Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

120m^2 * 0.07m = 8.4 m^3 = 8400 litraa

Esim google osaa auttaa tämmöisissä, kirjoitat vain

120m^2 * 7 cm

Googleen, joka antaa hakutulosten päällä

(120 (m^2)) * 7 cm = 8.4 m3

Betonin tiheys on 2.5kg/dm3, eli yhteensä 2.5* 8.4 = 21tn

Mutta betonia tilataan kuutioittain eli siis 9m^3 on oikea vastaus...

saako windows media playerissa jotenkin oikeaan laitaan kappaleet näkyviin? nyt kun on vista niin tästä en tiedä, sillon ku oli xp niin siinä kyllä sai..

edit: no nyt sainkin.

Nonii! kelasin alkaa syömää tähän syysmasennukseen/väsymykseen jotain vitamiineja ettei tartte vetää ranteita auki..

Mitäs ootte mieltä noista Multi-tabs Omega-3 tabuista?

Sieltä löytyy sinkkiä 15 mg ,magnesiumia 90 mg ja rautaa 14 mg.. Onko tossa nyt riittävä määrä jos syö 2 tabuu päivässä aamuin illoin?

Parempia vaihtoehtoja?

LOL... oon viisi vuotta ollu jo kihloissa masentuneen ihmisen kanssa, meinaat että se on vain omasta ajattelusta kiinni koko homma?
Voin kertoa että "masennus" on aivan oikea sairaus.

Älä?
Ja minä voin kertoa sinulle että Peevelillä on asiasta varsin hyvin kokemusta.
Itsekkin (todettiin vaikea masennus) sairastin kyseisen "taudin" ja ei siihen mitään lääkkeitä tarvittu, ihan se omasta päästä kiinni oli.

Älä?
Ja minä voin kertoa sinulle että Peevelillä on asiasta varsin hyvin kokemusta.
Itsekkin (todettiin vaikea masennus) sairastin kyseisen "taudin" ja ei siihen mitään lääkkeitä tarvittu, ihan se omasta päästä kiinni oli.
Meinaat jotta masennuksesta parantuu kun vain päättää yhtäkkiä joku aamu lopettaa sairastamisen?
Et ole tainnut oikeaa masennusta kokeakaan.

Meinaat jotta masennuksesta parantuu kun vain päättää yhtäkkiä joku aamu lopettaa sairastamisen?

No mulla on ollu jo useemman vuoden maanisdep joka on ihan todettu ja parhaiten siitä oon selvinny ku vaa sain ajatukset positiivisiks ja lopetin lääkkeet.

Et kyllä, päästä se on ihan kii.

edit. no voi se kai olla ihan tapauskohtasta..

sulla taitaa olla asiasta myös omakohtaista kokemusta?:hyvä:

Hienoa yleistämistä!

Tottakai se vaati aikaa mutta ei se oikeasti ole mistään muusta ku omasta päästä kiinni.

Hienoa yleistämistä!
Tyhmä kysymys, mutta onko yleistämistä myös se, kun pelkän oman kokemuksensa pohjalta väittää jotain?

Tästä voisi melkein tehdä oman tredinkin, mutten viihti.

Ottaisin kernaasti vinkkejä laadukkaista meikkivoiteista joiden raaka-aineita ei juurikaan ole testailtu elikoilla. Saa lähettää privanakin! Tällä hetkellä käytössä Lancomea, joten rima on aika korkealla. Teininä tuli kauhukokemuksia eettisistä "ihomaaleista" huonon laadun vuoksi, mutta ehkä nyt ovat koostumukset jo parantuneet.

Kehittyykö homejuustoon sellaista hometta, joka kertoo pilaantumisesta? Mistä tietää, että homejuusto on pilaantunut, jos ei ole viimeistä käyttöpäivää tiedossa?

Tästä voisi melkein tehdä oman tredinkin, mutten viihti.

Ottaisin kernaasti vinkkejä laadukkaista meikkivoiteista joiden raaka-aineita ei juurikaan ole testailtu elikoilla. Saa lähettää privanakin! Tällä hetkellä käytössä Lancomea, joten rima on aika korkealla. Teininä tuli kauhukokemuksia eettisistä "ihomaaleista" huonon laadun vuoksi, mutta ehkä nyt ovat koostumukset jo parantuneet.

Mulla on tällä hetkellä jotain Body shopin meikkivoidetta, tuskin vaihdan ihan heti merkkiä. Olin muistavinani, että se olisi ollut jotain mineraalisotkua, mutta ei tuossa listassa ainakaan ole sellaista. Maksoi muistaakseni vähän päälle 20 €, joten voisi olla tuo kosteuttava, jossa on suojakerroin 15. Tuo on todella kevyttä, ei kovin peittävää mutta kauniisti tasoittavaa, ja tuoksutonta (iso +). Jos eläinkokeille on ihan nollatoleranssi niin tämä ei käy, kun on L'Orealin alla.

Tässä vielä lista eläinkokeettomasta kosmetiikasta Suomessa, käyttökokemuksia ei kyllä läheskään kaikista ole, kun olen sattumalta jotain ehkä ostanut kiinnittämättä huomiota eläinkokeellisuuteen.

582181253.jpg

Mitä oikeastaan tapahtuu jos pidättää pissiä liian kauan? Jotkut puhuvat virtsarakon halkeamisesta, toiset taas munuaisvaurioista. Miksi näin oikein tapahtuu? Miksi meillä on niin voimakkaat pumput siellä eikä minkäänlaista fail safe -tsydeemiä, jossa hanat aukeisivat ja sitten pissittäisiin vaikka mitenpäin? Vai onko?

Tarvitsevatko lihansyöjät esim. C- ja B-vitamiineja? Mistä ne noita saisivat?

Mulla on tällä hetkellä jotain Body shopin meikkivoidetta, tuskin vaihdan ihan heti merkkiä. Olin muistavinani, että se olisi ollut jotain mineraalisotkua, mutta ei tuossa listassa ainakaan ole sellaista. Maksoi muistaakseni vähän päälle 20 €, joten voisi olla tuo kosteuttava, jossa on suojakerroin 15. Tuo on todella kevyttä, ei kovin peittävää mutta kauniisti tasoittavaa, ja tuoksutonta (iso +). Jos eläinkokeille on ihan nollatoleranssi niin tämä ei käy, kun on L'Orealin alla.

Tässä vielä lista eläinkokeettomasta kosmetiikasta Suomessa, käyttökokemuksia ei kyllä läheskään kaikista ole, kun olen sattumalta jotain ehkä ostanut kiinnittämättä huomiota eläinkokeellisuuteen.

Pitääpä testailla, kiitos vaan. Meinasin tiputtaa silmät päästäni nähdessäni Joe Blascon eläinkoevapaiden (tai ainakin melkein) listalla. En olisi ihan äkkiä uskonut.

Mitä oikeastaan tapahtuu jos pidättää pissiä liian kauan? Jotkut puhuvat virtsarakon halkeamisesta, toiset taas munuaisvaurioista. Miksi näin oikein tapahtuu? Miksi meillä on niin voimakkaat pumput siellä eikä minkäänlaista fail safe -tsydeemiä, jossa hanat aukeisivat ja sitten pissittäisiin vaikka mitenpäin? Vai onko?

Tarvitsevatko lihansyöjät esim. C- ja B-vitamiineja? Mistä ne noita saisivat?

Ei ole mahdollista pidättää kusta niin että jokin paikka hajoaisi. Jossain vaiheessa on vain yksinkertaisesti mentävä ja äkkiä kuselle. Ainoa tapa tässä saada virtsarakko halki on se että on rakko täynnä ja joku potkaisee sua.
Mutta ihan pidättämällä se ei hajoa.

Ei ole mahdollista pidättää kusta niin että jokin paikka hajoaisi. Jossain vaiheessa on vain yksinkertaisesti mentävä ja äkkiä kuselle. Ainoa tapa tässä saada virtsarakko halki on se että on rakko täynnä ja joku potkaisee sua.
Mutta ihan pidättämällä se ei hajoa.
Entä jos ei tunne mitään syystä tai toisesta, mutta pystyy kuitenkin jännittämään lihaksia? Tuleeko se ihan itsekseen?

Back
Ylös Bottom