Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oleellinen tieto on, että montako olit ottanut ennen tätä tapahtumaa?

Muuten en tässä ihmettelis, mutta ku oli lounasaika ja täysin selvinpäin :D

Lasin pohjaa kokeilin kanssa, se ei tuntunu senkään vertaa kostealta mitä pöytä.
Vino pöytä on kans poissuljettu vaihtoehto. Tuli sitä heiluteltua ja testattua.

Se oli pitempään siinä paikallaan (about 10min) ja sitten liikku. Mä uskoisin, että se on jotenki ottanu sen vesiliirron siihen ja liikahtanu?

En kerinny puhelinta kaivamaan esille ja ottamaan videokuvaa.

Mikä kirkas taivaankappale mun ikkunasta näkyy? Tuon perusteella tulkitsin että se voisi olla Jupiter, voisko joku tähtitieteilijä vahvistaa että se on tällä hetkellä etelätaivaalla helposti havaittavissa paljain silmin.

Montaako 0.3 olutta vastaa pullo 0.75 punaviiniä alkoholimäärältään?

Itteä on närästänyt ihan sama asia ja ratkaisuksi löysin nilkkasukat (en tiedä onko virallinen nimi) Jack&Jonesista. On varmaan löysiä ja normaalipituisia sukkia olemassa, mutta en mä sitä sukkaa tuolla pohkeessa tarvi niin nuo nilkkasukat on ollu oikein pätevät.
Miinuspuolena juuri noissa J&J:n sukissa on se, että ovat suhteellisen ohutta kangasta ja kuluvat nopeasti.

Pitää käydä katsomassa. voi tulla vaan kalliiksi, jos kuluvat nopeasti...

Montaako 0.3 olutta vastaa pullo 0.75 punaviiniä alkoholimäärältään?
Riippuu viinipullon alkoholiperosentista.

Sukat kiristää; joka ikinen sukka, vaikka ostaisin erimerkkisiä. Koko 43-45 eikä mulla ole edes paksu nilkka. Illalla kun ottaa sukan pois jalasta, niin siihen on painautunut semmonen ura :curs:

Miten ihmeessä isommat miehet voi edes käyttää sukkia, kun ne kaikki on tommosia älyttömän tiukkoja? Mistä tai minkä merkkisiä sukkia olette löytäneet, jotka ei kiristä?

Voisko olla, että esim. istumatyön takia nilkkoihin kertyy nestettä?

Testaa vetämällä sukat jalkaan ja makaa sohvalla koko päivä :D

Voisko olla, että esim. istumatyön takia nilkkoihin kertyy nestettä?

Testaa vetämällä sukat jalkaan ja makaa sohvalla koko päivä :D
Ei näytä nestettä kertyvän.
On testattu vaakatasoakin ja sama tulos, eli siitä päättelin, että vika on sukissa, eikä miehessä.

Ei kai sentään? Tai siis onhan tuossa viinissä oltava enemmän annoksia? Vai tulenko vain yli päänsä viinistä enemmän humalaan?
Kyl se näin on 6*33*0,045 = 8,9cl eli kuuden oluen sisältämä alkoholiannos
75*0,13 0 9,8cl eli viinipullollisen alkoholiannos

Ei kai sentään? Tai siis onhan tuossa viinissä oltava enemmän annoksia? Vai tulenko vain yli päänsä viinistä enemmän humalaan?

Kyllä se noin menee ihan absoluuttisen alkoholin määriä laskemalla. Humaltumisfiiliksestä en osaa sanoa mitään kun en juo viiniä.

Edit. Olinpas taas hidas.

Back
Ylös Bottom