Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko eduskuntaan helppo päästä jos erottuu joukosta esim. olemalla huomattavasti nuorempi kuin muut hakijat tai muuten erillainen? Kun julkkisbonuksella pääsee eduskuntaa nii miten sitte muut bonukset?
Tää selvii parhaiten kokeilemalla.. Ei muuta ku anti mennä vaa ;) Älykkyysosamäärän olis varmaan kuitenki oltava keskivertoihmistä alhasempi.

Onko eduskuntaan helppo päästä jos erottuu joukosta esim. olemalla huomattavasti nuorempi kuin muut hakijat tai muuten erillainen? Kun julkkisbonuksella pääsee eduskuntaa nii miten sitte muut bonukset?
Kyllä siellä joka vaaleissa on suunnilleen 18-vuotiaita ehdokkaita, eli ei tuo nuoruudella erottuminen oikein onnistu. Ei sinne noin vaan mennä, kyllä se vaatii yleensä pitkää työtä puolueessa ennen kuin pääsee edes ehdolle. Julkkikset on sitten erikseen, mutta niitäkään ei loppujen lopuksi kovin paljon mene yleensä läpi.

Mitä eroa on pulla- ja murotaikinalla?

Pulla:
5,0 dl maitoa
1-2 kananmunaa
2,0 dl sokeria
1,0 rkl kardemummaa
1-1,5 tl suolaa
2 pussia kuivahiivaa tai 50 g tuorehiivaa
noin 1,5 l vehnäjauhoja (noin 1,1 kg)
200,0 g margariinia tai 2 dl juoksevaa
Muro:
150 g margariinia
1 muna
3 dl vehnäjauhoja
1 tl leivinjauhetta
1,5 dl sokeria

Mikä se sivusto oli netissä mistä pystyi kattomaan elokuvia ilmaiseksi? Tai siis on niitä varmaan useampia, mutta kertokaa joku sivusto mistä löytyy noita uudempia leffoja! :)

Miks oon joka ilta ihan pirun väsynyt kun kaadun sänkyyn, mut unesta on turha haaveilla? Ainoana poikkeuksena viime viikon lauantai, kun 6 työpäivän jälkeen olin illalla sitten niin väsy että alkoi pyörryttää -> uni tuli HETI.

Miks oon joka ilta ihan pirun väsynyt kun kaadun sänkyyn, mut unesta on turha haaveilla? Ainoana poikkeuksena viime viikon lauantai, kun 6 työpäivän jälkeen olin illalla sitten niin väsy että alkoi pyörryttää -> uni tuli HETI.
No niimpä, koulun jälkeen väsyttää ihan saatanan ankarasti, mutta sitte ku pääsis nukkumaan niin ei millään.

Back
Ylös Bottom