Mites pienessä kurkkukivussa reenaaminen? Onks jengillä kokemuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka onnistuu tallentamaan erilliselle kiintolevy/dvd-tallentimelle tauluteeveestä matskua, kun töllössä on oma tv-viritin ? Yritin scartilla, mutta mistään laitteen AV kanavasta ei näy mitään..
että saa erittäin tod. näk. sydänlihastulehduksen johon kuolee tai vähintään halvaantuu. Ite oon näin tehny kymmeniä kertoja ja mitään ei oo tullu. Mutta eihän se kyllä hyvääkään tee, en siis väitä että esim. toi sydänlihastulehdus olis mahdoton saada. Se vaan ei oo niin todennäköistä kun asiasta tietämättömät (omasta mielestään asiantuntijoita olevat) mummot tai sohvaperunat väittää.Tosta oon kuullu monelta sitäettä saa erittäin tod. näk. sydänlihastulehduksen johon kuolee tai vähintään halvaantuu. Ite oon näin tehny kymmeniä kertoja ja mitään ei oo tullu. Mutta eihän se kyllä hyvääkään tee, en siis väitä että esim. toi sydänlihastulehdus olis mahdoton saada. Se vaan ei oo niin todennäköistä kun asiasta tietämättömät (omasta mielestään asiantuntijoita olevat) mummot tai sohvaperunat väittää.
No nyt sitten tulee tyhmä kysymys.. Koneen mukana ei tullu vistan cd:tä, en ainakaan muistaisi ja muutenkin kaikki ohjelmat valmiiksi asennettuina. Niin onko mahdollista tältä pohjalta ilman vistan cdtä forkata? Vai lyönkö vaan xp:n johon cd ja officepakettikin löytyy?
Näin arvelinkin. Itsessään siinä ei ole viritintä.Ei toimi homma noin päin, tv:stä ei saa signaalia ulospäin. Pitäisi tuossa tallentimessa itsessään olla viritin.
Tarkotatko tätä?:D1. Mikä se biisi on missä 3 vuotias laulaa jotain ranskan kuulosta?
Ahh, niin monta ku napa vaan vetää.3.Montako kananmunaa voi viikossa syödä ilman se suurempaa kolesteroliriskiä?

mitähän hemmettiä oikein tapahtuu ku messengerissä ei tuu enää ä, tai ö -kirjaimia vaan niitä ku painaa niin tulee esim. kaksoispiste :D
löytyiskö tälle joku luonnollinen selitys?