Sniffari
Äitisi valinta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luovuta vaa ihan suosiolla....No sen verran tiedän, että Jordan on sitä yrittänyt nyt vongata takas. Peter EI SAA antaa periks ja ottaa sitä kamalaa akkaa taas! Lähetin sille sillon kirjeen, kun ne eros, mutta yllättäen en saanut siihen mitään vaustausta. Se meni suoraan siihen samaan osoitteeseen minne kaikki muukin faniposti, joten Peter ei oo varmaan ees lukenu sitä. Nyt haluaisin tietää sen oikean osoitteen, että menis kirje sinne minne pitääkin.
Luovuta vaa ihan suosiolla....
No sen verran tiedän, että Jordan on sitä yrittänyt nyt vongata takas. Peter EI SAA antaa periks ja ottaa sitä kamalaa akkaa taas! Lähetin sille sillon kirjeen, kun ne eros, mutta yllättäen en saanut siihen mitään vaustausta. Se meni suoraan siihen samaan osoitteeseen minne kaikki muukin faniposti, joten Peter ei oo varmaan ees lukenu sitä. Nyt haluaisin tietää sen oikean osoitteen, että menis kirje sinne minne pitääkin.

Ensiksi ajattelin, että tää on leikkiä, mutta ei vittu, oot sä tosissas? Katsoin sun profiilias ja sulla oli kaverina Indica... Tehkää jotain kivaa kahdestaan ja jättäkää loppu maailma rauhaan.No sen verran tiedän, että Jordan on sitä yrittänyt nyt vongata takas. Peter EI SAA antaa periks ja ottaa sitä kamalaa akkaa taas! Lähetin sille sillon kirjeen, kun ne eros, mutta yllättäen en saanut siihen mitään vaustausta. Se meni suoraan siihen samaan osoitteeseen minne kaikki muukin faniposti, joten Peter ei oo varmaan ees lukenu sitä. Nyt haluaisin tietää sen oikean osoitteen, että menis kirje sinne minne pitääkin.
Oon hautonut tätä kauan. Eikai nuo testoman ja raude jutut ole totta? Jotenkin jäänyt kaiveleen että eihän noin pässejä ihmisiä voi olla, eihän?![]()
Oon hautonut tätä kauan. Eikai nuo testoman ja raude jutut ole totta? Jotenkin jäänyt kaiveleen että eihän noin pässejä ihmisiä voi olla, eihän?![]()
Hyvä, mä oon jo pitkään pelännyt että tommosia on oikeasti :hyvä:yhtä tosia kuin raamattu.
Hyvä, mä oon jo pitkään pelännyt että tommosia on oikeasti :hyvä:

Onkos tuo minkä merkkinen? Vähä vaikuttaa et tohon "power/speaker input" tulee virta, näyttää vähän samanlaiselta ku autohifin vahvareissa
Tarkoittaako mcg samaa kuin mg? En ite löytänyt selitystä mcg:lle..