Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soitat operaattorille (sonera, elisa yms) ja pyydät että numerosi muutetaan salaiseksi. Saattaa maksaa jotain. Mikäli haluat ettei puhelinmyyjät soittele, käy täällä.kuinka saan kännykkänumeroni sellaiseksi ettei sitä/osoitettani saa selville numerotiedustelusta tai muista vastaavista systeemeistä?
kuinka saan kännykkänumeroni sellaiseksi ettei sitä/osoitettani saa selville numerotiedustelusta tai muista vastaavista systeemeistä?
kuinka saan kännykkänumeroni sellaiseksi ettei sitä/osoitettani saa selville numerotiedustelusta tai muista vastaavista systeemeistä?
Mikä on yläkylkimakkaralihaksen oikea nimi? Eli sen joka tulee siihen rintsikoiden alle, kylkeen, tai siihen huudeille. Mikä se on?!
Tylyä mutta totta. En nyt väitä että rahkat lensi näppikselle, mutta kyllä tälle jo hymähti :DYleensä sitä sanotaan läskiksi.
Serratus anteriorMikä on yläkylkimakkaralihaksen oikea nimi? Eli sen joka tulee siihen rintsikoiden alle, kylkeen, tai siihen huudeille. Mikä se on?!
Miksi kirkot on valaistu?
Yleensä sitä sanotaan läskiksi.

Mun mielestä se tarkoittaa jotenkin "hienostunutta" tai jopa "ylempiluokkaista" naista. Kai siihen liittyy myös joku itsevarmuus ja seurapiireihin sopiva käyttäytyminen. En kyllä tiedä, mistä tuo sana tulee. Itse en kyseistä sanaa käytä.Mistä tulee sanonta/adjektiivi rotunainen? Kuullostaa joltain natsi-Saksan ihannenaista määrittelevältä termiltä, einen arischen fräulein :D. Eli kun joku sanoo siinä vasta rotunainen, mitä hän tarkalleen tarkoittaa ja kuvaa käyttäessään sitä sanaa?
Mistä tulee sanonta/adjektiivi rotunainen? Kuullostaa joltain natsi-Saksan ihannenaista määrittelevältä termiltä, einen arischen fräulein :D. Eli kun joku sanoo siinä vasta rotunainen, mitä hän tarkalleen tarkoittaa ja kuvaa käyttäessään sitä sanaa?
On lista tilaajista. Syrjäkylillä tulee mun käsittääkseni vieläkin nimi lehteen tai ainakin pari vuotta sitten tuli, kun mökille hesari siirrettiin.Mistä postinkantaja tietää että meille tulee sanomalehti, jos sanomalehdessä ei lue nimeä eikä osoitetietoja? Onko niillä autossa joku lista mistä näkevät että kelle lehti pitää laittaa?