Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä saisi sellaiset hopeiset aurinkolasit joita muistaakseni Edgar Davids ainakin käytti joskus, siis sellaiset erikoiset joiden sangat menivät jotenkin pään yli?

Meinasitko tällaisia?

sunglassesgiant_2059_537858896

Merkki on Oakley ja malli Over The Top. Google voi auttaa ostamisessa :)

Jeps juuri tuollaiset, tänks!!!

Mistä saisi sellaiset hopeiset aurinkolasit joita muistaakseni Edgar Davids ainakin käytti joskus, siis sellaiset erikoiset joiden sangat menivät jotenkin pään yli?

Asiaan liittyen, mistä saisi samanlaiset arskat kun Jamie Hynemanilla Myytinmurtajissa? Tarkoitan niitä hopeisella peililinssillä olevia, joissa on sivussa "näköesteet"? Entä Madventuresin Afrikkaseikkailussa käyttämät lasit?

Ja toinen kysymys:

Olen syntynyt loppuvuodesta ja autokouluun pitäisi kohta suunnistaa, onko mulla mahdollisuutta saada kuorma-autokorttia vanhaan, halvempaan hintaan?

Kun venäjältä tullaan rajan yli autolla suomeen, niin tutkiiko ne miten paljon on vaikka viinaa mukana vai tapahtuuko tämä vasta "suomen tullissa"? Paljon saa nuuskaa tuoda venäjältä kun savukkeita saa tuoda 200kpl?

Olen syntynyt loppuvuodesta ja autokouluun pitäisi kohta suunnistaa, onko mulla mahdollisuutta saada kuorma-autokorttia vanhaan, halvempaan hintaan?

Kyllä voit saada, kun alotat sen ennen syyskuuta. Sen jälkeen sitä ei edes saa enää autokoulussa ajaa.

Asiaan liittyen, mistä saisi samanlaiset arskat kun Jamie Hynemanilla Myytinmurtajissa? Tarkoitan niitä hopeisella peililinssillä olevia, joissa on sivussa "näköesteet"? Entä Madventuresin Afrikkaseikkailussa käyttämät lasit?
Itseasiassa itse etsin myös samanlaisia kuin itse etsit, tullut yhtäkkiä hullu fiksaatio "hienoihin" laseihin, varsinkin tuollaisia suojalasi/oldskool moottoripyörälaseja on vaikea löytää sellaisia mitkä omaan makuun.

Kun venäjältä tullaan rajan yli autolla suomeen, niin tutkiiko ne miten paljon on vaikka viinaa mukana vai tapahtuuko tämä vasta "suomen tullissa"? Paljon saa nuuskaa tuoda venäjältä kun savukkeita saa tuoda 200kpl?
Venäjältä saat viedä tupakkaa, viinaa, nuuskaa sekä bensaa niin paljon kun jaksat viedä.

Suomeen saat tuoda 200 savuketta verovapaasti sekä 300€ edestä elintarvikkeita, joihin mm. nuuska lukeutuu. Irtoastiassa (polttoainekäyttöön hyväksytyssä) saa tuoda 10L kyseisen ajoneuvon käyttämää polttoainetta per ajoneuvo.

Suomen tulli kontrolloi tuotavan verovapaan tavaran määrää tarkastuksin.

Onko nyt perjantaina mikään sali auki Vantaalla tai jossain keskustas? Siellä pitäis olla mahollisuus ostaa kertalippu ja tehdä penkkiä kyykkyä ja maastavetoa. Kiitos vastauksista.

Olin tänään löytävinäni netistä AC/DC:n biisilistan, jonka mukaan ne soittivat äsken stadikalla, mutta nyt en enää löydä sitä mistään. Voiskos joku auttaa?

P.S. Keikka oli mahtava. I :haart: Angus...

Olin tänään löytävinäni netistä AC/DC:n biisilistan, jonka mukaan ne soittivat äsken stadikalla, mutta nyt en enää löydä sitä mistään. Voiskos joku auttaa?

P.S. Keikka oli mahtava. I :haart: Angus...
:offtopic:

Näin sut, kun ostit lippua...En viittiny tulla höpöttelemään...:D Sulla oli turkoosi takki/paita....
Keikka oli kyllä hyvä..

:offtopic:

Näin sut, kun ostit lippua...En viittiny tulla höpöttelemään...:D Sulla oli turkoosi takki/paita....
Keikka oli kyllä hyvä..

Ai sä tunnistit :D Olisit tullut tökkäämään. Mä kävin ostamassa sen nopeasti duunin lomassa ja tulin keikalle vasta vähän kasin jälkeen. Olitko sä siinä ihan lipunmyyntikojun vieressä? Sain niiltä kojun vieressä seisseiltä nuorilta jannuilta lipun 29 euroa halvemmalla, kuin mitä oli ovh. Ihan kiva.

Olisit tullut tökkäämään. Mä kävin ostamassa sen nopeasti duunin lomassa ja tulin keikalle vasta vähän kasin jälkeen. Olitko sä siinä ihan lipunmyyntikojun vieressä? Sain niiltä kojun vieressä seisseiltä nuorilta jannuilta lipun 29 euroa halvemmalla, kuin mitä oli ovh. Ihan kiva.
Jep siinähän minä...Olin just hetkeä ennen myynyt oman ylimääräisen lipun. Olisit saanut halvan lipun ja laatuseuraa:D...Harmi, että ehin myydä...

Paljolla oisit myynyt mulle ja mitä pyysit siltä joltain?
Myin lipun kaverin pyynnöstä puoleen hintaan. Joten 35e.lla meni. Samalla hinnalla olisit saanut.

Back
Ylös Bottom