Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todennäköisesti ne kysäsee paperit laivaan mennessä.Olen nyt tuonne risteilylle Helsinki-Tukholma- Helsinki menossa ja olen 18- vuotias, eli alaikäinen. Jos sanon ,että serkkuni (27-v) on holhoojani niin pitääkö se todistaa miten?

löytymissä nordicbetillä voi katsoa noita omia kuponkeja mitä on veikannut.
![]()
Sano, että ootte kihloissa. Kumppanin kanssa on ainakin aiemmin päässyt nuorempikin. :DOlen nyt tuonne risteilylle Helsinki-Tukholma- Helsinki menossa ja olen 18- vuotias, eli alaikäinen. Jos sanon ,että serkkuni (27-v) on holhoojani niin pitääkö se todistaa miten?
Sinähän melkoinen jännittäjä olet :DVielä yksi kysymys risteilyyn liittyen. Sain hommattua matkalla mukaan setäni , joten pääsen reissulle. Mutta pääseekö baareihin siellä sisällä 18-vuotias? Siljalla mennään siis. Onko kellään varmaa tietoa.?
Vielä yksi kysymys risteilyyn liittyen. Sain hommattua matkalla mukaan setäni , joten pääsen reissulle. Mutta pääseekö baareihin siellä sisällä 18-vuotias? Siljalla mennään siis. Onko kellään varmaa tietoa.?
Millon ihminen on tyytyväinen (seksin jälkeen ei lasketa?)?
Pica
Pica merkitsee lääketieteessä ruoaksi tarkoittamattomien asioiden syömistä. Aikuisen pica-oireyhtymä luokitellaan syömishäiriöihin kuuluvaksi mielenterveysongelmaksi.
Mä pääsin 14-15-vuotiaana Siljan baareihin. Ei siellä mitään portsareita oo.
:DVastakyssäri, miten homous virallistetaan? Homoudenvirallistamisviraston virallinen homouslomake?
Jees. Ei oo tällänen uutinen osunu silmään ja oon vahvisti sitä mieltä, että kaveri on ihan suora ...Ei tarvinu taaskaan katsoo ees nimimerkkiä, kun arvas kuka tän kirjotti.:hyvä: ehkä kysymys oli, että onko tuisku julkisesti tullut kaapista ulos:D en kyllä tiedä vastausta...
Ihminen on tyytyväinen ainoastaan silloin, kun ruumiin aukoista tulee jotain ulos tai niihin menee jotain sisään. Kaveri kertoi. :hymiö:Millon ihminen on tyytyväinen (seksin jälkeen ei lasketa?)?
Ihminen on tyytyväinen ainoastaan silloin, kun ruumiin aukoista tulee jotain ulos tai niihin menee jotain sisään. Kaveri kertoi. :hymiö:
Aika Rambocat on kyseessä jos pärjää hyvin, kyllä se selviää mutta aika hikistä voi olla. Johonkin vanhempien nurkkiin vaan pyörimään mielummin.Pärjääkö kissa 3pv yksin kotona? Ei voi ottaa mökille mukaan :(