Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko kellään mitään ideaa mistä voisi johtua kipu ylävatsassa (aivan rinnan alla) ja kylkiluiden alla sisään hengittäessä. Myös selkä kipuilee samalta kohdin... Ei siis mitään ahdistavaa kipua, normaalisti hengittäessä ei tunnu juuri mitään, mutta kun vetää syvään henkeä, tuntuu aika pahalta.
kylkiluun väliliha(s) revähtänyt?

Mitä hyötyä on siitä että sulla on huippupaperit akateemisissa asioissa mutta olet kuitenkin niin tyhmä ettet osaa vaihtaa edes kaukosäätimeen pattereita tai ajaa autoa parkkiin ilman puolen tunnin vekslausta / miehen avustusta?

Mitä hyötyä on siitä että sulla on huippupaperit akateemisissa asioissa mutta olet kuitenkin niin tyhmä ettet osaa vaihtaa edes kaukosäätimeen pattereita tai ajaa autoa parkkiin ilman puolen tunnin vekslausta / miehen avustusta?
Mitä hyötyä on osata täydellisesti englantia mutta olet kuitenkin niin tyhmä, ettet osaa ymmärtää kiinankielisiä ohjelmia?

Ne huippupaperit omaavat maksavat muille siitä, että nämä vaihtavat kaukosäätimeen patterit ja parkkeeravat auton.

Vastakysymyksenä voisi heittää, että mitä hyötyä on siitä että osaa parkkeerata auton, mutta on kuitenkin niin tyhmä ettei pysty keskustelemaan esim. politiikasta?

Huomena pitäs ekaa kertaa Helsinkiin ajella Metallicaa katsomaan. Jos ennen 1800 saapuu paikalle (ovet aukeaa 1800), niin onkohan sielä oikeasti parkkeeraus tilaa? Jos joku kokeneempi osaisi kertoa. Ja kannattaisikohan auto yrittää tyrkätä parkkihalliin vai messukeskuksen paikoitusalueelle?

Huomena pitäs ekaa kertaa Helsinkiin ajella Metallicaa katsomaan. Jos ennen 1800 saapuu paikalle (ovet aukeaa 1800), niin onkohan sielä oikeasti parkkeeraus tilaa? Jos joku kokeneempi osaisi kertoa. Ja kannattaisikohan auto yrittää tyrkätä parkkihalliin vai messukeskuksen paikoitusalueelle?
Junat ei kulje huomenna, kun on se lakko. Joten aivan varmasti on koko Pasila ihan tukossa. Myös tietöiden takia. Tilaa saattaa olla parkkihallissa, mutta poispääsy tulee olemaan helvetillinen hässäkkä. Itsekkin on pakko mennä autolla....:curs: Jätän varmaa parin kilsan päähän Pasilasta, jotta pääsee joskus kotiinkin.

No voi elämän karut kävyt. Jos olis 1700 sielä, ettis viel paikan jostain. Oon koko bändiltä kuullu vissiin 10 biisiä, miks mä olen edes menossa?

en tarkoittanu ihan tuota. nykyään vaan tuntuu olevan uusavuttomuutta arjen asioissa enemmän ku olis sallittavaa.
Kaikki ei tee asioita itse. Kaikki ei ole truu-amis-äijiä, jotka itse korjaavat ja laittavat kaiken. Ei kaikilla ole myöskään aikaa sellaiselle.

Kaikki ei tee asioita itse. Kaikki ei ole truu-amis-äijiä, jotka itse korjaavat ja laittavat kaiken. Ei kaikilla ole myöskään aikaa sellaiselle.

Oikeassa olet mutta sitten kun menee juttu niin uusavuttomaks että itse ei osaa autoa tankata niin kannattaa jo miettiä ,että miten sitä selviytyy elämässä.

Kun soittaa kitaraa, niin onko sillä vaikutusta ääneen/soittoon, jos käyttää vihkisormusta?

Siis kuuluuko se joskus vahingossa äänessä?

On, jos sormus osuu soitettaessa kieliin (vrt. esim. slideputket). Tämä on kyllä erittäin harvinaista, koska nimettömän tyviosuus ei ole (koskaan) soitettaessa käytössä.

Nyt kun autokorttia olen hankkimassa, niin tuli mieleen että miten saan selville onko mopokorttia varten hommaamani terveystodistus vielä voimassa? Ongelmanahan on se, etten muista yhtään veinkö sitä varten poliisilaitokselle nuorison terveystodistuksen, joka on voimassa sen 5 vuotta, vai kävinkö sitä varten hakemassa jonkun muun terveystodistuksen. Jotenkin vain muistelen että hukkasin sen nuorison terveystodistuksen, mutta pitäisi nyt ensin saada selville minkä terveystodistuksen vein sinne...

No voi elämän karut kävyt. Jos olis 1700 sielä, ettis viel paikan jostain. Oon koko bändiltä kuullu vissiin 10 biisiä, miks mä olen edes menossa?

Kannattaa suosiolla jättää auto kauemmas ja kävellä/mennä ratikalla loppumatka.

Alko vituttaa jo ostokset kehtaanko laitaa noita kuteita edes päälle. Muodista en tiedä mitään. :itku:

Pyydä kaupan tyttöä/tätiä apuun. Ne valitsee sulle mielellään vaatteet kun vaan sanot ette osaa itse ostaa. Kun ne on vaatekaupassa töissä ei ne sulle huonoja kuteita valitse. Toinen vaihtoehto on ottaa joku naispuolinen tuttu mukaan jos ei ole tyttöystävää. Naisten takiahan sitä kuitenkin pukeudutaan eikä miesten niin niiden makuun kannattaa luottaa.

Back
Ylös Bottom