Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ollaan huomenna menossa katsomaan rivitaloasuntoa, missä on sähkölämmitys. Asunto ei ole päädyssä ja neliöitä on 55.
Mitähän tuollaisen lämmityskustannukset on kuussa noin suunnilleen? 50€? 100€? 150€?

Noin 10000kwh. Eli tekee sen n.100e kuukaudessa. Arvio voi heittää kämpästä riippuen +-15%.

Mun takissa on karvakaulus ja kun yks kerta ulkona sattui tulemaan vettä niin puolet niistä karvoista lakos silleen ikävästi. Eli toinen puoli on tuuhea ja toinen näyttää tosi ankeelta. Miten karvakauluksen saisi tuunattua alkuperäiseen kuosiin?

Mun takissa on karvakaulus ja kun yks kerta ulkona sattui tulemaan vettä niin puolet niistä karvoista lakos silleen ikävästi. Eli toinen puoli on tuuhea ja toinen näyttää tosi ankeelta. Miten karvakauluksen saisi tuunattua alkuperäiseen kuosiin?

Kastele uudestaan ja kuivaa föönillä tuuheaksi? :D

Eikös retro voi tarkoittaa aivan mitä tahansa vanhaa aikakautta. Esim. Varustelekan sivuilla puhutaan usein retrosta ja se tarkoittaa tarkasti vanhan mallin mukaan tehtyjä vaatteita tai kenkiä yms.
Pitäisi tietää minkä aikakauden retroilusta on kyse, että onko se kasaria vai 60-lukua tai jotain muuta. Kysy niiltä, onko aikakausi joku tietty vai aivan mikä tahansa mennyt aika.
Jep siis homman nimi on jtn -70 or -80 settiä about olettaisin ainakin.

Esim harjaamalla tiheällä kammalla. Jos ei auta niin kostutus, kampaus ja föönaus. Ihan niin kuin hiuksillekin tekisi :)

eilen huomasin ekaa kertaa nettiautossa tekstin ja tänään toisen kerran että "myydään asiakkaan lukuun"? mitäs hemmettiä toi nyt oikein meinaa?

tää yleensä ilmotetaan sen takia että myyjäliikkeellä ei oo takuuta kun on asiakkaan auto.. eli takavalotakuu..

Onko olemassa kaavaa, jolla saa laskettua kuinka monen promillen humalaan tulee juomalla tietyn määrän alkoholia?
promillet=(juotu alkoholimäärä millilitroina puhdasta alkoholia)/((Oma paino kiloina)*0.7)

Perustuen oletukseen että kehon painosta 70% on vettä ja että alkoholi imeytyy tasaisesti koko kehoon. Uskoisin tämän antavan melko tarkan arvion. Tässä ei sitten oteta huomioon sitä, että maksa alkaa polttaa alkoholia heti kun sitä on veressä, eli kaikki tuo määrä pitää juoda lyhyessä ajassa tai sitten promilleista pitää vähentää maksan polttama määrä ajassa, joka alkoholin juomiseen kuluu.

Hieroja sano mulle, et mun selkälihakset on tosi pinnalla ja tosi kireet. Onks toi hyvä vai huono? Kireys ei tietenkään, mutta se, että ne on pinnalla? Mitä se sillä tarkoitti? Eihän niitten piilossakaan pidä olla?

Hieroja sano mulle, et mun selkälihakset on tosi pinnalla ja tosi kireet. Onks toi hyvä vai huono? Kireys ei tietenkään, mutta se, että ne on pinnalla? Mitä se sillä tarkoitti? Eihän niitten piilossakaan pidä olla?
Se varmaan tarkotti että sulla ei ole läskiä siinä päällä..

edit. ja juu tosiaan, jos hieroja sanoo että lihas on kireä, niin se yleensä tarkoittaa että se on kireä, jumissa. Jos taas puhutaan kireästä kunnosta (tai kropasta), viitataan yleensä vähärasvaisuuteen.

Ite tajuisin lihasten kireyden, että ne on jumissa :wtf: :kuvia:

Ite tajuisin lihasten kireyden, että ne on jumissa :wtf: :kuvia:

Mutta sittenhän se olis optimaalinen tilanne, että lihakset on kireät jos ne sitä kautta tulee enemmän pinnalle? tota lähinnä meinasin...

Hieronta teki kyl hyvää, aaaaaaah:haart:

Back
Ylös Bottom