Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen nyt tuonne risteilylle Helsinki-Tukholma- Helsinki menossa ja olen 18- vuotias, eli alaikäinen. Jos sanon ,että serkkuni (27-v) on holhoojani niin pitääkö se todistaa miten?

Tarttis simuloida yks arvonta tossa tietokoneen ruudulla. Onko netissä sellasia lotto tms. simulaattoreita mihin voin syöttää tyyliin 10 nimee ja painaa nappulaa niin se suorittaa randomarvonnan?

Olen nyt tuonne risteilylle Helsinki-Tukholma- Helsinki menossa ja olen 18- vuotias, eli alaikäinen. Jos sanon ,että serkkuni (27-v) on holhoojani niin pitääkö se todistaa miten?
Todennäköisesti ne kysäsee paperit laivaan mennessä.

edit.
En tiedä miten tarkasti ne lähtee syynäämään sukulaisuuksia. Sanotte vaan että on setä tjsp.

Sano, että ootte kihloissa. Kumppanin kanssa on ainakin aiemmin päässyt nuorempikin. :D

Vielä yksi kysymys risteilyyn liittyen. Sain hommattua matkalla mukaan setäni , joten pääsen reissulle. Mutta pääseekö baareihin siellä sisällä 18-vuotias? Siljalla mennään siis. Onko kellään varmaa tietoa.?

Vielä yksi kysymys risteilyyn liittyen. Sain hommattua matkalla mukaan setäni , joten pääsen reissulle. Mutta pääseekö baareihin siellä sisällä 18-vuotias? Siljalla mennään siis. Onko kellään varmaa tietoa.?
Sinähän melkoinen jännittäjä olet :D

Pääset kyllä baariin ja voit ostaa paukkuakin.

Mä pääsin 14-15-vuotiaana Siljan baareihin. Ei siellä mitään portsareita oo.

Mä pääsin 14-15-vuotiaana Siljan baareihin. Ei siellä mitään portsareita oo.

Muistan olleeni astetta röyhkeämpi teini tuosta, ja juoneeni baarissa pelkkiä omia, jotka haetutettiin kavereiden kanssa eräältä valvojalta. Ennen wanhaan hyvään aikaan ei ketään kiinnostanut myöskään se että juotiin lastenlipuilla koko alkuilta viinaksia buffetista.
ja ikää siis just se 15

Vastakyssäri, miten homous virallistetaan? Homoudenvirallistamisviraston virallinen homouslomake?
:D
Ei tarvinu taaskaan katsoo ees nimimerkkiä, kun arvas kuka tän kirjotti.:hyvä: ehkä kysymys oli, että onko tuisku julkisesti tullut kaapista ulos:D en kyllä tiedä vastausta...
Jees. Ei oo tällänen uutinen osunu silmään ja oon vahvisti sitä mieltä, että kaveri on ihan suora ...

Ihminen on tyytyväinen ainoastaan silloin, kun ruumiin aukoista tulee jotain ulos tai niihin menee jotain sisään. Kaveri kertoi. :hymiö:

Hyvä vastaus, katsos kun ei tullut itselle mieleen. Itse bongasin tuon elämänviisauden vuosia sitten Katja Kallion kirjasta Kuutamolla (leffassa tuota ei taidettu käyttää, en ole varma).

No kai se nyt pärjää. Kissa siis.

Riittävästi vaan kuivaruokaa ja vesikippo. Kannattaa sijoittaa riittävän kaukasi kuivamuonasta, ettei tiputtele ruokaa sinne veteen ja sotke sitä. Kaikki vaaranpaikat kannattaa minimoida. Ikkuna/parvekkeenovi raolleen, mutta niin ettei kissa pääse ulos. Verhot eteen, jos asunnossa on vaarana tulla liian kuuma.

Niin ja hiekkis tietysti priimakuntoon ennen lähtöä.

Saattaa se tietty vähän stressata, jos ei oo tottunu oleen yksin.

Back
Ylös Bottom