiko kannattanut sittenkin hakea ensin sijaiseksi epäpätevänä ja sitten vasta koulutukseen, jos homma tuntuu omalta. Nykyiset työt loppuu kuitenkin parin kk:n päästä enkä niitä jää kaipaamaan..uutta suuntaa siis haen.

Osaatko siitä keskustelutilanteesta kertoa vielä jotain?
Niinkuin Dippi sanoi, niin kannattaa suhtautua tuohon samoin kuin mihin tahansa työhaastatteluun. Ainoa tavoite on myydä itsesi haastattelijalle. Eipä nyt äkkiä tule montaa täsmävinkkiä mieleen. Pidä ennen vastauksia taktinen muutaman sekunnin miettimistauko, jotta haastattelijat näkevät, että siellä päässä yritetään oikeasti miettiä jotain. Jaa sitä katsekontaktia tasaisesti kaikille haastattelijoille. Ainakin omassa haastattelussa kukin haastattelija antoi 1-10 pistettä ja nämä laskettiin yhteen, joten jokainen heistä on sun kannalta yhtä arvokas.

Lopuksi he todennäköisesti antavat sulle mahdollisuuden kysyä jotain. Mieti valmiiksi joku hyvä asiaanliittyvä kysymys vaikka ei kiinnostaisikaan. Tämä antaa kuvan, että olet tosissasi.

Kyllä mä näkisin, että homman kuva pitäisi olla edes jollain tasolla selvä, ennen kuin lähtee pääsykokeisiiin. Tosin ethän sä siinä mitään menetä, vaikka käyt haastattelussa ja saisit paikan. Ei sinne ole silti pakko mennä jos tuleekin katumapäälle. Ja pitääpä vielä sekin todeta, että pedagogisista opinnoista on aina hyötyä vaikka ei opettamaan päätyisikään. Ihmissuhdetaidot auttavat muissakin hommissa.

Käytännössähän tuo voittosumma/missä kohtaa kosahtaa on täysin tuotannon päätettävissä. Hehän voivat valita mihin kohtaan laittavat sen kysymyksen, jossa paljastin hälytti. Kilpailija taas ei kokeen tuloksia tiedä. Ainoa keino menestyä olisi, että valehtelee tieten tahtoen valheenpaljastuskokeessa, ja vastaa toisin kilpailussa. :D

Käytiin la ostamassa kultasäpänliikkeestä emännälle kultaset korvakorut kun noista halpiskoruista tuli jotain allergista oiretta. No hyvät löyty ja vielä myyjä anto 10% alenkin ja hinnaksi tuli 80€, minua selvästi nuorempi nätti naismyyjä oli. Maksoin ja oltiin lähössä ulos liikkestä niin yllättäen myyjä otti näyteikkunasta semmosen about 30cm korkuisen pehmonallen ja antoi sen minulle sanomatta mitään. Miksi antoi nallen?

Paljonko voi pyytää hyväkuntoisesta viljasiilosta (sinkittyä terästä, pelkät kuoret)? Tontilla olis tollainen ja ostaja tiedossa. Pitäis vaan tietää hintahaarukkaa, ettei ihan tulla kusetetuksi.

Käytiin la ostamassa kultasäpänliikkeestä emännälle kultaset korvakorut kun noista halpiskoruista tuli jotain allergista oiretta. No hyvät löyty ja vielä myyjä anto 10% alenkin ja hinnaksi tuli 80€, minua selvästi nuorempi nätti naismyyjä oli. Maksoin ja oltiin lähössä ulos liikkestä niin yllättäen myyjä otti näyteikkunasta semmosen about 30cm korkuisen pehmonallen ja antoi sen minulle sanomatta mitään. Miksi antoi nallen?
Joissakin liikkeissä on nyt joku ihme kampanja, kun ostat yli 60 eurolla, saat nallen. Sain itsekin perjantaina.

Joissakin liikkeissä on nyt joku ihme kampanja, kun ostat yli 60 eurolla, saat nallen. Sain itsekin perjantaina.

Voi juma, mäkin oisin halunnut nallen, oikeasti mulle ois kuulunut varmaan 50 nallea kun kävin tuommoisessa liikkeessä shoppaileen.... epäreilua :itku:

Tnx, tästä tuossa saattoi olla kysymys. Liike oli muistaakseni nimeltään Kultajousi, oliko sulla sama liike mistä sait sen nallen? Semmonen ruskea nalle, punainen rusetti kaulassa.

Tnx, tästä tuossa saattoi olla kysymys. Liike oli muistaakseni nimeltään Kultajousi, oliko sulla sama liike mistä sait sen nallen? Semmonen ruskea nalle, punainen rusetti kaulassa.
Ei ole sama liike, mutta kävin myös kultajousessa ja siellä oli myös sun kuvaukseen sopivia nalleja.

Back
Ylös Bottom