Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän lie tekisi ps3:lle, kun ei oikein lue DVD- eikä Blu-Ray -levyjä? Sopivasti on kulunut se 12 kuukautta juuri nyt, eli myyjä ei ilmeisesti korvaa mitään. Tosin valmistajallahan on korjausvastuu kuitenkin valmistusvikojen varalta. Kannattaisiko tämä paska rotisko viedä myyjäliikkeeseen vai?
Kannattaa, takuuhan ei käytännössä merkkaa mitään, 24-36kk taitaa olla kuluttajasuojan mielestä vähimmäis kestoikä viihde-elektroniikalle.
Mistä postinkantaja tietää että meille tulee sanomalehti, jos sanomalehdessä ei lue nimeä eikä osoitetietoja? Onko niillä autossa joku lista mistä näkevät että kelle lehti pitää laittaa?

No mistä ne sairaalabakteerit leviääkun lääkärit tekee monen tunnin kestäviä leikkauksia, miten ne hoitaa sen jos rupee pissattaan..

Kuvittelisin, että edes amerikkalaiset eivät ole niin typeriä, että pitäisivät jotain salattavia tietoja turhan päiten verkossa olevassa koneessa. Eli kai niitten tarttee päästä käsiksi niihin tietoihin muuallakin kuin Pentagonissa.Kiinalaiset ovat kauppalehden kolumnin mukaan onnistuneet murtautumaan pentagonin salaisiin tiedostoihin ja amerikkalaiset vastaavat kehittämällä jotain miljardien dollarien turvajärjestelmiä.
Miksi ne eivät vaan nyppää sitä verkkopiuhaa irti?
Kuvittelisin, että edes amerikkalaiset eivät ole niin typeriä, että pitäisivät jotain salattavia tietoja turhan päiten verkossa olevassa koneessa. Eli kai niitten tarttee päästä käsiksi niihin tietoihin muuallakin kuin Pentagonissa.
Paljo on keskimäärin ka vaatimukset yliopistoihin?
Se riippuu aivan siitä, kuinka täys se kurssi on. Siinä autokoulussa, jossa itse kävin, riitti kun meni reilua varttia aikaisemmin ennen ekaa teoriatuntia, niin allekirjoitettiin se opetussopimus ja sillee. Itse kuitenkin suosittelisin käymään siellä tai soittamaan edes.Tarvitseeko autokouluun käydä erikseen ilmoittautumassa ennen I-vaihetta? Vai riittääkö että lampsii paikalle silloin ensimmäisen vaiheen ekana päivänä oikeaan kellonaikaan? Ajat ja paikka on tiedossa mutta tuo ilmoittautuminen vähän hakusessa...
Olen tässä pähkäillyt että, miksi uimahousuja ei saisi pitää saunassa?