Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
330100-01318989
Kuinka monta kaloria laiska nuori kuluttaa suurin piirtein päivässä?

Paljon maksaa ipod nanon lähettäminen postissa Suomen sisällä? Ei jaksais varta vasten lähteä postista tarkistamaan![]()

www.kalorilaskuri.fi ja pistäs tietos sinne.
Postin sivuillakaan ei viitsinyt varta vasten käydä tarkistamassa
Mä en tiedä paljonko tuollainen painaa, mutta tuskin kovin paljoa. Esimerkiksi alle 250 g painava kirje maksaa 1,60 €.
Alkaako pankkipäivä vuorokauden vaihtuessa, vai vasta joskus aamulla konttorien avautuessa? Eli mihin aikaan rahat siirtyvät tililtä toiselle?
Onko tilinumero 330100-01318989 kelvollista muotoa? Nettipankkiin syötettäessä tilinumero muuttuu muotoon 330100-1318989.
Softat vaatii sen vakiopituisen tilinumeron, kyllä ne tietää mitä tekevät jos jotain muuttavat.Itse kans ihmettelin tovin nettipankis yhtä laskua, jossa lähti aina pari numeroo pois kun laskun vahvisti. Eli on se oikea, nettipankki vaa muuttaa sen ? En tiedä miksi.
Miksi porukka ottaa ruuat pikaruokalan autokaistalta ja jäävät siihen pihaan parkkeerattuun autoon syömään niitä??
Tämä siis vaikka ko. ravintolassa olisi runsaasti pöytiä vapaana sisällä.
Ohjauspaneelista etsit kohdan "äänet" ja sieltä selailet järjestelmän äänet -kohtaan ja pitäs valikosta löytyä kohta "laitteen yhdistäminen". Voi olla eri nimillä mut luotan että löydät.:DAina kun kytken tietokoneeseeni uuden laitteen tai poistan(tulostin,kamera tms.), ni kone alkaa pitää hurjaa meteliä siitä, että uusi laite liitetty/poistettu, ni miten saan ton äänen pois silleen ilman, et tarvii laittaa ääniä pois kokonaan?
Ku se ääni on viel melkosen rasittava, sellanen "klikk klikkk klikkk *uusi laite liitetty*"
Jostain asetuksista kait?
Ehkä se jonkun mielestä on vaan mukavampaa syödä omassa rauhassa, kuunnella vaikka haluamaansa musiikkia tms.
Nykyään huomattavan alv-eron takia take away -ruuat voi olla myös halvempia, tosin tuskin tuo ilmiö niin uusi on.
Mitä laitonta (jos on) on asua kerrostalokämpässä, jonka omistaja asuu oikeasti jossain ihan muualla etkä ole mitenkään kirjoilla koko kämpässä, postit tulee ihan muualle yms.? mitä kaikkea tossa rikotaan ja mitä tosta voi saada? Kämpän oikea omistaja ottaa kuitenkin tietyn summan rahaa per kuukausi.
Vastakysymys: onko se niin mahdotonta ilmoittautua isännöitsijälle, jotta hän voisi laittaa nimesi talonkirjaan? Isännöitsijälle ei kuulu, millä sopimuksella olet ja maksatko vai etkö maksa vuokraa tms.
Kävin mä sieltä lukemassa että paketit hinnoitellaan painon perusteella, mutta en bongannu tota esimerkki hintaa kun hätähousu olen:D
Kiitos ja kumarrus taas!